Med hjälp av frukt och grönsaker?

Kön
Man
Har en liten fundering kring vad för frukter som brukar cirkulera mellan benen på ER...

Själv har "smakat" banan och gurka ;) Mycket skönt, och kul att stå i affären och kunna välja ut precis vad man vill ha... :p

Någon kille som brukar använda någon sorts frukt?

Tjejer, vad fördrar ni?

Finns det någon annan mat som ni testat på detta sätt...?
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jodå. Jag är en fruktälskande kille. Har provat både banan och gurka. Låter mysko. För er som inte vet så gröper man ur både banan och gurka. Har dåck inte hittat en banan som är tillräckligt bred för mig däremot, men man gör sitt bästa.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
Kön
Man
Originally posted by Scorpio

Jodå. Jag är en fruktälskande kille. Har provat både banan och gurka. Låter mysko. För er som inte vet så gröper man ur både banan och gurka. Har dåck inte hittat en banan som är tillräckligt bred för mig däremot, men man gör sitt bästa.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Blir det inte kallt? Jag funderar på om melon eller squasch kanske skulle passa bra för killar????
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker att frukt/grönsaker (typ gurka) blir i kallaste laget. Har flera fina hjälpmedel i form av stavar i alla möjliga former istället. Men det finns ändå ingen som slår The real thing!!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Visst stoppar man in den. Kan bli lite kallt, men det är en go känsla. Vill man ha det varmare så fungerar några sekunder i micron bra.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
Kön
Man
Ett förslag (för tjejer) kan vara att värma majskolvar i varmt vatten... Jag har aldrig själv provat, men tycker det verkar intressant! En lite knottrig majskolv mellan fittläpparna tycker jag låter underbart... Måste prova snart!
 
Z

Znüzkiz -LÅST-

Gäst
Originally posted by Scorpio

Jodå. Jag är en fruktälskande kille. Har provat både banan och gurka. Låter mysko. För er som inte vet så gröper man ur både banan och gurka. Har dåck inte hittat en banan som är tillräckligt bred för mig däremot, men man gör sitt bästa.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Jag tycker du borde söka terapi. Eller köpa en realdoll.
http://www.realdoll.com/
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Alldrig prövat, verkar inte så jätteskönt att stoppa in den i en kall grönsak eller frukt. Ni tjejer har tur med alla möjligheter ni har att göra det skönt på egen hand :p
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Fröken Höger

Ett förslag (för tjejer) kan vara att värma majskolvar i varmt vatten... Jag har aldrig själv provat, men tycker det verkar intressant! En lite knottrig majskolv mellan fittläpparna tycker jag låter underbart... Måste prova snart!

Det är säkert en bra idé... jag oc några kompisar köpte en majskolvdildo till en tjejkompis i present :D
 

Pilska Polisen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Aha, ni menar till att stoppa in den i. Trodde ni menade tvärtom liksom.


åååå fan menar du det de trodde ja med va fan en melon där hmm. lät lite konstigt och stort:D

den som sagt att sex är det bästa i hela världen har då aldrig varikt rikrigt Skitenödig...
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jag tycker du borde söka terapi. Eller köpa en realdoll.
Men en tjej som använder grönsaker behöver ingen terapi? Fler en jag som tycker det låter mysko. Tro mig,vår värld är full av möjligheter. Så varför inte prova?

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag anväder gurka rätt ofta, ännu oftare var det när jag var för ung för att våga köpa en dildo.
 
Toppen