Med eller utan "grej"?????

Kön
Man
Hur viktigt ...eller oviktigt är det att onanera med något i hålet?? ..är det lika skönt utan eller är det mycket bättre med något där som spänner lite.. och varför är det i så fall så många tjejer som inget använder?
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Det beror på vilket humör jag är på.. Handlar det om en snabbis är det smidigare att bara smeka klittan o få orgasm, men ibland kan det kännas som om något saknas i de lägena om jag inte får "nåt i mig".. Det ultimata är med min Rabbit, dildon i mig och vibratordelen mot klittan, mmmmmm! :p
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
När jag onanerar själv vill jag helst inte ha något i mig. På något vis är det liksom det som för mig själv skiljer "sex" (med andra) åt från att runka själv. Och så blir det olika orgasmer också som redheaded sade.
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har svårare att komma om jag har något inuti, och orgasmen blir inte lika intensiv. Så jag onanerar sällan med dildo eller liknande. Det händer väl nån gång ibland, men främst om min partner eller någon telefonsexkontakt ber om det.
 

cornelia

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar min rabbit jag!!
Så ska jag göra nåt på egen hand ;) så blir det nog den som åker fram och in....
 

Lejonhand

Ny medlem
Kön
Man
Min älskling vill ha en G-punktsstav i muffen och en vibb-dildo att massera med. Så är det nästan alltid när jag är bortrest. Brukar få sms av henne då. Jäkligt upphetsande. Blir ju så, att jag också kör igång.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det beror på vilket humör jag är på.. Handlar det om en snabbis är det smidigare att bara smeka klittan o få orgasm, men ibland kan det kännas som om något saknas i de lägena om jag inte får "nåt i mig".. Det ultimata är med min Rabbit, dildon i mig och vibratordelen mot klittan, mmmmmm! :p

Håller helt med här! ;)
 
G

Guest

Gäst
Det är olika! Ibland vill jag bara ha något i mig medans jag ibland bara smeker utanpå de inre blygdläpparna(ej klittan)... Är också oftare skönare att inte stöta dildon eller vad man använder så långt in utan bara en liten bit... :p
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
Jag föredrar mina egna fingrar. Ibland har jag ett/två fingrar i fittan medan jag smeker klittan. Det är häftigt.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Olika. Ibland bara fingrar och smeker klitoris, ibland vill jag ha stav också.

Får också olika orgasmer, beroende på vilken metod jag använder.
 
Toppen