"Min" Jenny träffar sin Johan

Onanistjavisst

Ny medlem
Kön
Man
Kärleksmötet
Skriven av Onanistjavisst.

©
Hej!
Jag heter Jenny och vill berätta historien för Er om när jag träffade Johan, min älskade pojkvän.
Som vanligt på helgerna så träffas ”Bi Jee,s”, som är jag och Jessica. Vi jobbar som dansare på Smiths. En klubb på Sturegatan. Där dansar vi varje helg, fredag o lördag. Vi har fått jobba som dansare där nu ett halvår. Efter en riktigt crazy lördag kväll vi fick förfrågan om att på helgerna dansa för pengar istället för att betala… kan det bli bättre? ”Dansscenen” finns i barhörnan på andra våningen. Vi står numera på deras affisch, ”varje helg dansar Bi Jee,s” Jag och Jessica älskar att dansa. Det syns på oss och det hjälper till att hålla stämningen på topp.

Denna lördag skulle jag komma över till Jessica. Vi brukar äta tillsammans för att sedan gå till Smiths.
Innan jag gick så såg jag mig själv i spegeln. Jag hade köpt en läcker tajt kjol och en ljus topp med urringning. Magen var bar mellan blusen och kjolen Jag tog ett par mellan höga skor, inte alltför avancerade för min afton.
Mitt dans ombyte för kvällen stoppade jag ner i min väska som jag slängde upp på axeln.
Jag njöt av livet när jag styrde mina steg ut i sommarkvällen.

Ner mot slussen vände jag stegen mot Kungsträdgården. Nere på Skeppsbron började jag känna mig törstig så jag gick in på Cafe’t som ligger på kajen för att köpa nåt att dricka. Det var några före mig och medan jag stod där så kom Han in. Han med stort H. Ja, nu vet ni att det är min pojkvän jag pratar om. Han var lite längre än mig. Hade klippta jeans och en kortärmad öppen skjorta som visade hans varma, sexiga kropp. Våra blickar möttes men jag vände snabbt bort med en lätt rodnad som steg i mitt ansikte. Pulsen ökade en aning. Jag fixade till mitt hår. Min spegelbild syntes i väggen bakom disken. Jag kände mig nöjd och sträckte mig stolt. Jag tittade på honom i smyg och såg för mitt inre hur vi kysstes passionerat. Min puls ökade ytterligare.

Han ställde sig bakom mig så nära att jag kunde känna hans värme som spred sig i mig.
- ja, vad ska man ta här då? Han tittade på den lilla menyn som hängde över disken. Jag hann inte säga något. Mannen bakom disken hann före:
- Jaha, vad vill ni ha då?
Han såg oss tydligen som ett par. Vi tittade på varandra och skrattade till.
Han presenterade sig snabbt som Johan och föreslog att vi skulle gå och äta på en restaurang nu när vi ändå var ett par. Jag skrattade och höll med honom. Vi tackade mannen bakom disken, som nu såg lite förvånad ut, och sa att vi hade ändrat oss. Han log och vände sig sedan till nästa i kön.
Utanför Cafe’t så diskuterade vi kort om var vi skulle äta. Jag ville visa honom ett bra, litet mysigt ställe som jag känner till men sa att jag var upptagen resten av dagen så vi kunde väl ses i morgon istället. Johan tyckte det lät bra och vi bestämde oss för att ses framför slottet vid fyra tiden. Precis när vi skulle skiljas så fastnade våra ögon i varandra och det kändes som en mycket stark kärlek steg mellan oss. Känslan steg hela tiden och i takt med den så drogs vi sakta ihop i en varm, lång kyss. Efter kyssen möttes våra ögon igen och när vi skildes kände jag en lätt längtan till honom och morgondagen.

Hemma hos Jessica berättade jag om Johan och morgondagen och om hur snabbt ett möte kan skapas mellan människor. Det var ju onekligen en av dom mer impulsiva möten som skett i mitt liv. Även om jag hittills sett mig som en öppen person och har lätt att prata med människor så är det endast ett fåtal gånger i mitt liv som jag fallit så för en man så som det hände idag.
Under kvällen så for mina tankar ofta iväg till Johan och morgondagen. Jag kände värmen stiga i min kropp varje gång. En underbar känsla.
Kvällen vart en lyckad dans kväll med bra fart och mycket folk. Det enda som kan vara jobbigt är att en del av killarna ofta är fulla men det finns också gulliga, flirtiga killar på dansgolvet som har kul. Det ger en bra stämning och en extra kick att dansa.

