Min fru hade fest med två manliga kollegor och kommer inte hem. Har det hänt något?

man.44

Medlem
Kön
Man
Så min fru hade fest i våran övernattningslägenhet med två manliga kollegor. Hon har inte hört av sig och hon kommer inte komma hem ikväll. Tror ni att det har gjort något eller kan jag avskriva det som fylla?
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Med största sanolikhet har hon haft den bästa natten någonsin i sitt liv. Provat saker hon aldrig vågat drömma om och njutit varje sekund av det..
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Gör inte för stor sak av det, oavsett vad som hänt. Du märker snart ändå om det är kris och är det en engångsgrej är det bara att gå vidare, med en ännu mer erfaren fru!
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu verkar TS inte ha varit inne och kollat vad svar han fått men för vad det är värt vill jag säga följande:

Eftersom er relation inte förefaller vara av det sk öppna slaget låter det verkligen inte som om din fru är någon bra fru och då skall man överväga sin roll i äktenskapet.

Nu har jag själv aldrig gift mig men det har hänt att jag kommit på - eller på goda grunder åtminstone antagit - flickvän att vara otrogen varvid jag funnit det för gott att konstatera: "Träffa gärna de andra gubbarna men då kan du samtidigt inte träffa mig!"

Ack ja
 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Hon har naturligtvis knullat ordentligt med de två mycket välutrustade männen och kommer hem gladare och lyckligare. Kvinnor behöver lite äventyr ibland och ska tillåtas göra det.
Ska man till varje pris vara gift tycker jag inte att man ska tillåtas ligga med andra. Konstig syn svenskar har på detta; inte undra på att utlänningar tycker att svenska män är mesar...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nu verkar TS inte ha varit inne och kollat vad svar han fått men för vad det är värt vill jag säga följande:

Eftersom er relation inte förefaller vara av det sk öppna slaget låter det verkligen inte som om din fru är någon bra fru och då skall man överväga sin roll i äktenskapet.

Nu har jag själv aldrig gift mig men det har hänt att jag kommit på - eller på goda grunder åtminstone antagit - flickvän att vara otrogen varvid jag funnit det för gott att konstatera: "Träffa gärna de andra gubbarna men då kan du samtidigt inte träffa mig!"

Ack ja
På vilket sätt menar du att hon inte är en bra fru?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En bra fru ligger väl inte med andra karlar?
Hon kan ju vara bra på väldigt många andra sätt. Ett äktenskap består så mycket mer än i bara sex.
Dessutom kan det vara så att hon inte får det hon innerst inne vill ha när det gäller sex därhemma. Sen är vi inte mer än bara människor någon av oss…
Om mitt äktenskap enbart skulle vila på sexualiteten, då skulle jag varit skild sen många år tillbaka. Men som sagt, mitt liv och min familj är så mycket mera än bara sex!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska man till varje pris vara gift tycker jag inte att man ska tillåtas ligga med andra. Konstig syn svenskar har på detta; inte undra på att utlänningar tycker att svenska män är mesar...
Vad är det som säger att TS är svensk? Jag är det inte och jag tycker inte att svenska män är mesar. Snarare tvärtom om man har ett förhållande som tillåter sex utanför äktenskapet. Det är ju de som häller syra i ansiktet på ”otrogna” fruar eller stenar och piskar dem som är mesar.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Mycket enkelt:

(1) äktenskap innebär en massa åtaganden av vilka ett rimligen handlar om trohet;

(2) öppet förhållande innebär inte skvatt. Så mkt bättre.

tycker

Vän af Ordning
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Mycket enkelt:

(1) äktenskap innebär en massa åtaganden av vilka ett rimligen handlar om trohet;

(2) öppet förhållande innebär inte skvatt. Så mkt bättre.

tycker

Vän af Ordning
Men kom igen nu va! Det här inte en man som oroar sig för sitt äktenskap!
Det här är ett troll
 
Toppen