Min fantasi

tomas81

Ny medlem
Kön
Man
Jag har aldrig sätt en annan kille ha stånd eller rört vid någons kuk .
Har aldrig haft dom tankarna men nu i sommar känner jag mig så fruktansvärt nyfiken på att få undersöka det närmara å så snubbla jag in på den här sidan .
Jag är så blyg å försiktig av mig å min största fantasi är att stöta på någon som bara sitter å leker med kuken ute .
Jag brukar cykla runt baggböle å klabböle nere vid älven nästan varje dag för att kolla .
Vill bara säga lite hur jag tänker!
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Är ungefär i samma läge,har på senare år börjat intressera mig och bli kåt på kuk.Har runkat med och sett några kompisars stånd och haft sex med dom och deras fruar sida vida sida.Det är häftigt,men känner för mer kuk.Jag får ta cykeln en sväng upp mot baggböle och se om jag träffar på dig.
 
B

Bistånd

Gäst
Är ungefär i samma läge,har på senare år börjat intressera mig och bli kåt på kuk.Har runkat med och sett några kompisars stånd och haft sex med dom och deras fruar sida vida sida.Det är häftigt,men känner för mer kuk.Jag får ta cykeln en sväng upp mot baggböle och se om jag träffar på dig.
Det där "ungefäret" var lika töjbart som en gammal använd kådis! :LOL:
Men härliga erfarenheter, och lycka till i bölarna!
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Du kan ladda ner nån av bög-apparna. Där kan du se andra i din direkta omgivning, chatta och byta bilder, och när du känner dig mogen träffas IRL. Du kan lista dig som bisexuell, och att ha ansiktsbild är frivilligt, men rekommenderas.
 
Toppen