Michael Jackson hade det nog inte så lätt...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
MJ, the King opf Pop, står ju i en klass för sej inom musiken medan han delar klass med Elvis Presley när det gäller människoöden.
Åtminstånde vad som officiellt är känt hade han sannolikt en pedofil böjning (avsaknad av egen barndom) samt förkärlek för äldre kvinnor (my best female friend is the award winning actress Elizabeth Taylor)..... undrar i avsaknad av vad... och om hon var i stånd att se skillnad mellan MJ och någon annan...

Vad runkade en sådan kille till egentligen??
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ger du inte indirekt svaret på din fråga alldeles själv?

Om det stämmer att han hade en dragning till äldre kvinnor och var pedofil, så ligger det väl nära till hands att tro att han fantiserade om äldre kvinnor och/eller barn när han runkade?

Själv har jag väldigt svårt att se Michael Jackson som en sexuell varelse över huvud taget.

Han gjorde mycket bra musik, men hade ingen sexappeal...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
;)meeen vi får inte glömma att han hjälpt många att få hångla med sin musik under 80-talet! :p
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ger du inte indirekt svaret på din fråga alldeles själv?

Om det stämmer att han hade en dragning till äldre kvinnor och var pedofil, så ligger det väl nära till hands att tro att han fantiserade om äldre kvinnor och/eller barn när han runkade?

Själv har jag väldigt svårt att se Michael Jackson som en sexuell varelse över huvud taget.

Han gjorde mycket bra musik, men hade ingen sexappeal...

Ok för att jag är man, men visst hade han väl en sexappeal under 80 och 90-talet innan media började göra ner honom med syrgastält och apor.

Tycker hans tidiga musik med Jackson five och även musiken på egen hand var bra.
(Erkänner denna "bluesman" ;) )
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ger du inte indirekt svaret på din fråga alldeles själv?

Om det stämmer att han hade en dragning till äldre kvinnor och var pedofil, så ligger det väl nära till hands att tro att han fantiserade om äldre kvinnor och/eller barn när han runkade?

Själv har jag väldigt svårt att se Michael Jackson som en sexuell varelse över huvud taget.

Han gjorde mycket bra musik, men hade ingen sexappeal...

Ok för att jag är man, men visst hade han väl en sexappeal under 80 och 90-talet innan media började göra ner honom med syrgastält och apor.

Tycker hans tidiga musik med Jackson five och även musiken på egen hand var bra.
(Erkänner denna "bluesman" ;) )


Visst är det väl tur att smaken är olika;) Han var som en maskin tycker jag. En orehört produktiv maskin, som gjorde fantastisk musik.

I´ll be there är en klassiker och jag glömmer aldrig när vi tränade på den där discosnurren till Bliiy Jean. Inget slår början på Billy Jean när stråkarna gungar igång...
Men skall vi snacka sexappeal skall vi snacka Elvis;)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ger du inte indirekt svaret på din fråga alldeles själv?

Om det stämmer att han hade en dragning till äldre kvinnor och var pedofil, så ligger det väl nära till hands att tro att han fantiserade om äldre kvinnor och/eller barn när han runkade?

Själv har jag väldigt svårt att se Michael Jackson som en sexuell varelse över huvud taget.

Han gjorde mycket bra musik, men hade ingen sexappeal...

Ok för att jag är man, men visst hade han väl en sexappeal under 80 och 90-talet innan media började göra ner honom med syrgastält och apor.

Tycker hans tidiga musik med Jackson five och även musiken på egen hand var bra.
(Erkänner denna "bluesman" ;) )


Visst är det väl tur att smaken är olika;) Han var som en maskin tycker jag. En orehört produktiv maskin, som gjorde fantastisk musik.

I´ll be there är en klassiker och jag glömmer aldrig när vi tränade på den där discosnurren till Bliiy Jean. Inget slår början på Billy Jean när stråkarna gungar igång...
Men skall vi snacka sexappeal skall vi snacka Elvis;)

Eller t.ex Tina Turner eller Madonna för den del hon är ju jämngammal med MJ.
Men jag förstår att du gillar Elvis, han hade allt, och han hade det först!
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
öhm, *host* är det bara jag som inte tycker Elvis var så jäkla het? Jag köpte till pappa ett porträtt av honom till 60års present, men det är bara för att pappa verkligen gillar Elvis, men när jag tittar på det där fotot, nä, inte mycket över honom som får mig att tycka han är het...
Däremot Micheal Jacksson innan han blev alldeles för mycket opererad, mhm, mhm, då var han snygg, och het...och hans danssteg och allt...mhm, mhm ;)
 
Toppen