Min kk

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Sen ett tag tillbaka har jag en kk. Skriver inte ut hennes namn, men hon är 26 år och bor ca 6 mil från mig. Vi brukar träffas på helgerna, ibland åker jag dit, andra gånger kommer hon hit. Det är min första kk, hon är singel, men har haft kk tidigare. Jag tycker att hon ser bra ut. Alltså, hon är ingen fotomodell, men hon är inte heller någon rysk kulstöterska. Hon är brunett, har långt hår och blåa fina ögon. Hon har två piercingar, en i naveln, den andra i tungan. Hon är otrolig i sängen! Hon suger kuk som en gudinna, hon gör analt, hon sväljer. Kort sagt, allt som en porrskadad kille vill att en tjej ska göra. Hon har rakad fitta, själv rakar jag pungen. Hon äter p-piller, så vi kör utan kondom, det är skönare. Jag har behov, precis som alla andra. Högerhanden blir enformigt i längden.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Grattis!!!

Blir glad för din skull! Ge henne lite extra med hälsning från mig...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Sen ett tag tillbaka har jag en kk. Skriver inte ut hennes namn, men hon är 26 år och bor ca 6 mil från mig. Vi brukar träffas på helgerna, ibland åker jag dit, andra gånger kommer hon hit. Det är min första kk, hon är singel, men har haft kk tidigare. Jag tycker att hon ser bra ut. Alltså, hon är ingen fotomodell, men hon är inte heller någon rysk kulstöterska. Hon är brunett, har långt hår och blåa fina ögon. Hon har två piercingar, en i naveln, den andra i tungan. Hon är otrolig i sängen! Hon suger kuk som en gudinna, hon gör analt, hon sväljer. Kort sagt, allt som en porrskadad kille vill att en tjej ska göra. Hon har rakad fitta, själv rakar jag pungen. Hon äter p-piller, så vi kör utan kondom, det är skönare. Jag har behov, precis som alla andra. Högerhanden blir enformigt i längden.


Det låter verkligen som en "porrskadad kille" har hittat rätt:cool:;):love:

Jag gratulerar dig av hela mitt hjärta, eftersom jag vet att du har sökt...

Men jag kan inte låta bli att ge dig en varning, när du säger att ni kör utan kondom pga att hon äter p-piller[}:)] Känner du din kk tillräckligt mycket för att veta om hon har några könssjukdomar:sleep:

Ta väl hand om dig Glimmer:love: från Snäckan
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Snäckan förstörde stämningen med (Känner du din kk tillräckligt mycket för att veta om hon har några könssjukdomar).
Skämtar bara...:cool:

Som sagt. Det verkar som om du har hittat vad en porrskadad man behöver och vad vi nyligen blivna män som inte fått nått än tänker på.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Snäckan förstörde stämningen med (Känner du din kk tillräckligt mycket för att veta om hon har några könssjukdomar).
Skämtar bara...:cool:

Som sagt. Det verkar som om du har hittat vad en porrskadad man behöver och vad vi nyligen blivna män som inte fått nått än tänker på.

Då förstör jag stämningen en gång till[}:)] Om du låter bli att använda kondom enbart för att tjejen äter p-piller. Då riskerar du att få en könssjukdom så att du aldrig någonsin behöver "riskera" att bli far till ett barn!

Tänk på det - också:love: Era kåtbockar;)


PS! Är Glimmer också en missbrukare[:0] Det börjar likna deckaren om 10 små negerpojkar...

Skräckinjagande[:(!]
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
PS! Är Glimmer också en missbrukare[:0] Det börjar likna deckaren om 10 små negerpojkar...

Skräckinjagande[:(!]

Håller helt med dig Snäckan, det verkar väldigt egendomligt.
Jag är här nästan dagligen och kan inte se att de har gjort något fel.
Konsigt att inte någon kan upplysa varför de är avstaängd. Bborde väl
inte vara så svårt att se vem som har stängt av dem, och på så sätt se
vem som har hackat servern, eller om de är avstängda pga något de
skrivit eller länkat meddela det i t.ex supportgruppen då de faktiskt var
ganska flitiga här på onanera, och höll mycken konversation uppe.

:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

:unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure:

För övrigt vill jag gratulera till din KK.
 

Glimmer2

Ny medlem
Kön
Man
Det här är Glimmer.

Fattar inte varför jag har blivit låst, så jag fick skapa ett nytt konto.

Ville bara säga att min kk var ett april-skämt. Tyvärr så har jag ingen kk, men jag skulle vilja ha en!
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Stackars dig glimmer;)
Problem på alla fronter, men håll humöret uppe
det löser sig nog en vacker dag, våren och sommaren
står ju för dörren, brukar underlätta de flesta kontakter.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det här är Glimmer.

Fattar inte varför jag har blivit låst, så jag fick skapa ett nytt konto.

Ville bara säga att min kk var ett april-skämt. Tyvärr så har jag ingen kk, men jag skulle vilja ha en!


Det är kompanistryk som straff för lurendrejeri[}:)] Tur för dig att det var 1:a April:cool:

Nu när du har berättat vad du vill ha - så kanske någon tjej nappar;):love:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Haha var nog ett något sådär smart drag glimmer...:D lurad blev man iallafall och nästan lite avundsjuk men bara nästan;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Som sagt, min kk var ett april-skämt. Tyvärr så har jag ingen kk, men jag skulle vilja ha en!
 
Toppen