Min bästa kompis fru

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag besökte min bästa kompis fru häromdagen, så här i efterhand vet jag inte varför jag blev så förvånad när jag såg hans fru Gloria som jag träffat så många gånger. Hon hade bara en kort kjol och en bh som skymtade fram under hennes halvt genomskinliga sommarblus, hennes stora bröst framhävdes väldigt väl. Gloria var en vacker mogen kvinna, drygt 40 som bjudit in till fest när hennes make var på resa i deras hemland.

Jag kunde såklart inte låta bli att tänka på hur det vore att älska med Gloria, mitt kärleksliv hade knappast varit strålande sedan mitt äktenskap gick åt skogen för några år sedan.

Gloria minglade runt bland gästerna och vi pratade lite, och jag fick den lustiga känslan att hon flörtade med mig.

Ju längre kvällen led, desto mer salongsberusad blev Gloria. Hon log plötsligt mot mig och viskade lågt, ”Jag vill att du knullar mig, det har jag alltid längtat efter”. Jag stirrade en kort stund på henne och jag såg att hon började bli nervös, medan tankarna rusade genom mitt huvud, skulle jag verkligen kunna knulla henne? Min bästa väns fru? Innan min hjärna kommit fram till något svarade min mun ändå ”Ja, jag vill! När vill du?” Gloria skrattade till och svarade att hon ville nu.

Hon tog min hand och ledde mig in i deras hus, och vi skyndade upp till deras sovrum. Jag började få lite ånger över det hela men hon hade redan ställt sig på alla fyra på sängen och dragit upp kjolen över höfterna för mig. Till min förvåning och glädje så hade hon inga trosor på sig den dagen.

Med den tvekande tanken som bortblåst ställde jag mig bakom henne i sängen, och tog fram min redan hårda kuk. När jag snuddade vid Glorias rakade, fuktiga fitta sa hon att hon var redo, och förväntansfullt lade jag ollonet mot hennes fitta. Ollonet försvann in och det var en otrolig upplevelse. Jag hade inte förväntat mig att min bästa kompis fru skulle vara så här snuskig, utan snarare pryd. Min kuk hade kommit en bra bit in och jag började sakta stöta in och ut ur henne.

”Knulla mig, knulla mig!”, flämtade hon var gång jag stötte in i henne och började öka takten. Hon begravde sitt huvud i kudden för att kväva sina stön. Jag ville absolut inte bli påkommen med att knulla henne. Hon stönade ändå rätt så högt och spände sig under mig medan jag fortsatte knulla hennes fitta och smiskade till hennes skinkor till och från. Till slut började hon spänna sig under mig och jag insåg att hon höll på att få en orgasm. Hon spände sig mer och började till slut skaka, ett kvävt skrik kom från hennes mun som fortfarande var begravd i kudden.

Hon tittade upp på mig med kåtblanka ögon, fortfarande darrande av orgasmen. ”Jag vill att du knullar min bak nu”, viskade hon till mig. Jag drog ut min kuk ur henne och hon vände sig om och lade sig på rygg. Hon drog av sin bh och blottade sina stora bröst, hennes bröstvårtor var redan stenhårda och stod rakt ut.

Utan att tveka gled jag in i hennes underbara trånga bak. Den var så trång och det kändes som om den formade sig efter min kuk. Det var många år sedan jag känt något liknande. Inom kort pumpade jag hårt in och ut ur henne och hennes stön kom lika fort igen. Hon höll om mig, och hennes naglar rev in i min hud på ryggen.

Jag kände hur hon började bli ännu trängre, och jag började även närma mig min utlösning. Jag tittade djupt i hennes kåtblanka ögon och stönade ut ”Jag kommer snart”. Hon gav mig ett lekfullt leende och stönade ut, ”Kom i mig!”. Hon stönade lite högre och lade sina ben runt om mig så att jag inte skulle ha något annat val än att spruta djupt i henne.

Gloria spände sig igen, och hon höll krampaktigt om mig. Det var droppen, hennes våta bakdel kramade om min kuk så skönt att jag inte kunde hålla emot längre. Med ett djupt stön och en sista stöt djupt in i henne kom jag. Jag kände hur sperman började pumpa ur mig och sprutades djupt i Gloria. Jag lade mig försiktigt på henne medan hon fortsatte krampa om mig och min kuk fortsatte pumpa ut min sperma.

Vi låg omslingrade varandra några minuter innan jag drog ur min slaknande kuk. Det var härligt upphetsande att se hur min sperma började flöda ur henne. Hon fnissade igen och höll händerna för sitt ansikte. ”Gud vad skönt!”, sa Gloria och tittade på mig, ”Vi måste göra det snart igen!”.

Vi träffades fler gånger i veckan under den sommaren, men oftast hemma hos mig för att inte bli påkomna. Det var det skönaste sex jag haft på många år, men allting gott har sitt slut. I slutet av sommaren hade min bästa vän fått ett nytt jobb och meddelade att de skulle flytta iväg till en annan stad.

