Med badbrallorna på

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Hej!

Jag var i förra veckan med om något jag tyckte var häftigt.

Jag var utomlands och ombord på en dykbåt, en stor sak med runt 15-20 pers på. Bland dessa ett gäng vackra flickor, men särskilt en. Hon var väl lite drygt 20, med ganska stora bröst och en vit/röd triangel-bikinitopp, samt svarta bikinitrosor som knappt täcker hälften av hennes runda, fint brunbrända rumpa!. Klart värd att spana in, med andra ord! Sitter där med händerna i knät, så att ena handleden liksom ligger över kuken som pekar snett uppåt sidan. Jag har ett par små badbrallor ("Speedo"-variant) för att kunna komma i dykdräkten och ett par badshorts utanpå det. Låter kuken rycka lite för sig själv, mest på kul.

Så, rätt vad det är när jag tittar på den här tjejen, rycker det i kuken på det där sättet, ni vet, när man förstår att det inte finns någon återvändo! Har aldrig varit med om det förut, att jag fått utlösning med kläder på på det här viset! Benen ryckte till lite, men jag hoppas att ingen fattade vad som hände. Det var iallafall en bra häftig känsla! En helt vrålsnygg tjej, tre meter bort, som inte har en susning om vad hon just åstadkom, och så en massa andra människor runtomkring.

Sedan testade jag förstås detta vid poolen senare på dagen. Då gick det inte lika fort, men å andra sidan fanns där ingen riktig 10-poängare heller!
 
Toppen