Min kompis värsta dag

Jockern

Ny medlem
Kön
Man
[/size=3][red][/red]Det här var min kompis värsta dag.

Jag och min kompis var ju med i det hippaste gänget kungarna på skolan. det fanns en tjej som alla hatade hon var inte det minsta attraktiv eller snäll. min vän var så elak mot henne jag kanske inte var en ängel heller men jag försökte vara snäll mot henne.så En dag i skolan jag hade precis fyllt 16år, så var jag så otroligt piss-nödig. En enda toalett var ledig jag slet upp dörren och där satt min kompis och fick en avsugning fetto-mia(fulaste tjej). Han hörde och han bara stirrade på mig och schassade med handen. Nu kommer det skämmigaste hela gänget kommer gående och ser han och fett-mia :p kanske inte så roligt. vill hälst inte nämna min kompis namn

coolt
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
var hon typ as fet lr?*ryser vid tanken på hur din kompis kände*

yeah baby!
 

Jockern

Ny medlem
Kön
Man
hon var skit fet och hon hade ett arsle större en en lagorsväg och stack ut + en stor mage. det kan ha varit 5år sedan, man kan säga att hon skröt om det

coolt
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Det var den bästa pinsamheten jag läst här på onanera!!!

Men jag undrar. hur gick det sen? fick ni vara med i gänget efter dom hade sett fet mia och din kompis?

runka är gött
 

Jockern

Ny medlem
Kön
Man
så klart han fick vara med i gänget men det tog ett tag innan han ville komma till baka. jag tror det berode på att hans ära var så kränkt att han inte vågade komma till baka på ett tag

Kåt kille
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Haha. Vet du något om hur situationen uppstod eller drog hon bara in honom på toan? :D

Peace out!
 

Jockern

Ny medlem
Kön
Man
Enligt han så var det hon som drog in honom. Men enligt fetto-mia så sa han att hon inte skulle våga suga av honom, ungefär så tror jag att det var och själv tror jag mer på fetto-mia:)

Kåt kille
 
Toppen