Kvällen tog slut och ”Bi Jee,s” vände hemåt. Som så ofta så sov vi också denna natt hos Jessica för hennes lägenhet ligger så nära till jobbet. Det är perfekt om vi är trötta, plus att det ligger mitt i Stockholms uteliv. Hon bor på Karlavägen alldeles vid sibyllegatan mitt på Östermalm.

Det blev söndag och jag kände en nyfikenhet stiga i mig. Det pirrade lite i min kropp. Klockan närmade sig halv fyra. Jag klädde mig lite lagom vågat för att fånga min man, tog min handväska och gick ut i sommaren.

När jag närmade mig statyn av Gustav III på kajen. Så var han redan där. Han hade en kort ärmad, snygg skjorta och samma korta jeans som dagen innan.
En kittlande värme steg i min kropp när jag mötte hans blick. Han log lyckligt. Johan har ett underbart leende. Jag gick hastigt fram och vi omfamnade varann. Vi såg in i varandras ögon och våra läppar möttes åter igen. Det smakade underbart…
- Åh, vad jag har längtat efter dig! Sa Johan med ett stort leende
- Jaså! - Vad glad jag blir. – Fick du vänta länge?
- Nej då. - Jag kom alldeles nyss.
Vi tog varandras händer, som om det var den naturligaste sak i världen, och vände stegen in i gamla stan.
- Jaså, du vet ett bra ställe. Sa han med en liten undran i rösten.
- Ja, jag ska visa dig.
Vi steg in bland gränderna och jag kände en spänning sprida sig i kroppen. Som en nyfiken liten flicka kände jag mig och minns den första gången jag blev kär i en pojke. Det var en härlig känsla.
Vi pratade fort och mycket under tiden vi gick. Våra blickar sa mycket mer än våra ord. Dessa blev längre och mer nyfikna varje gång vi såg på varann. Båda kände visst samma sak. Att det här var nåt mer redan nu. Nåt mer än bara en middag i kväll.
Plötsligt kom känslan av att jag ville säga honom något, ha honom för mig själv en stund. Jag såg en trä port i en av gränderna vi passerade. Impulsivt steg jag in i porten med Johan i min hand. Det var öppet.
Innanför porten var det tyst, nästan ödsligt. Det var en liten gång efter porten sen kom själva bakgården.
Det syntes inte till någon. Endast några källarfönster kunde avslöja oss och vad som skulle hända.

Jag drog Johan intill mig. Vi såg i varandras ögon. Där fanns kärlek och åtrå. Ingen tvekan.
Kyssen kom som ett naturligt svar på blickarna. Intensivt och lustfyllt. Det var just då mitt sätt att tala om vad jag kände för honom. Vår andning blev allt häftigare. Jag trycktes lätt mot väggen. Min ena arm om hans midja. Den andra runt hans nacke smekandes hans vackra hår.
Hans händer höll om min midja, kramade mig hårt och bestämt. Vi kysstes en lång stund. Njöt av varandras munnar som nu talade ett annat språk än tidigare. Snart vandrade hans högerhand över ryggen ner mot min stjärt. Nu blev det mer allvarligt än jag hade tänkt och en tveksamhet fick mig att stelna till och avbryta kyssen. Jag sa:
- Ska vi inte gå vidare till vår restaurang?
Johan såg på mig med en tagen min. Han svarade:
- Visst… tveksamt. Men så log han.
- Självklart! Johan fortsatte:
- Vi kanske har för bråttom.
- Det är bara så att jag försöker alltid följa mitt hjärta och just nu skriker det åt mig att jag ska kyssa dig, smeka dig, bli ett med dig.
- Det känns underbart.

Han har ju rätt. Här står jag mitt i en av mina drömmar som nu är verklighet. Varför måste jag alltid vänta. Kan jag inte för en gångs skull ge mig hän och bara följa kärleken och min känsla. I detta ögonblick var min lust till honom så stor att jag gav efter och lät den ta överhanden. Det är inte något jag ångrar så här efteråt.

