Min tid som inneboende. Del 2

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Efter våra första sexuella äventyr tillsammans hände det många roliga saker. Cissi och jag hade ofta sex med varandra och även Jeanette och Anders kom ner till oss titt som tätt. Ibland hade vi sex alla fyra eller så var det bara två eller tre av oss som njöt tillsammans. Det som var så underbart med denna situation var att det var ett helt öppet förhållande mellan oss. Ingen behövde känna sig tvingad till något och ville man prova något särskilt var det bara att fråga och ett nej accepterades alltid.
Cissi var den av oss som var mest aktiv och tvekade aldrig att ställa upp för någon av oss. Hon och jag tog nästan alltid en snabbis på morgonen. Då var vi ofta tillsammans inne i badrummet och hon brukade böja sig över handfatet så att jag kunde ta henne bakifrån tills det gick för mig. Hon fick som regel ingen orgasm vid dessa snabbisar med det gjorde att hon kåtade upp sig och var rejält tänd på att ta emot någon av oss andra när hon kom hem från skolan. När Anders kom hem från jobbet gick han ofta till henne och hade sex en stund. Det gjorde de som regel helt öppet och jag brukade titta på dem utan att blanda mig i vilket gjorde mig otroligt kåt.

Jag hade fullt upp med mina studier och mina sexuella behov tillfredställdes gott och väl av Cissi och Jeanette. Jag brydde mig därför inte om att ragga på andra tjejer. Cissi däremot tog då och då hem andra killar och hade sex med dem. Som regel tog hon hem dem och hade vild sex med dem vilket jag tydligt kunde höra genom väggen. De fick dock aldrig sova kvar utan hon skickade alltid hem dem efter att de hade gjort sin plikt som hon uttryckte det. Att hon blivit rejält påsatt och kanske fått både en och två orgasmer hindrade henne inte från att komma in till mig efteråt för lite extra sex.
Vid ett tillfälle när jag var på en tentafest på skolan blev jag dock tänd på en otroligt söt och sexig tjej som hette Carolin. Efter ett par öl hamnade vi på dansgolvet och jag kunde då inte låta bli att känna på hennes kropp. Hon svarade på mina närmanden med att lägga sin händer runt min hals och titta mig djupt i ögonen. Hon pussade mig ett par gånger på kinden för att sedan pussa mig lätt på munnen innan vi förenades i en lång het tungkyss. Mina händer var överallt på hennes kropp och hon tryckte sig nära mig så att hon inte kunde undgå att känna min nu hårda kuk mot in kropp.
- Kan vi inte gå hem till dig nu? frågade hon.
- Självklart, jag bor inte så långt härifrån.

Vi småsprang hem hand i hand och vi var nog båda ivriga att få komma undan lite enskilt. Väl hemma konstaterade jag att Cissi inte var hemma. Vi gick in till mig och så fort jag stängt dörren kastade sig Carolin runt min hals och fortsatte kyssen som vi avbrutit tidigare. Vi stod så och njöt av varandras läppar och tungor ganska länge. Eftersom det fortfarande var tidigt på kvällen så ville jag dra ut på detta så länge som möjligt.
- Nu ska du bara slappna av och låta mig göra det skönt för dig, sa jag till henne.
Hon log inbjudande mot mig och jag förstod att hon var med på noterna. Jag tog tag i hennes linne och hon sträckte upp armarna för att hjälpa mig att dra det av henne. Jag gick ner på knä och knäppte upp hennes jeans och lätt de falla till golvet och hon klev ur dem. Hon stod nu i bara BH och trosor och tittade frågande på mig. Jag lät underkläderna sitta kvar och tog ett steg bakåt och beundrade hela hennes kropp.
- Du är helt bedårande vacker, sa jag samtidigt som jag ledde henne till sängen och la henne ner på mage.
Jag tog snabbt av mig mina kläder utom boxershortsen.
- Nu ska du bara blunda, slappna av och njuta, sa jag och satte mig på sidan om henne och la mina händer på hennes skuldror.
Jag började smeka och massera henne lätt över hela ryggen. Jag pussade henne och på den lena, mjuka huden. Carolin såg ut att njuta av detta och utstötte små uppskattande stön då och då. Jag jobbade mig långsamt och metodiskt ner för ryggen men när jag kom ner till rumpan strök jag bara fingret längs trosornas kanter lite retsamt en gång innan jag gick vidare till att smeka hennes lår. Mina händer arbetade långsamt på både utsidan och insidan av låren men jag aktade mig noggrant för att komma för nära det heliga område som gömde sig i trosorna. Jag ville vänta med att stimulera hennes allra mest erogena zoner.

