midsommar

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Vill bara säga att midsommar är en helg där det sker flest bilolyckor och då behövs det blod.

SÅ uppmanar alla underbara människor här inne att lämna blod och göra en insats.
Krävs så lite av dig...men kan rädda livet på en annan.

puss och kram
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lämna blod! det kommer din nästa tillgodo

drick med måtta
vänta länge innan ni sätter er i bilen igen

drick med glädje, ta inte flaskan som tröst
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte för att det inte var fint o KLOKT sagt så kändes det inte riktigt som rätt forum att ta upp rattonykerhet o blod ond död[:0]
Fast o andra sidan så vill vi ju värna om alla ona´s medlemmar:) och även alla andra oxå så när jag tänker efter så kanske det var på sin plats ändå här:cool::)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Inte för att det inte var fint o KLOKT sagt så kändes det inte riktigt som rätt forum att ta upp rattonykerhet o blod ond död[:0]
Fast o andra sidan så vill vi ju värna om alla ona´s medlemmar:) och även alla andra oxå så när jag tänker efter så kanske det var på sin plats ändå här:cool::)

Bryr mig ju även om ER;) därför skrev jag det.:love:
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Inte för att det inte var fint o KLOKT sagt så kändes det inte riktigt som rätt forum att ta upp rattonykerhet o blod ond död[:0]
Fast o andra sidan så vill vi ju värna om alla ona´s medlemmar:) och även alla andra oxå så när jag tänker efter så kanske det var på sin plats ändå här:cool::)

jag tycker det var klockrent. Tack skeda.
 

gulle_trollet

Medlem
Kön
Kvinna
Har redan lämnat "BLOD" för en vecka sedan, fick ett erbjudande via jobbet och tackade JA. kändes som om man gjort något bra efteråt iaf:)
 
Toppen