Mellan sovande och vaken

Rosenvilde

Ny medlem
Kön
Man
Hej era små kåtisar.
Ville bara förhöra mig lite om era känslor mellan benen när du befinner er mellan sovande och vaken.
Jag kan uppleva att jag är betydligt känsligare för beröring och kommer mycket lätt.
ibland vaknar jag av att jag kommer..då har jag troligtvis befunnit mig i "gränslandet" och onanerat.
Orgasmerna är så kraftiga att hela jag skakar när detta inträffar.
Fler som upplever detta?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag sprutar ganska ofta i sömnen och det är nästan alltid på morgonen. Brukar vakna till av att jag börjar spruta men vetefan om det är jag onanerat utan mer att man drömmer intensivt så dags. Efter somnar jag som en stock.
Men avskyr känslan.... Värsta är när man tagit kvällsdusch för man egentligen inte hinner duscha på morgonen och man ändå måste skölja av sig. Plus att kalsongerna blir kleggiga... urk
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Ofrivilliga tömningar är inte så kul, nej. Händer väl inte så ofta för mig, är nog mest när man drömmer nåt hett.

Annars så brukar jag vara ganska så morgonkåt av mig, måste liksom ha lite slött morgonsex eller runka av mig för att dagen ska kunna börja. :p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Morgonsex är gött men jag är för morgontrött för att orka nåt annat än att hon rider mig och jag får förbli liggandes på rygg... så kan man börja dagen med en creampie :)


Annars så brukar jag vara ganska så morgonkåt av mig, måste liksom ha lite slött morgonsex eller runka av mig för att dagen ska kunna börja. :p
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Haha, vulgus, wakey wakey, du får ju vakna till liv när hon vill! ;) Klart man får va lite seg, men man vaknar ju när det (i mitt fall) blir kuk! :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Haha... okej, man är ju pigg i början men jag har i sådana situationer varit som högst halvvaken... men bara jag håller mig hård åt henne så :)

Haha, vulgus, wakey wakey, du får ju vakna till liv när hon vill! ;) Klart man får va lite seg, men man vaknar ju när det (i mitt fall) blir kuk! :D
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag har ibland vaknat mitt i natten av att jag har sex med min sambo, och det är så laddat skönt precis mittemellan dröm och vakenhet!
 
Toppen