Carolin började få allt svårare att ligga still så jag slutade för tillfället och rullade över henne på rygg istället. Hon hade fortfarande ögonen slutna och hon fick en het men snabb kyss av mig. Mina händer cirkulerade till en början på hennes mage för att sedan gå vidare över hela hennes kropp. Smekningarna kompletterade jag med pussar på den mjuka kvinnohuden. Fortfarande undvek jag nogsamt bröst och kön som än så länge var täckta av underkläderna. När jag smekte högt upp på insidan av låren särade hon på benen och rörde underlivet som om hon försökte få min hand att vidröra hennes skrev, men jag tänkte inte låta henne få som hon ville riktigt än. När hon var rejält upphetsad tyckte jag att det var dags att bekanta mig med hennes bröst, jag hade längtat länge nog nu efter att få se och röra dem.

Eftersom hon låg på rygg var brösten lite hopsjunkna och den inbjudande klyfta som BH:n skapat när hon stod upp var borta. Därför placerade jag mina händer på utsidan av brösten och tryckte ihop dem så att det mjuka hullet putade ut utanför BH-kanten. Synen av hennes klyfta blev omöjlig att stå emot så jag började kyssa ovansidan av hennes tuttar. Uppenbarligen gillade hon detta för hon stönade allt mer. Jag släppte taget och förde mina händer in under ryggen för att kunna knäppa upp spännet. Carolin hjälpte till genom att svanka så pass att jag fick fritt spelrum. När spännet var uppknäppt drog jag långsamt av plagget. Jag tyckte att Cissis bröst var de vackraste jag sett i verkligheten, men de kvinnliga behag som nu låg blottade för min syn var nog faktiskt ett strå vassare. Jag satt stilla en stund och bara beundrade dessa härligt runda och uppnosiga skapelser.

Sedan satte jag igång att smeka och krama hennes tuttar. Mina läppar smakade också på dem. Jag rörde inte bröstvårtorna alls utan cirkulerade runt dem hela tiden i flera minuter. Till slut satte jag läpparna runt ena bröstvårtan och sög till på den för bara ett kort ögonblick. Därefter släppte jag, inte utan stor viljeansträngning, hennes byst helt och hållet och arbetade mig ner för magen med både händer och mun.

När jag kom ner till trosorna, strök jag med handen på dem strax ovanför själva könet en stund innan jag hastigt kupade handen i grenen fortfarande utanpå tyget. Nu hade Carolin helt klart blivit rejält kåt för hon åmade sig och stönade och bad mig flera gånger att sluta retas med henne. Hon blundade fortfarande och försökte slappna av så jag bestämde mig för att fortskrida med min behandling. Jag tog tag i troskanten och drog av dem. Carolin drog knäna och särade brett på benen så att jag hade fullt tillträde till hennes allra heligaste. Jag la mig mellan och smekte och kysste insidan av hennes lår allt närmare den inbjudande musen. När jag väl nådde mitt mål slickade jag först i vecket mellan venusberget och låret på båda sidor.

Nu kunde jag inte gärna hålla ut på det hela längre utan satte tungan mot springan och slickade henne ivrigt samtidigt som mina fingrar gled in i hennes trånga kärlekshål. Med stor iver bearbetade jag alla hennes könsdelar så mycket jag kunde. När tog tag i mitt huvud och tryckte det mot sitt skrev sög jag in området runt klitoris i munnen och lät min tungspets fladdra på den lilla knoppen. Det i kombination med att jag körde två fingra in och ut ur henne fick henne att komma. Hon gick upp i brygga och skakade i hela kroppen. Medan orgasmen ebbade ut kröp jag upp bredvid henne och pussade henne på kinden och halsen samtidigt som jag lekte med hennes bröst. Min kuk som vid det här laget var stenhård och inte hade fått någon stimulans alls, lät jag vara tryckt mot hennes höft för att lindra spänningarna i den lite grann.

