Med Dammsugare ... ?

Piggelin

Ny medlem
Kön
Man
En kompis till mig skulle prova, jag hetsade på honom...
Suget i dammsugaren var för starkt så hans penis sögs in snabbt, samtidigt så kommer min mamma hem men hon hann inte fatta vad vi gjorde. Han fick ut den lika snabbt som den sögs in...Sedan provade vi aldrig igen...:D
 

matte343

Ny medlem
Ålder
52
Kön
Man
Blir inte slangen och påsen "full" med sperma efter ett tag. Och luktar det inte gammal fisk efter några veckor? Jag får väl prova lite försiktigt.
 

matte343

Ny medlem
Ålder
52
Kön
Man
Försökte för en stund sen men fick inte in kuken vet inte om min är ovanligt grov ca 13-14 cm i omkrets. Eller så har jag en EPA damsugare.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Den här tråden var rolig att läsa samtidigt tyckar jag synd om er män. Tänk så långt vetenskapen har nått på alla områden, inte minst med att konstruera effektiva dildos och massageapparater som kan ersätta kuken och mannens fingrar och tunga.

Men när det gäller att hitta en ersättning för våra fittor så är vi på stenåldern. Dammsugare och papprullar, plastpåsar med vatten, termosar med makaroner. Det funkar säkert bra ibland men det är ju inte mycket stil på det. Samtidigt finns det designade, ergonomiska, vackra och effektiva dildos och maskiner för oss kvinnor. Mer jämlikhet mellan könen, ge männen ordentliga fittersättningar!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Mer jämlikhet mellan könen, ge männen ordentliga fittersättningar!

Ta bort ersättningar så gillar jag ditt förslag bättre.

Och boys ta det lugnt med dammsugaren, bristningar i svällkropparna är så jobbigt att fixa till...


/Challe
 

Cobrak

Ny medlem
Kön
Man
De var en som fråga om att man ska få in hela kuken :) min är 16 cm grov....men så har jag en dammsugare som har tjockare öppning på slangen :D därav så funkar detta för mig :) men är ni inne på BILTEMA nån dag så kan ni ta och köpa en sån där slang som man har i motorutrymmet från kylaren, De är såna gummi slangar som finns i olika tjocklekar...Så de finns en slang för varje storlek ;)
 

Cobrak

Ny medlem
Kön
Man
Nej de börjar inte luka i påsen...de kan bara lukta lite svagt i början på slangen där mesta delen av sperman fastnar. Sperma är ju klibbigt och lägger sig 2 cm upp i slangen som en hinna bara. Så faktum är att de inte sugs in i påsen. Så efter orgasm kan man stänga av dammsugaren och torka med papper. Sen kan man om man vill rengöra riktigt ta nån vätska mot bakterier bara. Men man ska inte skölja slangen. De är ju inte tanken. Men man torkar bara med papper om fingrarna uppe i slangen :)

Och ni som tycker slangen är för smal för att få in ollonet...har ni tänkt på den andra änden av slangen. De brukar oftast vara grova. Byt då bara ände ;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Som jag skrivit i en annan tråd så fick jag min första orgasm med en damsugare. Var en sådär 9 år då. Hade många härliga stunder med damsugaren, innan jag kom på att det faktiskt var möjligt att runka sig själv till orgasm (!).

Nu för tiden är både rör och slang för trånga... :(
 
F

Flunken

Gäst
Jag har kört med dammsugaren i över 20 år och har den ff som solklar favorit
:))
Gör sällan ren den heller för den torkar av fläkten inuti...
Har filmer om nån är sugen att se!
 

Perrablerra

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Har inte provat dammsugare och känner ingen större lust heller. Ljudet är väl det som avskräcker mest. Brukar leka med min Cobra libre II istället. Underbara orgasmer och bra variation (finns massa olika program) Kan varmt rekommenderas.
 

Perrablerra

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
2014HE4_0054011FCD040_Internet_551763_eps_1_local_xl.jpg


Man för helt enkelt in ollonet i Cabran och kör igång. Funkar både med och utan glidmedel. Är även vattentät så funkar kalas i badet/duschen om man så önskar. Jag brukar föra den fram och tillbaka (små rörelser) medans den vibrerar. När väl orgasmen är nära trycker jag den hårt mot ollonet så blir orgasmen nästan obeskrivligt skön.

Trycker man in ollonet långt in bildan det nästan vakum vilket skulle kunna beskrivas som en avsugning eller nått åt det hållet. Underbart skönt.

En liten nackdel är dock att den låter lite mer än jag hade trott. Detta beror på att motorerna inte håller samma kvallitet som den övriga produkten. Det är något som skramlar. Men det är inte värre än att man kan leva med. I sängen kan man ju lägga täcket över så dämpar den och man behöver ju inte köra på det starkaste vibrationsprogrammen.

Har gjort en liten film som visar alla programmen. http://bit.ly/1INN32y
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Har testat dammsugaren faktiskt.
Men bara efter en uppmaning från en tjejkompis som ville se.

Annars finns det roligare leksaker för oss killar.
Fleshlight vet ju alla om. Men priset avskräcker många.
Kolla då istället in Tenga-produkterna.
Har haft flertalet själv och älskar dem!

Nu tänker jag beställa en Robotic Mouth - en sådan där med rörliga kulor i.
Kommer bli sagolikt kan jag tro.

Någon nämnde ovan någon runkmaskin med DIY-beskrivning här på forumet.
Någon som vet ämnestråden eller kan länka?
 
F

Flunken

Gäst
Verkar helt ok! Liten oc behändig...
Kan ha en sån ligga i bilen och använda när man blir sugen.
Vad kostar den?
 
F

Flunken

Gäst
Har testat dammsugaren faktiskt.
Men bara efter en uppmaning från en tjejkompis som ville se.

Annars finns det roligare leksaker för oss killar.
Fleshlight vet ju alla om. Men priset avskräcker många.
Kolla då istället in Tenga-produkterna.
Har haft flertalet själv och älskar dem!

Nu tänker jag beställa en Robotic Mouth - en sådan där med rörliga kulor i.
Kommer bli sagolikt kan jag tro.

Någon nämnde ovan någon runkmaskin med DIY-beskrivning här på forumet.
Någon som vet ämnestråden eller kan länka?
Ok!
Lägg ut lämken när du hittar den
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Robotic Mouth som jag har tittat på kostar kring 400:-

Sök på google.se för jag tror de flesta sexleksaks-försäljare har den eller någon liknande.

Jag har inte sonderat marknaden än vad gäller utbud och pris, men på sinful.se så gick den på 399:-
 
Toppen