Med byxorna nere

bejohn

Ny medlem
Kön
Man
En kväll för tiotalet år sedan satt jag ensam (som jag trodde) på jobbet och arbetade. Jag tog en paus och började porrsurfa och hittade snabbt några upphetsande clips som gjorde mig kåt och jag fick stånd.
Snabbt ner med brallorna och fram med kuken och börja runka. Det tog bara någon minut inna jag sprutade över skrivbordsunderlägget och när sista droppen fallit hörde jag en röst:
-Var det skönt?
Jaghöll på att avlida av rädsla och chock. Det var vår drygt 65-åriga kamrer som också var på väg hem och som set att det lyste i mitt rum och ville vara vänlig och säga godnatt!
Hon log lite snett och sa Godnatt och vände på klacken och gick medan jag stod där som paralyserad och skämdes.
Nästa dag hade jag superågren inför mötet med henne och hon gav mig en blick och ett litet leende som fick mig att rodna! Ho´n var dock schysst och spre inte ut det, inte som jag vet i alla fall, men hon etade mig lite då och då tills dess hon slutade och gick i pension.
Vi har talats vid på telefon sedan dess och hon är fortfarande retsam!!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tror attt hon blev lite kåt kanske...?!

vi den åldern borde hon ha vuxna barn & sett & hört en hel del, men tyckte nog att det var både spännande & upphetsande att se dig så...

(haha, du hade blivit grymt trackad om det hade varit jag som kom på dig!)
 

bejohn

Ny medlem
Kön
Man
Tror attt hon blev lite kåt kanske...?!

vi den åldern borde hon ha vuxna barn & sett & hört en hel del, men tyckte nog att det var både spännande & upphetsande att se dig så...

(haha, du hade blivit grymt trackad om det hade varit jag som kom på dig!)

Men så är du inte den goda och medkännande människan som hon är ;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Cool tant,
så kommer jag bli när jag är 65, det lovar jag!
(o sen går jag hem o knullar gubben, om han fortfarande kan :D)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
En kväll för tiotalet år sedan satt jag ensam (som jag trodde) på jobbet och arbetade. Jag tog en paus och började porrsurfa och hittade snabbt några upphetsande clips som gjorde mig kåt och jag fick stånd.
Snabbt ner med brallorna och fram med kuken och börja runka. Det tog bara någon minut inna jag sprutade över skrivbordsunderlägget och när sista droppen fallit hörde jag en röst:
-Var det skönt?
Jaghöll på att avlida av rädsla och chock. Det var vår drygt 65-åriga kamrer som också var på väg hem och som set att det lyste i mitt rum och ville vara vänlig och säga godnatt!
Hon log lite snett och sa Godnatt och vände på klacken och gick medan jag stod där som paralyserad och skämdes.
Nästa dag hade jag superågren inför mötet med henne och hon gav mig en blick och ett litet leende som fick mig att rodna! Ho´n var dock schysst och spre inte ut det, inte som jag vet i alla fall, men hon etade mig lite då och då tills dess hon slutade och gick i pension.
Vi har talats vid på telefon sedan dess och hon är fortfarande retsam!!


:D:D Hon stod uppenbarligen kvar och tittade:D Visst är lätt att säga med facit handen men du har ju faktiskt kunnat fråga henne samma sak:D
 

mr21x18xx

Ny medlem
Kön
Man
Skulel kunda hända mig vilken dag som helst :) Om jag haft en äldre dam på avdelningen d.v.s.

Skulel vara najs med en kvinna som tar det så och sedan ha en liten hemlis med henne som man kan reta/teasa varandra med i telefon.
 
Toppen