Carolin puttade nu över mig på rygg och satte sig gränsle över min mage, lutade sig framåt och tittade mig djupt in i ögonen.
- Tack, det var bland det skönaste jag varit med om, sa hon. Nu är det din tur att få bli behandlad av mig. Lägg dig ner och blunda så ska du få känna på något skönt.
Jag gjorde som hon sa och väntade spänt på vad hon skulle göra med mig.

Hon började på samma sätt som jag gjort med henne och smekte mig på bröst och mage med händer och mun. Hon masserade även mina ben men rörde aldrig mitt mellanparti som fortfarande var täckt av boxershortsen. Efter en stund började hon att använda hela kroppen för att stimulera mig. Hon lät brösten gunga fram och tillbaka på min kropp, ibland var det bara toppen av bröstvårtorna som fjäderlätt kittlade mig och ibland gned hon dem ganska hårt mot min kropp. Hon grenslade också min överkropp och mina ben och roterade sin mus på mig så att hon efterlämnade spår av sekret.

Jag blev helt galen av kåthet och kunde knappt bärga mig innan hon skulle börja ägna sig åt mitt kön. Som om hon kunde läsa mina tankar greppade hon tag i kuken utanpå kalsongerna och runkade några långsamma tag innan hon drog av mig mitt sista klädesplagg. Hon strök med handflatan lätt från pungen och långsamt upp till spetsen innan hon böjde sig ner och sög in ena kulan i sin mun. Hon roterade med tungan runt testikeln och växlade sedan över till den andra. Jag hade aldrig blivit sugen på kulorna på det sättet och det var helt otroligt skönt. Hon fortsatte med att slicka och pussa på skaftet, fortfarande ganska lugnt utan göra det för intensivt. När hon kom upp till spetsen av ollonet öppnade hon munnen och stoppade in kuken och slöt läpparna långt ner på min mandom. Sedan drog hon långsamt ut kuken tills den var helt ute ur hennes mun. Detta upprepade hon flera gånger. Sedan la hon överkroppen över mitt underliv och började gnida de fasta brösten mot mitt kön.
- Nu ska du inte hålla tillbaka längre, sa hon. Jag vill att du sprutar på mig nu.

Jag blev lite förvånad över det hon sa eftersom jag inte ens hade varit inne i henne än. Men så sprängfull jag kände mig så tänkte jag att jag i alla fall inte skulle kunna hålla emot länge till. När jag strax därefter sprutade rakt på hennes tuttar så svartnade det för mina ögon. När jag kom till sans kröp hon upp och la sig ovanpå mig. Min sperma kladdade mellan våra kroppar och hon gned och in lite av den bland mina brösthår.

- Nu ska vi ta det lugnt en stund tills du kan få upp den igen, sa hon och började kyssa mig.
Vi låg kvar en stund för att sedan gå in i duschen. Vi hjälpte varandra att tvätta bort våra safter från varandras kroppar. Vi duschade länge och bara njöt av det varma vattnet och att känna på varandras kroppar. När vi torkat gick vi nakna i till mitt rum och delade på en flaska vin och småpratade om allt möjligt. Hon satt i mitt knä så jag kunde lätt fingra på henne vilket jag utnyttjade till fullo. Hon fnissade varje gång mina händer gladde sig åt hennes ljuvliga bröst. Självklart började den lille att resa sig efter en stund. När Carolin märkte det gick hon ner på knä på golvet och tog den i munnen. Den här gången tog hon det inte alls lugnt utan huvudet gick fram och tillbaka i snabb takt. Snart stod den i full givakt och då ledde hon mig till sängen och puttade ner mig på rygg med kuken svajade rakt upp. Hon gränslade mitt ansikte så att hennes fitta pressades mot min mun, jag kunde inte göra mycket annat än att börja slicka henne. Hon böjde sig framåt och sög in kuken i munnen igen så att vi hamnade i en 69:a. När hon blivit rejält blöt så att det nästan dröp ur henne så reste hon sig och ställde sig på alla fyra och putade med rumpan mot mig.

Jag var förstås inte sen att reagera utan ställde mig bakom henne och tryckte in mig i henne ganska brutalt. Även fast hon var ganska trång så var hon så blöt att jag gled in utan problem. När jag var inne så långt det gick stannade jag några sekunder medan Carolin masserade mig med sin underlivsmuskler. Jag började sen att pumpa in och ut i henne i snabbt tempo medan jag av och till stack in en hand under henne och gnuggade klitoris eller knådade brösten.