Jag tryckte hans huvud mot mig och våra läppar möttes åter igen. Nu ännu mer passionerat.
Vi kysstes hetsigt, ljudligt.
Johans höll mig om midjan med ena handen medan den andra smekte varsamt mina runda stjärthalvor den ena efter den andra. Fram och tillbaka. Det var som om dom trycktes mot hans hand. Hans smekningar var underbara. Det kändes som om hela min kropp stegrades och blev mer och mer känslig för hans beröringar som om hjärtat skulle sprängas i mig. Min andning blev allt häftigare. Kyssandet intensivare.
Hans fingrar drog upp kjolen en aning. Det blixtrade till i min kropp när jag kände hans fingrar mot mitt sköte. Försiktigt och mjukt smekte han mig. Jag började bli hal och mycket våt. Jag stönade in i hans öra hur skön hans behandling var. Kåtheten kändes i hela kroppen, som om jag vibrerade. Han begravde sitt ansikte i mitt hår och doftade samtidigt viskandes:

- Gud… Jenny. Du känns fantastiskt…

Kyssandet fortsatte. Andhämtningen stegrades alltmer. Vi var helt inne i vårt kärleks möte som verkade få fortsätta helt ostört. Han kysste min hals och smekte min nacke. Nu vände Johan på mig. Min handväska föll till marken. Kjolen hade han smekt undan nu och string trosan låg nu runt min ena ankel. Hela min stjärt blottades för honom. Lutandes mot väggen svankade jag med ryggen så att han kunde se mig ordentligt.
Johans blick njöt av min kropp. Den vandrade från mina ögon, ner över ryggen. Han satte sig på huk bakom mig. Han bara satt där och såg på mig en lång stund. Sedan lutade han sig mot mig. Jag flämtade till när jag kände hans sköna tunga möta mitt sköte. Han började slicka mig, först lätt sedan allt häftigare.

- Åh Gud… vad skönt.

Det gick som ilningar genom min kropp vid varje drag av hans våta, lite sträva tunga.
Det kändes nu som om jag flödade av safter.
Johan fattade tag om mina skinkor och drog isär så att han kom djupare in. Jag kände nu tungan glida in i mig. Han knullad mig med sin härliga tunga. Min kropp öppnade sig för hans tunga. Det kändes som om han slickade hela mig inifrån.

Jag fick ibland en känsla ibland att någon såg oss men kunde inte se någon i närheten. Jag var tvungen att släppa dessa tankar annars gick det inte att slappna av och njuta ordentligt.

Johan reste sig upp och omfamnade mig bakifrån. Med sin ena hand höll Johan ett fast nästan strypande tag om min midja och omslingrande kysste vi varandra. Hans nu hårda, och det kändes som grova lem, trycktes mot min bak. Fortfarande stod jag lutandes mot väggen. Hans händer hade nu letat sig under min blus och smekte nu mina bröst. Det kändes som dom växte in i hans smekningar. Han behövde bara nudda dom så kittlade det igenom hela mig. Jag kände hur vårtorna vart styva i hans händer.

Med vänster hand fortfarande smekandes mina bröst for högerhanden till hans skrev och drog ner gylfen på jeansen Jag hjälpte honom så gott jag kunde. Det blev mest ett fipplande men till slut kom hans styva, mycket riktigt, grova lem fram.
Den stod vackert rakt ut, pulserande. Jag stod lutad mot väggen med ryggen mot honom. Jag såg på honom. Han tog tag om mina armar. Plötsligt kände jag honom mot min öppning. Retandes. Han väntade där stor o stark. Hans ollon smekte mig, blöttes upp av mina safter.
- Snälla Johan. Kom in i mig nu!
Jag ville inte vänta längre. Nu ville jag känna honom komma in i mig.
Då gled hans ollon sakta igenom min mynning, långsamt och lätt öppnade jag mig för honom.
Det skakade till i hela min kropp av känslan att han plöjde långsamt in i mig.
Johan stelnade till och vi njöt av att varandras kroppar nu bildade en.

Jag tryckte nu, av otålighet, mitt underliv mot honom. Nu var han så djupt in i mig om det gick. Jag började röra min stjärt fram och tillbaka. Snabbare, snabbare. Det var nu jag som knullade honom. Jag tittade över axeln. Jag kunde se hans lem när den drogs ur mig för att sedan tryckas in igen. Det höjde känslan att se honom.
Johan tryckte sig mot mig och gjorde motjuck. Nu kände jag honom djupt inne i mig.
Min stjärt trycktes mot hans mage vid varje stöt.
Hans händer greppade åter om mina bröst och hans tunga fann mitt öra. Det kittlade i hela min kropp när Johan slickade och lätt bet mig i örat.

Det var svårt att vara tyst. Våra stön blev högre och plötsligt kände jag en ilning i min kropp. Jag flämtande till. Det kom som en liten för orgasm. Jag greppade om hans huvud bakifrån och tryckte min mun mot hans och jag skrek mina små stön in i våra slutna munnar, in i den en heta kyssen. Så lyckades vi dämpa oss en aning.

