Min bror och min dator...

Tanya

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
[green]Har inte mycket att berätta men ..

En morgon när jag skulle till skolan, lämnade jag min dator på..
och min mamma och min bror var hemma denna dag!
så.. vid eftermiddag satt min mamma vid min dator, hon ville "chatta" med sin bror
altså videosamtal så hon frågade min bror om han kunde starta upp det
( dumt av mig att ha aoutmatiskt inloggning i msn ), nå han loggade in åt henne o sånt.. efter att hon hade webbat klart med han, satt säkert min bror vid min dator och kollade genom EXAKT, då menar jag värkligen exakt mina bilder, han gick igenom alla mappar och sånt och det pinsammaste var att jag hade X antal priiiivata bilder på mig på både där uppe och där nere... :oops: han hade till och med kollar vilka sidor jag hade besökt.. haha gissa vilka :).
vet inte varför men han hade raderat alla " tidigare ".. när jag kom hem såg jag att någon hade varit vid min dator.. guud vad jag flippa den dan
men det konstigase var att efter den dan så pratade inte min bror med mej så mycket, liksom han "undviker" mig till och med nu cirka 2 månader
efter detta hände..

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag skäms nu, låter ingen sitta vid min dator längre[/green][/size=2]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm, det måste varit ångest!

men jag tycker det var roligt att läsa....;)
 

Jont3

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Stackars dig, men som de låter skulle jag kunna säta mig i positionen att gå igenom allt på datorn (erkänner har gjort :oops:) på min kära syster dator men lite naket va de allt massa privata grejer men läste inte igenom bara flumma igenom allt.
Men inte har jag gjort mer distans mellan henne och mig.
Vadå i ungdomen när vi delade hus så gick en p-rulle upp på skärmen i en spel-lista medan hon var vid sin dator brevid och jag var på nedervåningen. Så lite dubbelsidigt är det nog :D,
Men lycka till med din kära bror och hoppas att du inte kommer hata han förevigt och att han inte kommer vara rädd för dig förevigt ;).
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Kära Tanya!
Mitt råd till dig är att skaffa en stor stekpanna!
Den ska du klappa till din brorsa med.[:(!]
Är absolut inte så säker på att han skulle uppskatta att bli synad i sömmarna då han är "in action"
Privat ÄR privat. Om man sedan tänder på att bli "avslöjad" är det ju en annan sak... då är det ju bara att pulla/runka och njuta av livet.
Om det nu inte är så i ditt fall, Tanya, så hoppas jag att du får in en bra träff med stekpannan.[B)]
(Skaffa också en personlig inloggning innan brorsan sprutar ner tangentbordet...;))
Kram o njut!:love:
Jimmy
 

Boss

Medlem
Kön
Man
[green]Har inte mycket att berätta men ..

En morgon när jag skulle till skolan, lämnade jag min dator på..
och min mamma och min bror var hemma denna dag!
så.. vid eftermiddag satt min mamma vid min dator, hon ville "chatta" med sin bror
altså videosamtal så hon frågade min bror om han kunde starta upp det
( dumt av mig att ha aoutmatiskt inloggning i msn ), nå han loggade in åt henne o sånt.. efter att hon hade webbat klart med han, satt säkert min bror vid min dator och kollade genom EXAKT, då menar jag värkligen exakt mina bilder, han gick igenom alla mappar och sånt och det pinsammaste var att jag hade X antal priiiivata bilder på mig på både där uppe och där nere... :oops: han hade till och med kollar vilka sidor jag hade besökt.. haha gissa vilka :).
vet inte varför men han hade raderat alla " tidigare ".. när jag kom hem såg jag att någon hade varit vid min dator.. guud vad jag flippa den dan
men det konstigase var att efter den dan så pratade inte min bror med mej så mycket, liksom han "undviker" mig till och med nu cirka 2 månader
efter detta hände..

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag skäms nu, låter ingen sitta vid min dator längre[/green][/size=2]

Jobbigt läge...Pusst
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hehe, roligt att läsa :cool: alla e ju lite porriga innerst inne, det behöver du inte skämmas för (tvärt om), men har full förståelse för att der e jobbigt med snokande familjemedlemmar... ;)
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Låter som om din bror försökt att röja bevisen för vad han gjort. Synd bara att radera alla "Tidigare" är lite väl misstänksamt.
 
Toppen