Vi prövade flera ställningar och jag kände att jag hade långt kvar innan det var dags att spruta igen så vi hade gott om tid att njuta av varandra. Hon såg hela tiden till att antingen jag eller hon hade ett finger på hennes klitoris. När skulle rida mig tog hon mina händer och placerade på brösten innan hon gled ner över min påle och började rida mig i ett ursinnigt tempo samtidigt som hon smekte sig själv mellan benen.

En kuk i fittan, två ivriga händer på brösten och sitt eget flinka finger på kittlaren gjorde till slut att det gick för henne i en rungande orgasm. Hennes skakningar gjorde att det gick även för mig och jag sprutade en oväntat stor sats djupt inne i henne. Hon sjönk ner över mig och pustade ut och kelade med varandra medan min snopp långsamt blev allt mindre innan den till slut oundvikligen gled ur henne. Klockan var nu ganska sent på kvällen och vi var utmattade så vi somnade in för natten tätt omslingrade.

När jag vaknade på morgon och kände att jag hade sällskap i sängen trodde jag först att det var Cissi som låg där. Jag kom dock strax på vem det var som låg där och bestämde mig för att väcka henne på något sexigt sätt. Hon låg med ryggen mot mig så jag la mig bakom henne och placerade kuken mellan hennes skinkor och min ena hand kupade jag runt hennes ena bröst. Jag pussade henne i nacken och på skuldrorna samtidigt som jag kramade bröstet försiktigt. Självklart vaknade hon av min behandling och hummande av välbehag kom från hennes läppar.
- Vilket underbart sätt att bli väckt, sa hon samtidigt som vickade på rumpan mot mitt stånd. Jag ska bara gå på toaletten innan vi fortsätter med nästa äventyr, fortsatte hon och gav mig en puss på munnen och gick naken ut ur mitt rum till toaletten.

Hon verkade inte bry sig om att gick ut i allrummet helt naken. När dörren öppnades igen var det en mycket vacker naken flicka som kom in men det var inte Carolin, utan det var Cissi, som uppenbarligen var sugen på ett morgonskjut. Innan jag hann säga något till henne kom Carolin in bakom henne. De båda tjejerna stirrade häpet på varandra ett ögonblick innan Cissi kom sig för att säga något.
- Hej jag heter Cissi, jag bor i rummet bredvid, sa hon och sträckte fram handen.
- Carolin. Jag följde med Micke hem igår kväll. Jag antar att ni brukar ha sex med varandra, fortsatte Carolin och nickade menande mot Cissis nakna kropp.
- Jo, det har väl hänt, svarade hon lite generat. Men nu ska jag lämna er två själva.
- Nej du behöver väl inte gå. Jag är inte svartsjuk, det är inte så att vi är ihop eller nåt.
- Jag har aldrig sett några som knullar i verkligheten, fortsatte Carolin. Kan inte jag få titta på er när ni har sex?
Cissi tvekade ett tag innan hon svarade. Ingen av dem verkade överhuvudtaget ha någon tanke på vad jag tyckte.
- Jo, det kan du väl få. Jag har haft publik förut så det ska nog gå bra.

Cissi närmade sig mig med vickande rumpa och ett underfundigt leende på läpparna.
- Det var en riktig läckerbit du fått med dig hem, sa hon samtidigt som hon greppade om min lem som fortfarande var fullt erigerad. Jag förstår att du haft det skönt med henne, men nu får du nöja dig med lilla mig.

Innan jag hunnit svara hade hon lagt sig på mig med kuken klämd mellan oss och läpparna pressade mot mina. Hon gungade hed underkroppen mot mitt stånd och kysste mig intensivt. Ofta när hon kom in till mig på morgonen hade hon pillat på sig själv en stund innan så hon redan var rejält upphetsad och därför inte behövde särskilt mycket förspel.

Sagt och gjort gled hon upp längre på mig så att hennes bröst var i ansiktshöjd på mig och musen var precis ovanför ollonet. Jag hann suga till på ena bröstet innan hon gled ner igen men den här gången lät hon mig komma in i hennes inre. Kuken gled in i henne utan några som helst problem så jag antog att jag hade haft rätt om att hon onanerat innan hon kom in till mig.