Vi vände oss nu mot varandra. Kyssandet fortsatte medan Johan lyfte mig upp och satte mig på honom. Vi lutade oss mot väggen för att få bra stöd. Johan stötte med långa, kraftiga tag in i mig.
Vi kände båda att orgasmen nu skulle komma och rörde oss långsamt för att njuta av denna känsla.



Johan sa med ryckig stämma:
- Jag kommer snart!
- Jag kommer att fylla dig.
- Ska vi prova nåt mer innan vi kommer?
Jag kunde bara svara med ett suckande stön. Orgasmen var nära. Vi stelnade till för att hålla kvar känslan längre.

När Johan nästa gång stötte med all sin kraft djupt in i mig så släppte jag taget. Vi hann inte prova nåt mer denna gång. Orgasmen sköljde genom mig och känslan av att jag spetsades på honom förhöjde orgasmen ytterligare. Våg efter våg sköljde igenom mig, sakta avtagande.
Jag hängde helt hjälplös i hans famn. Känslan av att vara helt tillfredsställd var underbar. Johan var fortfarande styv och jag kände att han fortfarande var spänd.
- Du har inte kommit än va? Viskade jag.
- Nä, flämtade Johan tungt.
Jag klev av honom försiktigt och ur hans famn. Jag satte mig på huk framför honom och såg på hans hårda, våta lem. Jag stack ut tungan och slickade försiktigt runt ollonet. Han stönade. Långsamt slöt jag mina läppar runt hans ollon och jag sög in hans lem sakta, sakta in i min mun.
- Aahhhhh… Gud.
Johan blundade och njöt av min behandling. Från denna första stund så älskar jag att känna honom i min mun. Där har jag makten att få styra hans orgasm, hans njutning. Att känna kraften laddas upp för att sedan förlösas.
Sakta drog jag mina läppar över hans lem, in och ut. Nu var Johan redo att sprängas. Han flämtade:
- Slicka lätt på undersidan av ollonet så ska du få se.
Jag njöt av situationen. Jag såg in i hans ögon medan jag slickade honom… lätt.
- Åååååååååååååh. Nu, nu, nu…
- Sakta… sakta...
Jag la honom på min utsträckta tunga. Hans saft började sakta rinna ner över mig och in i min mun. Jag såg att Johan verkligen njöt. Orgasmen liksom kröp genom honom.
Safterna rann långsamt ur honom inte så där pulserande som vanligt utan lugnt o stilla.
Johan blundade, stönade. Han öppnade strax sina ögon igen till hälften och såg på mig när han fyllde mig. Hela hans kropp små skakade. Johan fick bita sig i handen för att inte skrika för högt.
Nu började strömmen av säd avta. Det sista tömdes ur hans pung med små ryckningar. Jag svalde det som fanns i min mun.
- Underbart! - Vilken härlig kvinna du är! Suckade Johan.
Nu var vi båda sexuellt och själsligt tillfredsställda. Johan tog tag i mig och jag reste mig på lite skakiga ben. Vi höll om varandra. Kysstes. Han kunde nu känna smaken av sig i min mun. Våran puls sänkte sig sakta. Vi stod där och bara njöt av stunden, av varandra.
Vi gjorde oss i ordning så gott vi kunde och gick sedan vidare till vår restaurang. Det vart en mycket kär och het kväll för mig och Johan. En kväll som jag aldrig kommer att glömma. Kanske berättar jag resten en annan gång. Tack för att jag fick dela denna stund med Er. Nästa gång vill jag berätta om vad som hände mig och Johan under nästkommande fest hos Jessica.

©

Jenny E
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Människor som älskarmed varanndra är så fint att läsa. Skriv gärna fler sånna. Jätteupphesande och fint, tycker jag i alla fall.
 

0764

Ny medlem
Kön
Man
hej! riktigt härligt att läsa! samhörighet på hög nivå. har du läst den novell som heter tvättstugan?
möjligt att det är ni två kanske?
 

Onanistjavisst

Ny medlem
Kön
Man
Hörni... tack för alla superlativ... blir alldeles glad jö. Ska nog ta och skriva mer när lusten faller på. Ni är så inspirerande! (2 o 2)

Villläramigmeromonani.
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Tack för en väldigt vacker novell, den inspirerar verkligen... Skall hem till tjejen snart... Kanske borde bjuda med henne på resturang? ;)
Väntar gärna på en fortsättning från dig!

Klarar mig inte utan sex!
 
Toppen