Min lillasyster vill bli mamma

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min lillasyster och jag hade lekt med varandra inte gått längre än att jag runkade och hon onanerade vi smekte aldrig varandra.

Min syster hade nästan aldrig några pojkvänner, när hon var sjuttonår gick hon ut med han hon var lesbisk, jag var nittonår hade nog misstänkt det hon hade alltid varit intresserad av mina flickvänner.

När hon var tjugofemår frågade hon att jag kunde hjälpa henne att bli mamma.
Nej jag tänker inte ha sex med dig det är incest och förbjudet.
Jag vet det men Calle (mitt namn) de kan pippa med Lena. Det var Mias (min systers namn) lesbiska flickvän.
Varken jag eller Lena har haft sex med någon kille när man var yngre hånglande några gånger innan jag upptäckte min lesbiska läggning.
Man kan ju göra det med insemination men Lena är nyfiken och det blir billigare och enklare. Lena var en vacker kvinna så jag svarade efter lite tvekan okey.

Nästa helg var jag hemma hos Mia och Lena jag hade fått stränga order att inte ha sex eller runka senaste veckan, Hade ingen flickvän just för tillfället men runka det gjorde jag rätt ofta.
Gjorde det även det under denna vecka men slutade innan det gick för mig.
Vi hamnade rätt så snabbt i sängkammaren, tjetjenerna var snabbt helt nakna, måste göra Lena våt innan ni börjar förklarade Mia.

Mia lade sig mellan Lenas ben, hon hade en svart hårig triangel som jag tycker var mycket upphetsande. Mia hade en rödhårig triangel blev lite förvånad mitt könshår var ljusbrunt. Det ändra snart ställning till en 69a. Med denna lesbiska show och lukten av fitta gjorde att jag snabbt fick ett stånd även om en av kvinnorna var min lillasyster.

Mia sade kom nu Calle nu är hon redo.
Lena låg med skrevade ben hennes röst var grötig ge mig kuk spruta gör mig gravid vill bli mamma.
Mia flyttade på sig jag lade mig över Lena förde ner handen och ledde mig rätt.
Lena var väldigt blöt och inte alls trång.
Lena spärrade upp ögonen men slappnade sedan av. Det är skönt stönad hon.
Jag lämnar er ensamma en stund sade Mia,
Lena och jag hittade en bra takt började ett skönt samlag. Lena och jag började hungrigt kyssas. Efter ca tiominuter kom Mia tillbaks.

Jag var nu väldigt nära Mia började kyssa Lenas bröst och smeka hennes klitoris.
Nu kom Lena och jag kom två sekunder efteråt. Jag kom rejält bra Calle log Mia nu blir jag glad två utav de personerna jag tycker bäst om har haft det skönt.

Mia hade ju inte kommit så de Mia och Lena började men en lesbisk show igen.
Jag fick stånd igen, Mia kom snabbt med hjälp av Lenas tunga.
Mia kröp fram till mig började kraftigt runka min kuk. Mia runkade mig snabbt lägg dig ner på rygg Calle.
Lena kröp upp och grenslade mig och började en snabb ritt jag kom snabbt och sprutade det jag hade kvar i Lenas fitta.

Om det var tur eller ifall Mia och Lena visste när Lena hade störst chans en bli gravid vet jag inte men, Lena blev gravid med två tvilling döttrar.
Jag är nu morbror och far även om vara jag Mia och Lena vet om det.
Lena har frågat sin lillebror om han skulle kunna tänka sig att ha sex med Mia.
Det ville han men ville inte bli far så det rann ut i sanden.
Mia och Lenas lillebror har aldrig kommit överens så jag undrar ifall de hade gått bra.
Han anser att om inte Mia kommit in i bilden hade hans storasyster inlett ett förhållande med en man, där har han fel.
 
Toppen