Med Dammsugare ... ?

flenkille

Medlem
Kön
Man
<font face="Arial">Har du provat att låta dammsugaren suga, ja precis som det låter, suga av dig?

Man skall inte stoppa hans helighet direkt i maskinen.
Inte för att du riskerar skada av fläkten eftersom dammpåsen alltid kommer först men om du eller "husfrun" inte har tömt maskinen på länge så kan du få tillbaka din lilla älskling som ett ruggigt ulligt och dammigt monster när du drar ut den...
Jo ja, såklart. Vi vet alla att DIN alltid är ett monster med stort M!!

Använd dammsugarslangen om diametern räcker till.
Annars letar du upp en lagom stor papprulle där kuken ryms med kanske fem millimeters glapp runtom. Det skall inte vara helt tätt alltså.

Papprullar (även kallat pappstaffetter) finns att köpa hos kontorsvaruleverantörer. Svanströms och liknande.
Jag avråder dock bestämt från att prova pappröret på din erigerade stolthet i affären eftersom den kvinnliga personalen kan vara en smula hämmade och bli blyga av sådant beteende.
Oftast levereras dessa (pappstaffetterna, inte personalen!) i meterlängder så oaktat storleken på dina tillgångar så bör du få plats.

Fixera dammsugarslangen tätt med skumplast eller tejp i den ena änden på papprullen.
Lägg dig gärna ned, slå igång motorn, håll fast pappröret och prova försiktigt med en slapp eller hård lem i den andra änden.
Det går utmärkt bra att börja innan hans nåd är hård. Man håller för delar av sughålet med ett finger så blir den lilla raskt omruskad, reser sig och blir stor och glad.

Man reglerar "avsugningseffekten" med inträngningsdjupet precis som med dina kvinnliga vänner även om dammsugarens avsugning är avsevärt vildare. Men å andra sidan så tröttnar den aldrig så länge någon betalar elräkningen.

Om det suger alldeles för hårt så kan man öppna den lilla skjutventilen som ofta finns på slangens handtag, reglera motorvarvet alternativt så borrar eller skär du ett eller flera hål i pappröret så det kommer in sidoluft och minskar suget på hans höghet.

Om du hittat ett lagom stort papprör som tillåter organet att svälla och vibrera så kommer effekten att vara oemotståndlig och sprutet kommer ganska omgående om du kör för fullt.
Genom att variera inträngningsdjupet på vanligt samlagsmanér blir avsugningen förlängd, varierad och väldigt stimulerande.
Om du samtidigt njuter av en trevlig film eller intressanta bilder på datorn så kan du låta suget stimulera bara lite svagt endast ytterst på ollonet så varar nöjet en lång, lång stund.

Om du bor hemma hos mor så kommer hon att bli väldigt impad av att du städar och dammsuger så ofta. Men lås dörren...

Prova & berätta om dina erfarenheter...</font id="Arial">
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Självfallet har man testat dammsugaren! Den funkade väldigt bra, men väsnas så in i h-e. Så jag byggde en egen "runkmaskin", som är lika skön, men väsnas lite mindre.

Keep that foreskin moving
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Den funkar som så att jag har en gammal sticksåg, 1 tom dassrulle, 1 kondom, 1 rulle tejp. Dra kondomen genom dassrullen, tejpa fast den ordentligt. Tejpa sedan dassrullen på sticksågbladet som du tejpat några varv innan så du inte skadar dig. I med glidmedel, i med kuken, starta sågen, spruta:)

Keep that foreskin moving
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Inte så avancerat egentligen. Bara skönt, din egen insats i from av frekventa upp o ner rörelser med handen slipper du ju helt. Skönast om man ligger på rygg o bara håller sågen. Låt sågen gå på långsam och håll ut länge. Kortslöt nästan sågen sist av kaskaden som landade på den. Som väl är rinner satsen ner snabbt pga ryggläget.-)

Keep that foreskin moving
 
Kön
Man
Här tycker jag att en varning är på plats. Jag hade dille på att knulla dammsugaren ett tag och har man fått för sig att det är en bra ide, så måste man vara väldigt försiktig! Man göra sig rejält illa! Dessutom bör man kolla så det inte sitter roterande knivar på insidan! Det har hänt en del olyckor, framför allt i USA där killarna blivit stympade... Dammsugaren suger HÅRT, det känns långt ifrån en kvinnas mjuka läppar! Och snälla ni, ska ni använda sticksågen, så ta för fan av bladet!!!!!!

M D
 
Kön
Man
Och en sak till: Motorn i dammsugaren avger ett roterande magnetfält som numer klassas som "möjlig cancerogen"...(samma gäller sticksågen) Så är ni rädda om juvelerna, så bör ni inte göra detta för ofta... Kom igen grabbar, det måste finnas bättre sätt (och skönare) :(

M D
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Att använda dammsugare kan innebära risk för skador, kör med runkmaskinen gjord av en flaska istället - finns byggbeskrivning här på forumet ju...

En kompis till mig började blöda när han försökte busa med en dammsugare, skulle aldrig ens testa. Kuken är för värdefull!!!

