Min första bukkake!!

mys_malin

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er allihopa! då har man just varit med om sin första bukkake.. eller jag vet inte om det egentligen räknas som det men härligt var det:p

Det var jag och fyra killar, varav en min pojkvän. som flera av er vet tycker jag mkt om sperma, det är det bästa i sex väg att få smaka kladda med smetig sperma, men fram tills ikväll har jag bara fått gjort det med en kille åt gången..

Men ikväll hände det alltså!! Fyra killar totalt 11 satser härlig sperma har jag fått i mitt ansikte, det mesta av det lyckades jag oxå svälja:p

Jag ska berätta alla detaljer nån annan dag, om nån är intresserad? jag vill oxå höra om nån annan har några erfarenheter av liknande saker?

God natt på er allihopa...
 

galen

Medlem
Kön
Man
mys_malin klart vi e intresserade å höra ;)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har bara erfarenhet av att två killar kommit i mitt ansikte samtidigt, men det kanske inte är så bara egentligen.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Vad var det för snubbar förresten sm vart med vartg hittade ni dom?`
Hoppas inte det var killens 3 polare bara :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
mys_malin och Gizza: Det där är definitivt en fantasi som jag och min kvinna har. Gratulerar till att ni kommit till skott (!)
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
mys_malin: Låter härligt men tänk på riskerna. Svälja sperma är väl inte det hälsosammaste man kan göra.
 

walle

Medlem
Kön
Man
Mys Malin! Nästa gång får ni lägga ut annons på onanera omni vill ha en redig bukkake träff hehehe
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
mmm, mysmalin. Bukkakedetaljerna vill vi veta allt om. Älskar att höra kladdiga berättelser. Skulle väldigt gärna vilja vara med och spruta ned någon som njuter av det.

/Shack
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Just ögonblicket när det går, och man sprutar sin varma sperma-sats på hennes mage, rumpa eller ansikte, då är man i sjunde himlen.. Jag har bara sprutat på mina egna tjejer, en i taget så att säga. Berätta mer om dina sprutande sperma-äventyr Malin :) Knullade du med de andra killarna, eller var det bara din pojkvän som fick?
 
Toppen