Min lillasyster och min kusin

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta är delvis sant men inte allt.

När detta hände var jag Calle sextonår år min syster Anna femtonår och min kusin Malin sexton år.

Anna fyller år tidigt på året hade nu blivit byxmyndig men vi var alla tre fortfarande oskulder. Jag hade sett både Anna och Malin nakna många gånger men de senaste åren var det bara brösten jag fick se någon gång.

Malin kom med ett förslag vi är ju alla oskulder och vi är släkt så knulla är nog ingen bra idé men vi kanske kan ha de skönt tillsammans Anna vill och både hon och jag vet att du tittat på våra bröst.

Det var sant hade någon gång luktar på Annas trosor fick en starkare orgasm när jag runkade om jag kände lukten av en fitta samtidigt som jag runkade.

Vi tänkte så här Anna och jag börjar du får bara titta på Calle det var Malin som bestämde märkte jag. Vi kan visa vad en kvinna gillar sedan kan du smeka dig själv så vi får veta hur det skall gå till Anna och jag kanske hjälper dig. Utan att jag ville det hade jag fått ett rejält stånd.

Malin märkte det ropade på Anna.
Anna kom in helt naken de hade planerat det har vi låg i gräset på våra föräldrars sommarstuga vi skulle vara ensamma en vecka innan våra föräldrar började sin semester.
Malin sade jag ser att du böjar bil kåt Calle.
Jag hade nu full resning trodde inte du skulle regera så på din systers kropp log Anna. Att Anna hade stora bröst det visste jag nu hade hon även en orangefärgad triangel över fittan, jag var lite förvånad mitt könshår var brunt. Anna var min syster men också en ung kvinna.

Anna började onanera medan Malin klädde av sig och slängde sina tanga trosor till mig, Anna säger att du gillar trosor du kan ju lukta på mina.
Anna hade alltså upptäckt att jag luktade på hennes trosor.

Malin hade ännu större bröst än Anna fast Anna var längre än Malin.
Anna och Malin satt nu mitt emot varandra med särade ben och onanerade. Malin undervisade mig detta är de yttre blygdläpparna här är de inre hålet där är slidan där skall kuken in.
Anna började stöna med tog över undervisningen det jag smeker är min klitoris helt underbart.
Anna grimaserade pep till och gick upp i brygga.

Anna kom visst log Malin, jag hade fått stränga order att inte runka innan de var klara. Malin nu är det din tur log Anna, Malin blev nu nervös vet inte om det är någon bra idé Anna, ta det lugnt Malin log Anna.

Anna spänner på sig en strapon nu Malin skall jag knulla dig. Anna knuffade ner Malin på rygg lade en kunde under Malins bak lade sig över Malin och började smeka hennes klitoris med plastkuken.
Efter två minuter kom Malin stönade högt vad skönt Anna, kom in mig nu
Malin vad nu sjöblöt och Anna hade sugit lite och även använt glidmedel så det gled in rätt lätt i Malin, det spänner lite men är mest skönt stönad Malin. När hela plast kuken var inne i Malin började Anna knulla henne sakta och duga hennes bröst.
Nu brast det för mig jag kom med en jättesats som landade på mitt bröst denna lesbiska show var för mycket för mig.

Anna förde in ett finger i Malins bak det var tydligen uppskattat för inom en minut kom Malin rejält och skrek rätt ut och det blev väldigt blött under henne.
Anna lade sig på sidan om Malin och kysste henne de började hångla.

Jag tror jag fick en fontänen orgasm läst om det i Veckorevyn, var flickornas favorit tidning. Jag läste väl den i bland även mitt livs novell var en favorit. Detta var på 80-talet så jag brukade köpa Okey.

Mallin tog fram sin väska tog fram en hög med porrtidningar, undrade hur det hade fått tag på allt detta, men frågade inte.

Vi började läsa och titta i tidningarna jag fick snabbt ett nytt stånd. Titta på brorsan han är kåt sade Anna till Malin. Malin replikerade inte så konstigt jag är våt i fittan. Jag är också våt sade Anna. Calle skulle du kunna göra som det gjorde i tidningen och slicka våra fittor. Gärna sade jag kände lukten av deras fittor, smakade mycket bättre en de luktade. Så höll de på hela veckan tvådagar innan våra föräldrar skulle komma genomföra jag och Malin ett samlag, Anna tittade på.

Ha samlag med Anna är ju förbjudet även om har åldern inne, kusiner är vad jag vet tillåtet. Malin hade samlag tre gånger med Anna med straponen.
Malin sade till mig lite senare att den var skön men äkta vara är bäst.
Lite underligt att hon säger så för hon bor ihop med en kvinna. Lena som kvinnan heter är lesbisk, de vill ha barn. Malin vill att jag ska ha sex med Lena och försöka göra henne gravid, hur det gick blir kanske en ny novell
 
Toppen