Min polares SJUKA drömmar!

Gewshit

Medlem
Kön
Man

shroomill@hotmail.com säger:
OKEJ

shroomill@hotmail.com säger:
JAG MÅSTE BERÄTTA OM VAD JAG DRÖMDE INATT

shroomill@hotmail.com säger:
det var MADNESS, rakt igenom!

Gew säger:
Aaah tell me

shroomill@hotmail.com säger:
Okej, från början. Jag ligger och knullar Sandra i röven i sån där skedställning när Degen dundrar in.. Han har rymt med tre andra fångar, och dom har med sig MÄNGDER av knark och brudar.

Gew säger:
hahahahha

Gew säger:
This gonna be a good one, I'm feelin' it xD

shroomill@hotmail.com säger:
Vi festar och har skojj, ALLT blir sönderslaget eller stulet... En av brudarna kysser mig och vill att jag ska kuka henne, så vi sätter igång... Hon hette Camilla och bodde på Strömnäs. stroppig jävel, hon tyckte att mina lakan var för skitiga, så när jag knullat henne i ~20min så vill hon sluta för att det är smutsigt.

shroomill@hotmail.com säger:
så vi går hem till henne (där det också är fest) och ska knulla.

shroomill@hotmail.com säger:
Jag går och bajsar medans hon lägger sig inne i hennes sovrum för att "göra sig iordning", hon hade en övverasknig för mig sa hon.

shroomill@hotmail.com säger:
När jag bajsat klart kommer jag in och ser henne med två grabbar i en dubbelmacka... TROR JAG.

shroomill@hotmail.com säger:
När jag kommer närmare så ser jag att det inte är hon som är i mitten, hon är längst ner på rygg... Tobba ligger på henne i standard missionärsställning och guppar henne, medans GEWAN THE ALLMIGHTY ligger på Tobba och knullar han i röven!

shroomill@hotmail.com säger:
det är bajs överallt, och folk står typ i kö för att få vara med.

shroomill@hotmail.com säger:
helt sjukt.... så jag gick ut till vardagsrummet och snortade koks med hennes 70åriga mamma, sen vaknade jag.

Gew säger:
hahahhahaha

Gew säger:
OMFG

Gew säger:
ALLSÅ

Gew säger:
DET DÄR VAR FAN _MADNESS_


---
Snubben är helt j-vla skruvad, aaait?! :p

Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Förmodligen klart uppskattat och halvvägs moget och därav värt att uppas! -.-


Signed,
G.

---
Hash made me, only A.I.D.S can stop me!
 
Toppen