Hon låg kvar på mig en stund och kysstes och gungade med underlivet i så stora rörelser som det gick. Därefter reste hon sig och stödde sig med händerna mot mitt bröst. Nu började hon guppa upp och ner över min stolthet med snabb rytm. Mina händer undersökte nyfiket hela hennes kropp, jag smekte hennes höfter, pillade på musen och kramade de förföriskt guppande brösten.

Plötsligt kom jag på att vi inte var ensamma längre och tittade bort mot Carolin som satt i en fåtölj vid andra sidan av rummet. Hon satt med benen brett isär och bearbetade sin mus med ena handen och med den andra nöp hon sig bröstvårtorna samtidigt som hon storögt tittade på oss. Cissi och jag prövade ett par ställningar till innan hon gled bort från mig.

- Det verkar som om din gäst kan behöva lite hjälp, sa hon och nickade bort mot Carolin.
Hon gick bort mot Carolin och satte sig på knä mellan hennes ben.
- Har du haft sex med en tjej förut? frågade Cissi.
Carolin bara skakade på huvudet och såg både äcklad och förväntansfullt spänd ut.
- Det är jätteskönt, slappna bara av och tveka inte att säga ifrån om du tycker jag går för långt.

Med dem orden tog hon bort Carolins hand och dök ner med huvudet i det villiga skötet. Det var uppenbart att Carolin gillade det och jag tittade på de båda tjejerna en stund innan jag tog tillfället i akt att bearbeta Carolins tuttar.

Cissi lämnade sin uppgift mellan de mjuka låren oh reste sig och tog Carolins hand i sin.
- Kom, vi lägger oss i sängen i stället, sa hon och drog iväg Carolin och la henne ner på rygg.
Cissi och jag la oss på var sin sida om vår nya sängkamrat. Cissi pussade henne på munnen och smekte hennes mage. Carolin verkade lite spänd och avvaktande till en början men efter en stund slappnade hon av och började kyssas tillbaka. Jag smekte båda tjejerna överallt där jag kunde komma åt. Carolin var ganska passiv och jag misstänkte att hon hämmades av att hon låg där med en annan tjej. Jag ville hjälpa henne på traven med hennes första lesbiska äventyr så jag tog hennes hand och la den på Cissis bröst. Hon ryckte snabbt tillbaka den men jag gav mig inte utan placerade handen där igen och då höll hon kvar den och började massera sitt första kvinnobröst.

Det blev som ett startskott och snart tog kåtheten över och hennes händer och mun var överallt på Cissis kropp. De båda tjejerna hade nu så fullt upp med varandra att jag fick svårt att delta i leken. Men när de tills lut hamnade i en 69:a där Carolin låg överst så ställde jag mig bakom hennes rumpa och stack in den i hennes sjöblöta fitta. Det var så skönt att jucka i henne samtidigt som en ivrig tunga bearbetade våra kön. När jag drog mig ur och istället stack in kuken i Cissis mysiga mun istället vände sig Carolin om och hjälpte till att slicka och suga mig.

Att ha dessa båda underbara skönheter på mitt kön blev snart för mycket för mig och jag sprutade rakt upp på min egen mage. Så fort som det gått för mig ägnade tjejerna sig bara åt varandra. Jag tittade på deras lek, och nu verkade Carolin helt gått in i rollen som bisexuell och verkade njuta fullt ut av att ha sex med en annan tjej. När jag pustat ut lämnade jag dem åt sig själva och gick iväg för att göra i ordning frukost åt oss.

Jag gick upp till köket och konstaterade att Jeanette och Anders inte verkade vara hemma. Det kanske var tur eftersom det kanske hade blivit för mycket för Carolin om de också hade dykt upp i sängen. Jag ordnade med en rejäl frukost som jag bar ner till mitt rum. När jag kom in i rummet fick jag bevittna hur Cissi precis blev slickad till orgasm. När flickorna sansat sig och tvättat av sig lite grann högg vi hungriga in på frukosten.

