Medlemmars bilder

Dadbod

Ny medlem
Ålder
44
Kön
Man
Troligen är detta en dum fråga, men hur gör man för att se medlemmars bilder? Det står ibland att man har tittat på och haft en sköns stund till olika bilder här på forumet, men hur gör man för att se dem? Måste man följa dem eller frågar man efter dem eller finns det länkar i medlemmars bio eller vad? Förlåt för dum fråga...
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Troligen är detta en dum fråga, men hur gör man för att se medlemmars bilder? Det står ibland att man har tittat på och haft en sköns stund till olika bilder här på forumet, men hur gör man för att se dem? Måste man följa dem eller frågar man efter dem eller finns det länkar i medlemmars bio eller vad? Förlåt för dum fråga...
Det jag har sett så är det bilderna på profilen,men ibland får man länk till imgbox
 

Dadbod

Ny medlem
Ålder
44
Kön
Man
Ok, då frågar efter en länk och förhoppningsvis får man det. Tackar.

PS Hur brukar den sån fråga tas emot? Är inte det lite väl creepy att be om bilder?
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Troligen är detta en dum fråga, men hur gör man för att se medlemmars bilder? Det står ibland att man har tittat på och haft en sköns stund till olika bilder här på forumet, men hur gör man för att se dem? Måste man följa dem eller frågar man efter dem eller finns det länkar i medlemmars bio eller vad? Förlåt för dum fråga...
Jag har under Om i min profil lagt en länk till mina bilder.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns en bild på hennes insta där hon håller för ena bröstet halvnaken, ska leta upp den senare. Vem var du på session nu igen?
 
Toppen