[}:)]
 

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
Ja har undrat. Jag är bara en kille på 13 år. Man kan inte få tag i glid medel någonstanns när man är minder årig ??? Precis som man får kondom på ungdomsmottagningen, får man inte glid medel också ?? :p
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Nej dessvärre inte. Dock finns det nog olika saker som du kan använda. Så länge du har tänkt att bara runka med kondom är det nog bara att ta något som det blir glid av. Matolja eller smör har du nog hemma. Kladdigt javisst men vill man leka o ha mysigt så. Om det inte duger får du nog plocka upp plånboken och knalla in o köpa lite glidmedel, såvida du inte hittar någon "langare" som kan fixa den pinsamma biten åt dig. :)
 

EmperorNero

Ny medlem
Kön
Man
töhö. Jag provade dammsugaren rakt på en gång, det gjorde ont som fan direkt så jag stängde av omedelbart xD

Men sedan så var jag ju inte så gammal, tror jag var 12 ^^

-Men varför!?
 

Nate Dogg

Ny medlem
Kön
Man
Jag har låtit dammsugaren suga av mig ett antal gånger, och det var väldigt stimulerande, man sprutar extremt snabbt ... men man är rädd för att skada sig varje gång också. Det är skitskönt, men var försiktig om du vill ha kuken sugen!
 

Ola5

Ny medlem
Kön
Man
Du tar en tom toalettpappersrulle och för in slangen i den och tätar med handen. Du ska helst ha en dammsugare med reglerbar sugeffekt. Börja med låg sugeffekt och för sen in kuken i pappröret...skönt..jag lovar
 

flenkille

Medlem
Kön
Man
Någon skriver om att det skall finnas roterande knivar strax innanför insuget i dammsugaren... Jesus! Vad är ni för ena tekniker?
Det enda som finns innanför dammsugarhålet är en dammpåse och du lär väl använda slangen?

De lågfrekventa elektromagnetiska fälten som någon annan nämner är säkert "jättefarliga" nära en dammsugare!! Allt elektriskt har magnetfält runt sig, bordslampan, allt, allt och ledningarna i väggen. Alla hushållsmaskiner är oxå CE-märkta så de är rätt så ofarliga!

Om man använder ett rör av lämplig storlek så att det blir lagom, lagom lufthastighet som ger önskad stimulans så är det nog inte farligare än att använda kroppsdelarna.
Och man skall kanske inte njuta med den lille herren hela dagarna?

Ett papprör som är kring 60mm i diameter kan vara lagom för de som har en lite smågrovt organ.
Då kanske man måste täppa till lite med ett finger i början för att få lagom sug innan den lille blivit stor...
 
Kön
Man
Originally posted by flenkille

Någon skriver om att det skall finnas roterande knivar strax innanför insuget i dammsugaren... Jesus! Vad är ni för ena tekniker?
Det enda som finns innanför dammsugarhålet är en dammpåse och du lär väl använda slangen?

De lågfrekventa elektromagnetiska fälten som någon annan nämner är säkert "jättefarliga" nära en dammsugare!! Allt elektriskt har magnetfält runt sig, bordslampan, allt, allt och ledningarna i väggen. Alla hushållsmaskiner är oxå CE-märkta så de är rätt så ofarliga!

Om man använder ett rör av lämplig storlek så att det blir lagom, lagom lufthastighet som ger önskad stimulans så är det nog inte farligare än att använda kroppsdelarna.
Och man skall kanske inte njuta med den lille herren hela dagarna?

Ett papprör som är kring 60mm i diameter kan vara lagom för de som har en lite smågrovt organ.
Då kanske man måste täppa till lite med ett finger i början för att få lagom sug innan den lille blivit stor...

De typer av dammsugare som sönderdelar stora dammtussar är kanske inte så vanliga i Sverige, men varför ta risker? Det är inte sant att allt har magnetfält kring sig! Nolledarna ligger intill fasen vilken släcker ut fältet i de lösa sladdarna och ledningarna i väggen. Fältet kring dammsugaren är däremot mycket kraftigt och är klassat som "möjlig cancerogen" (det ska mycket till innan något får den benämningen). När jag "sätter på" dammsugaren (i dubbel bemärkelse) kan jag inte använda slangen, eftersom den har på tok för liten diameter...
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag tycker mest att det ät taskigt att våldföra sig på dammsugare...dom försvarslösa små liven.

Är det ingen som har några bra länktips med bilder på snygga dammsugare?
 

Cobrak

Ny medlem
Kön
Man
Jag har hållt på med dammsugaren sen jag var 11 år :) och nu är jag 23 år den funkar troget ännu :)

Den där "flenkille" skulle man vilja diskutera mera med om tekniker :D han verkar vara på samma nivå som jag :cool: och jag har filmer från massor med killar som använder dammsugaren för onani om nån vill vet. De kan vara lärorikt att se HUR man gör ;)

Ni kan adda mig på anton.berg@europe.com eller varför inte bara maila :) men då på cobrak@europe.com
 
Toppen