Vi pratade hela tiden om sex, om vad vi varit med om och vad vi skulle vilja uppleva, och sådana saker. Carolin lyssnade häpet när vi berättade om vilka orgier som föregick i huset där bodde. Carolin frågade lite försynt om hon någon gång skulle kunna få vara med på gruppsex med Jeanette och Anders.
- Ingenting som jag har något emot, sa Cissi. Jag tror inte att våra värdar har det heller, men vi får väl fråga dem.
- I det här huset finns alltid möjligheten att få pröva sånt som man bara drömt om tidigare, fortsatte jag. Har du någon dröm som du skulle vilja få uppfylld? frågade jag Carolin.
- Jag har förstås funderat på tjejsex förut men trodde inte att jag skulle gilla det så mycket som jag gjorde. Därför skulle jag vilja pröva analsex för att se om det är något för mig.

Jag hade aldrig tagit någon tjej i baken och det var ingenting som jag egentligen drömde om. Varken Cissi eller Jeanette var intresserade av det så det hade blivit av. Men om nu Carolin ville att jag skulle komma in i hennes bakväg så kunde jag naturligtvis ställa upp på det, det skulle ju knappast vara obehagligt.

Vi bestämde att Cissi och jag skulle hetsa upp henne och försiktigt mjuka upp hennes anal innan jag slutligen skulle tränga in i henne om hon fortfarande ville det då. Cissi gick och hämtade en burk vaselin innan vi satte igång. Eftersom vi fortfarande var nakna och den sexuella spänningen låg tät i rummet var det lätt att komma igång igen. Carolin satte sig på sidan i mitt knä och vi började omedelbart grovhångla. Cissi koncentrerade sig direkt på alla Carolin erogena zoner med händer, läppar och tunga. Jag hade varit lite tveksam till om jag skulle kunna få den så snart efter utlösning, men märkte att denna underbara tjej påverkade mig på ett helt fantastiskt sätt och snart stod den som ett spett igen.

När Carolin började stöna allt högre och var uppenbart jättekåt, flyttade vi över till sängen igen. Hon la sig på mage med en kudde under höfterna så att hennes fasta runda rumpa putade upp ordenligt. Cissi och jag satte oss på var sin sida om den sexiga baken och började smeka skinkorna.
- Är du beredd? frågade Cissi.
- Mmm, jag säger till om jag ångrar mig.

Vi smörjde in hennes öppning med vaselin och pressade omväxlade våra fingrar hårdare och hårdare mot analen. Till slut fick Cissi in sitt pekfinger som långsamt gled in i hela sin längd. När hela fingret var inne stannade hon och inväntade Carolins reaktion. När hon inte sa någonting utan bara låg och blundade med ett leende på läpparna började hon att långsamt föra fingret in och ut. Efter några drag tog ut fingret och bad mig stoppa in mitt långfinger som ju var grövre än hennes pekfinger. Det var otroligt trångt och jag tänkte att här kommer jag aldrig att få in snoppen. Men efter en stund kände jag att hon slappnade av mer och mer och att det blev mindre trångt. Jag stoppade in ett finger till och det gled in utan större problem, jag kunde till och med sära på fingrarna lite grann.

- Nu vill jag att du knullar mig i baken, sa hon plötsligt. Det är faktiskt riktigt skönt det här.

Cissi smorde in ståndet med vaselin. Hon höll på längre än vad som egentligen var nödvändigt så jag misstänkte att själv var väldigt sugen på att få närkontakt med en manslem. Jag la mig över henne på raka armar och måttade kuken mot hennes bak och Cissi hjälpe till med handen att styra rätt. Så började jag att pressa på och det var mycket trängre än något jag känt förut och det gjorde faktiskt lite ont också. Men så plötsligt gav ringmuskeln vika och jag gled in till botten. Jag stannade till ett ögonblick innan jag började jucka i den trånga gången. Cissi hade lagt sig bredvid Carolin och pussade och klappade henne på kinden där hon låg och stönade av vällust. Hur skönt detta än var så ville variera mig lite så jag drog mig ur och penetrerade hennes vanliga hål i stället. Det blev starten på en vild sexakt där jag knullade de båda tjejerna i deras krävande musar och i Carolins rumpa, även deras söta munnar fick smaka på min påle. Jag kunde hålla på hur länge som helst kändes det som men när jag till slut kom hade båda flickorna kommit två gånger var och vi var helt utmattade.

När Carolin lämnade oss hade vi kommit överens om att träffas snart igen och vi skulle försöka få Jeanette och Anders att delta i våra sammankomster. Jag kände mig otroligt lyckligt lottad som hade fått ytterligare en knullkompis och undrade hur det nu skulle gå med studierna.
 
Toppen