Nu, har vi inte längre kontakt.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Bra novell även om jag inte skulle ha sex med min bästa kompis fru, tillfälle har funnits två gånger men jag har backat båda gångerna.
Båda gångerna har kvinnan varit berusad hade vi haft sex kanske hon ångrat sig när hon var nykter
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Prolog:

Jag och Joakim var bästa vänner. Vi träffades regelbundet och smekte oss ihop. Sprutade en och en, ibland på varandra. Plötsligt en dag kom Joakims sambo på oss, helt nakna, i sommarträdgården.


Johanna hade handduk runt sig medan jag och Joakim var nakna i bersån. Hon lättade ivrigt överdelen och blottade sina stora D-kupor.

- Nåja jag är inte precis pryd, förklarade hon samtidigt som hennes ena hand försiktigt tog tag i Joakims halvhårda kuk. Han lutade sig tillbaka och stönade lågt. Han lyfte huvudet och böjde sig ner mot Johannas bröst och slickade försiktigt över hennes ena bröstvårta, Hon stönade och lät handduken falla från hennes kropp.

Medan Joakims mun bearbetande hennes bröst förde han ner sin hand mellan hennes ben. Han förde försiktigt ett finger mellan hennes blygd innan han lät fingret vandra upp mot hennes klitoris. Försiktigt smekte han henne innan hon gav i från sig ett lätt vällustande stön.

Joakim hade ofta fantiserat om en trekant med en annan kille, kanske var det nu det skulle ske?

Med mig?

Redan när Johanna kom in i bersån hade hon noterat min kuk. Även fast hon var nöjd med Joakim var det något i henne som gjorde henne så upphetsad av tanken på min lem. Det var därför hon kommit dit och nu smekte Joakim, han hade ju nämnt sina trekantsfantasier under flera år. Kanske var detta tillfället som passade dem båda?

Joakim bestämde sig nu för att bara låta det ske, så han slöt ögonen och lutade huvudet bakåt medan Johanna sakta smekte hans kuk.

Johanna hade full koll på mig och märkte hur min redan hårda kuk växte ännu mera. Jag satt bredbent och såg han handrörelserna i ögonvrån. Hon såg hur jag sakta vred huvudet mot dem, instinktivt började hon sära på benen. Joakim blundande fortfarande och hon tog hans tystnad som ett ok.

Jag fattade vid det här laget att jag var välkommen med, så jag tog hennes hand och såg till att hon greppade tag om min kuk. Johanna började långsamt föra handen upp och ner. Strax ville hon ta nästa steg så hon lutade sig framåt mot Joakims kuk och omslöt den i munnen.

Joakim öppnade ögonen och såg nu hur jag storögt tittade på dem. Han nickade mot mig, som två män som kommer överens.

Han pekade på Johanna och visade tummen upp. Jag var inte sen på att fatta vinken och reste mig blixtsnabbt och ställde mig bakom Johanna.

Johanna slutade suga Joakims kuk, hon särade om möjligt ännu mer på sin ben så att jag inte skulle dra tillbaka min kuk precis när jag började närma sig hennes längtande fitta.

Joakim såg hur det hela situationen började ta fart. Min hand var nu på Johannas fitta och masserade försiktigt hennes klitoris i runda rörelser. Johanna stönade och man märkte hur hon njöt. Hon hade slutat runka hans kuk och fokuserade enbart på sin egen njutning.

- Får jag smaka? undrade jag. För Johanna behövdes inga ord. Hon släppte taget om Joakims kuk och stönade ja. Jag satte sig tillrätta och min mun och tunga började ivrigt slicka hennes fitta. Jag förde in ett par fingrar i Johannas vid det här laget blöta fitta och samtidigt som jag ivrigt sög och slickade hennes fitta, pullade henne omsorgsfullt.

Joakim, med sin hand på sin egen kuk, såg hur Johanna närmade sig orgasm. Hon stönade högt och hennes kropp rörde sig i takt med min tunga. Plötsligt gav hon ifrån sig ett högt stön samtidigt som kroppen började skaka. Jag drog mitt huvud tillbaka och kysste hennes lår. Johanna kom tills sans och mötte Joakims blick. Ska vi? Båda nickade.

Johanna tecknade till mig och jag ställde mig på knä bakom henne. Min kuk var fuktig och glänsande och mitt ollon närmade sig hennes fitta. Jag var försiktig, började gnida mitt ollon över Johannas fitta och klitoris. Först tryckte jag in mitt ollon, lät det vara där medans jag masserade Johannas stora bröst, innan jag försiktigt tryckte in hela min kuk.

Det var en obeskrivlig känsla för Joakim, här låg hans sambo och och tog emot en hans bästa väns i deras egen trädgård.

Joakim böjde sig fram och kysste sin sambo med mycket tunga. Sen förde han sin mun mot Johannas vänstra bröstvårta och lät tungan cirkulera för att om vartannat suga lätt på den. Sin hand förde han ner mot Johannas klitoris och började gnugga den samtidigt som jag nu hade ökat takten och taktfast knullade den kåtrusiga Johanna.

