Min flickvän är inte kåt längre Pga P-piller!

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Det känns alltid som det är jag som bara är kåt nu förtiden.. jag får alltid börja smekas och försöka kåta upp henne.. det var lite annorlunda förr innan hon tog p-pillerna, då va hon kåt lika ofta som jag.
Vi har kollat efter lust förhöjande och sådant som kan få henne kåt igen.
Men allt är så dyrt för så lite tycker jag :(

Jag vill inte att hon ska sluta med p-pillrena för jag hatar att ha sex med kondom.. känns inte alls samma.

Finns det ngt sätt jag kan få min kära flicka att bli kåt igen?????
:oops:

Tacksam för svar:)
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Jag käkar ppiller och ja det är sant, ppiller kan minska sexlusten, men säg till henne att pröva några andra, östrogrenfria kanske?
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
jo hon har pratat om det.. men det är det att hon får skit ont när hon har mens... och dom hon använder nu hjälper så fruktansvärt bra mot det onda.
Hon kunde knappt gå förut, inte sova inget. men nu funkar det as bra.. så det vill jag ´ju inte ta ifrån henne, det gick ju ut över mig också, inte lätt o sova när hon ligger bredvid as ledsen :/:eek:
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
jo hon har pratat om det.. men det är det att hon får skit ont när hon har mens... och dom hon använder nu hjälper så fruktansvärt bra mot det onda.
Hon kunde knappt gå förut, inte sova inget. men nu funkar det as bra.. så det vill jag ´ju inte ta ifrån henne, det gick ju ut över mig också, inte lätt o sova när hon ligger bredvid as ledsen :/:eek:

sån värk hade jag med, mina är faktiskt bra, trinovum 28 heter dom iafl :)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Det verkar som att din tjej står ut med massor för att erat sexliv skall fungera medan du själv inte ens kan tänka dig kondom:sleep:

Du tycker att det är för dyrt för "så lite" att köpa lustförhöjande medel:sleep:

Om du var min kille skulle jag börja ifrågasätta ett och annat.

var glad för att jag inte är din tjej alltså:D
 

vinny

Ny medlem
Kön
Man
Min flickvän e tvärtom. Hon blev jättekåt, helomvändning och inte en helt positiv sådan. Hon tar dock östrogenfria piller så det kanske e där skon klämmer.
 
Toppen