Megasats - kan detta vara möjligt?

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag ber alla älskare av spermasprut ladda ner följande filmsnutt:
http://www08.megaupload.com/files/21676 ... inbad.mpeg
(hoppas länken funkar, om inte: skrik till!)
Efter att ha sett detta så undrar man ju: är detta möjligt? Det är ju knappast möjligt att fejka en sån sak? Tittar man på pungen så ser man att den ser onormalt stor ut men den går ju knappast att "ladda" bakvägen på nåt sätt!

Eller vad säger ni brudar, vore inte detta något att få smaka på, det är ju för fasen en hel frukost!! :p
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Möjligt? Jo på konstgjord väg som på filmen är det möjligt. Fast inget jag uppskattar eller själv skulle vilja vara med om.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Krister

Möjligt? Jo på konstgjord väg som på filmen är det möjligt. Fast inget jag uppskattar eller själv skulle vilja vara med om.

Kan du förklara/utveckla detta? För jag begriper iaf inte hur man fixar detta....

Skulle vilja vara med om...jo men visst fasen skulle det vara häftigt! Jag är iaf funtad så att orgasmen vara så länge som man sprutar (eller tvärtom om man ser det så) och det måste ju innebära att denna orgasm vara i typ 30 sekunder eller så...Ahhhhhh så skönt det skulle vara...
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Krister

med säkerhet har man fyllt på bakvägen. Han mer eller mindre pissar ju ut satsen.

Ja det låter logisk. Men HUR DÅ!!??? Jag har letat på mig själv, hittar ingen nippel för detta *fniss*. Och att försöka trycka (pumpa) in det igenom kuken så att det hamnar i pungen tror jag inte ett ögonblick på!
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Jag läste om den filmen på ett annan forum, Där sade någon kemist att man kan ta en spruta med något medel i en av njurarna så ser kisset ut som sagge nästa gång man pissar. Vet inte om det stämmer men det låter i alla fall logiskt.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Tja, i slutet av filmen så slaknar den väl kanske men i början är den väl hyfsat uppe. Själv finns det inte en sportslig att pissa den minsta droppe om man har ribba - vilket i sig inte är så konstigt då det finns en "växel" där inne nånstans som kopplar om från säd/piss vid stånd.
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
jag har inte ett uns av problem att pissa då ja har bånge, Men jag gör det dock sällan då behovet inte är så krävande
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Ja då är du ta mej fan unik! För det ska inte vara möjligt rent biologiskt. Hur många har inte haft "piss-stånd" på morgonen men varit tvungen att vänta till den sänkt sig så man har kunnat tömma blåsan? :sleep:
 

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Min teori om megasprut som stömmar ut i floder är att det är fejk. Jag tror att man sprutar in någon spermaliknande vätska i urinblåsan. Man tar en kateter som man kan tömma blåsan med, men spruta in istället. Sen näs blåsan är välfylld så runkar man upp sig lite och fejkar en utlösning genom att pissa ut vätskan. Man kan ju i vart fall ha lite halvstånd när man pissar. Visst blir man impad när man ser det, men det är nog inte äkta.
 

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Originally posted by zoombo

Ja då är du ta mej fan unik! För det ska inte vara möjligt rent biologiskt. Hur många har inte haft "piss-stånd" på morgonen men varit tvungen att vänta till den sänkt sig så man har kunnat tömma blåsan? :sleep:

Ööh...biologiskt omöjligt är det knappast! Jag blir lätt pissnödig när jag sitter och onanerar en längre stund. Och eftersom jag besväras av att vara pissnödig brukar jag gå på toan för att lätta på trycket. Det är lite jobbigt eftersom den då pekar upp och toaletten är i motsatt riktning. Brukar ofta sätta mig ned för att man inte ska behöva "böja" alltför mycket. Men jag har inga andra problem med att kissa då inte.

Och jag kan inte tro att jag är speciellt ovanlig på den här punkten. Faktum är att har man morgonstånd går det ändå sällan ner FÖRRÄN man har pissat.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Foreskin

Min teori om megasprut som stömmar ut i floder är att det är fejk. Jag tror att man sprutar in någon spermaliknande vätska i urinblåsan. Man tar en kateter som man kan tömma blåsan med, men spruta in istället. Sen näs blåsan är välfylld så runkar man upp sig lite och fejkar en utlösning genom att pissa ut vätskan. Man kan ju i vart fall ha lite halvstånd när man pissar. Visst blir man impad när man ser det, men det är nog inte äkta.

Men urinblåsan finns ju inte i pungen...kolla på filmen: pungen är ju stor som en melon, 3 ggr större än den värsta mega-pung! Det måste ju vara där satsen finns (givetvis). Nä, jag tror att det som kommer ut kommer från pungen och detta vid stånd som ett vanligt sprut, men sedan är det inte säkert att det är just riktig sperma som kommer utan nåt konstgjort jox som man lyckats få in där på nåt sätt.
Men det ser ändå skööönt ut....:p..tänk att få lägga av en sån sats på 1-2 gapande brudar som det normal ser ut i Porrfilmen "Porrfilm" modell 1A. Så förvånade dom skulle bli...

Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.
 

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Det är knappast troligt att den stora pungen och tesiklarna skulle ha nåt samband med megaspruten. Del så har stora tesiklar inget samband med mängden sperma och dels så är pungen ingen reservoar även om man skulle kunna tro det, där hänger bara testiklarna. Om det inte är i urinblåsan som "joxet" sprutas in så skulle det ju teoretiskt kunna va i sädesblåsan där sädesvätskan ligger och väntar. Men den är ju inte så stor att den kan rymma megasatser.

Jag tror att testiklarna svullnat upp för att han har använt en vakumpump eller nåt. Allt för att få oss att tro att killen är en riktig baddare på att producera sperma. Så vill du överraska brudarna med en jätteståle så får du nog pissa på dom.
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Man kan ju få extra mycket att komma om lägger av innan man ska få utlösning. Gör de en massa gånger så blir det riktigt mycke sperna när det väl kommer. Jag gjorde det och det sprutade ut i mängder. Trodde nästen jag skulle gå ner 2 kilo i vikt.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runknizze

Man kan ju få extra mycket att komma om lägger av innan man ska få utlösning. Gör de en massa gånger så blir det riktigt mycke sperna när det väl kommer. Jag gjorde det och det sprutade ut i mängder. Trodde nästen jag skulle gå ner 2 kilo i vikt.

Det är ju inge roligt..man vill ju komma ju!
Och för att spara till en sån här sats skulle det ta....(räknar)....ca 472 dagar. Och så länge vill då inte JAG hålla mig! [^]

Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.
 
Toppen