För Johanna fanns det inga gränser och hon hängav sig fullständigt åt den behandling hon nu fick uppleva. Så förbjudet men ändå så fantastiskt! Hon kände det ack så välvilliga pirret komma genom min hårda kuk och Joakims smekande av hennes klitoris. Hon skrek ut sin andra orgasm och det kändes som den varade i en hel minut.

Joakim tittade på henne och frågade om det var skönt.
- Mmm, var det enda hon fick ur sig.
- Kom, sa Joakim. “Vi går ut mitt på gräsmattan.” Han tog Johannas hand och ledde henne ut på gräset.

- Lägg dig ner, sa Joakim. Direkt när hon lagt sig ner dök han in mellan hennes ben och slickade som han aldrig gjort förut. Tanken på att han nu slickade sin sambo som för bara någon minut sen hade haft hans bästa väns kuk i sig gjorde upplevelsen än häftigare.

Medan Johanna njöt av behandlingen närmade jag mig Johannas överkropp, hon sträckte ut sin hand och greppade tag om min hårda kuk och smekte den. Hon ville smaka också, så hon drog mig närmare samtidigt som hon lyfte sitt huvud lite. Hon sträckte ut tungan och slickade lite på mitt ollon. Hon öppnade munnen och tog min kuk mellan sina läppar.

Vid det här laget var Joakim så kåt och hård att det rann försats från hans kuk. Han ville knulla sin sambo medan hon sög av mig, hans bästa vän. Han avbröt sitt slickande och tog tag i Johannas ben vid knävecken och tryckte upp dem så knäna nästan hamnade i huvudhöjd på Johanna. Nu hade han fri sikt till hennes härliga och våta fitta. Han släppte ena benet och använde istället handen till att styra in sin nu stenhårda kuk i hennes fitta. Med kraft tryck pumpade han nu sin sambo på ett sätt han nog aldrig gjort förut.

Johanna stönade högt, hon hade svårt att suga mig samtidigt som han knullade henne i ett hårt och snabbt tempo. Hon hörde Joakim frusta men plötsligt låg drog han sig ur. ”Jag vill inte komma än älskling”. Johanna var sugen på mer och tog kommandot och reste sig och bad Joakim lägga sig ner på rygg. Sen satte hon sig i en 69:a över honom.

- Jag jag vill att du knullar mig bakifrån nu, sa hon och fortsatte, ”Jag vill att du Joakim slickar min klitoris medan din bästa vän knullar mig, sa hon med en kåt och ivrig röst.

Joakim kände hur Johanna greppade hans kuk och la huvudet på hans lår och smekte lite lätt. Samtidigt såg han från bara några centimeters håll hur min kuk närmade sig hans sambos fitta, det var inga problem för min kuk att tränga sig in i Johanna, hon var rejält kåt och våt.

- Snabbare, stönade Johanna och jag ökade tempot. Joakim var som förstelnad av vad som skedde framför hans ögon. ”Slicka mig Joakim!” skrek nu Johanna och Joakim tog mod till sig och sträckte ut tungan som nu vidrörde hennes klitoris. Det kändes lite märkligt när min var kuk centimeter från hans egen. Men, här handlade det ju om Johannas njutning, det var det han gick igång på och efter en trevande start slickade han ivrigt sin Johannas fitta.

Johanna hade vid det här laget slutat att runka sin man och fokuserade enbart på vad vi tillsammans gjorde med henne. Hon var nära nu och kände hur orgasmen närmade sig. Samtidigt hade det börjat bli för mycket för mig som nu snart närmade mig utlösning. ”Kom samtidigt som mig” sa Johanna men det var så svårt att prata så hon fick upprepa sig när jag två gånger undrade ”Va?”


Jag ökade om möjligt tempot ännu mer och det blev svårt för Joakim att hålla samma tempo med sitt slickande som han var tvungen att tajma ihop med rörelserna från Johanna och mig.

- Jag kommer nu, stönade jag och gav kort därefter ur mig ett utdraget stön. Johanna kom också, delvis på grund av spänningen att hon nu tog en ny mans sperma i sig samtidigt som hennes man slickade henne.

Jag hade stannat i henne och pustade ut, vilket också Johanna gjorde. Jag drog långsamt ur kuken som var kladdig av våra gemensamma safter. Johanna rullade av Joakim och i samma veva sa jag snabbt hej då och försvann snabbt mot min bil.

Skämdes jag?


- Min tur, sa Joakim när jag gått och nästan tvingade ner Johanna på rygg. Hon särade på hennes ben. Joakim visade ingen tvekan när han styrde sin kuk mot den redan spermafyllda fittan. Han sa efteråt att känslan inte gick att beskriva, och det tog inte många sekunder innan Joakim exploderade i ett avgrundsvrål. Johanna kunde känna hur hans kuk pulserade i henne och hur han föll ihop över henne.

- Vilken avslutning på sommaren, log Johanna och Joakim kunde bara ge ifrån sig ett tyst leende.
 
Toppen