Max runk på en dag?

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror jag klarat av 4 eller 5 men det var några år sedan. Nu är man lite för gammal blir 1, max två om dan numera.
 

matrisen

Ny medlem
Kön
Man
Efter en dejt så runkade jag hela natten... tror det var 8 ggr, så det blev totalt 9 ggr. på en natt..
Annars 4 ggr. per dag.:D
 
B

biboy [ålder]

Gäst
jag har kört 4 ggr som max, men hade kunnat göra mer om man inte blev avbruten hela tiden;)
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Ni är ju galna. [|)]

När det är en vanlig dag max 2 gånger. Man har ju inte hur mycket sperma som helst. När man har runkat 1 gång avtar känslan i kuken och det blir svårare att få orgasm efteråt.

Fast nu i denna värmen och alla snygga tjejer man ser ute kan det kanske blir mer än 2 gånger per dag.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
5 gånger är nog mitt rekord oxå....Men första gången är ju skönast [^]
Inte alltid för mig. Har jag inte gjort det på länge så rinner det bara ut. Nästa gång känns det ibland mycket skönare. Blir liksom mer pirr i kuken.
 

runkboy

Aktiv medlem
Kön
Man
4 gånger är nog max vad jag klarat ibland brukar jag runka 2 gånger på en halvtimme när jag ser nån porrfilm:D
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
8 stycken i min ungdom när jag köpt min första porrtidning [:eek:)]
 
F

full rulle - vill inte vara med

Gäst
Mitt reckord är 5 gånger men då var det svårt att få ett sprut sista gången :)
 
Ö

örn - vill inte vara med

Gäst
i dag runkande jag 5 gånger det är så ortoligt skönt att runka:D
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Tycker nog matrisen1234 tar priset som den kåtaste på detta forum...8 ggr efter sex...yiiihaaaa[:0]:p:)[/size=2]
 

login

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
6 gånger. Men de två sista gångerna var inte särskilt sköna då. :p Hade bara gett mig f*n på att det skulle gå, o då kunde man ju inte ge upp...
 

matrisen

Ny medlem
Kön
Man
Oscarboy[/size=2]... men [red]6[/red] är en väldigt bra siffra.
Med din läckra kuk dessutom!
 
V

Vanton

Gäst
7ggr är nog max.. men som login säger...de sista är inte speciellt njutningsfulla.;)
 

jonae

Ny medlem
Kön
Man
I 17-årsåldern gjorde jag ett test. Hur många gånger skulle jag klara inom 24 timmar? Det blev 18 gånger, sen fick jag inte upp den mera. Men då hade jag också varit vaken i 22 timmar!
 
Toppen