Min tjej gillar inte att bli slickad

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att slicka min tjej!

Men hon tycker inte riktigt om det, jag vet inte vad som är fel, andra tjejer jag har haft har tyckte det vart kalas, jag försöker verkligen fråga hur hon vill ha det, men jag trodde inte det fanns tjejer som inte gillade att bli slickade. Känner ni till problemet?

Har ni några idéer vad jag skall göra för att vända om henne???
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kan va nåt komplex över hur hennes kön ser ut eller hur hon tycker att det luktar.
Beröm henne, ge henne komplimanger inte bara om hennes mus..
ta det lugnt å berör inte ämnet så ofta å tjata aldrig...
men försök att ge henne en chans å berätta varför hon inte vill ha din tunga där..
lycka till fixar du det å får henne att slappna av så har du gjort henne en stort tjänst...



Smisk! känslan som sitter i
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar det inte heller och jag tycker inte att det är det minsta underligt. Mitt underliv är min allra personligaste, intimaste kroppsdel och aldrig i livet att jag skulle släppa ned vem som helst där, hur bra han än skulle vara på det. Det ska jävlar i det vara någon riktigt speciell om jag ska släppa ned honom där. För mig är det liksom att lämna ut sig till max, det går inte att bli mer intim än så, och det vill jag verkligen inte ha med vem som helst. Jag lät en kille börja en gång, men jag har aldrig känt mig så maktlös i hela mitt liv och bad honom sluta fortare än fortast. Jag tycker inte om att känna mig maktlös i en sexuell situation (men det finns ju tom de som tänder på det) och ska någon någon gång få komma ned där igen så måste det vara någon jag känner och litar på till 100%. Nu handlar det iofs om din flickvän, och jag vet inte hur länge ni varit ihop och så, men jag kan tänka mig två alternativ till varför hon inte vill. Antingen som DocH säger så har hon någon sorts komplex och skäms för sig, eller så tycker hon helt enkelt bara inte om det och så är det inte mer med det. Som sagt, jag tycker inte det är underligt alls att inte vara förtjust i det. Det känns verkligen som att alla killar tänker att det är det absolut mest ultimata de kan göra för en, men det behöver verkligen inte vara så. Man ska inte ta så mycket för givet alltid och att du ser det som ett "problem" gör det säkert bara ännu värre för henne (även om det kanske faktiskt är ett problem för dig att du inte får slicka henne). Men iallafall, vad svarar hon när du frågar varför hon inte tycker om det?
 

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Vi har vart tillsammans i 6 år nu, och hoppas verkligen att hon litar på mig till 100% men det är nog mycket som du säger Tuvalu. Hon kan inte riktigt slappna av när jag gör det. De få ggr hon har gillat det har hon vart väldigt upphetsad innan jag börjat med det... Tack för svaren...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att det ligger mycket i det som Tuvalu skriver.

Personligen älskar jag att bli slickad, men jag undrar om jag inte gillar ännu mer när min partner ligger bredvid mig och smeker mig. Då har jag ju dessutom fördelen att jag kan kyssa honom. Men nu kom jag ifrån ämnet. Jag finner att jag har svårt att slappna av under en längre tid, det känns som om jag vill göra det skönt för min partner också, inte bara ligga och ta emot. Vilket egentligen är en ganska dum tanke, eftersom jag med glädje suger av min partner medan han bara ligger och tar emot. Knepigt det här!
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Men om man ligger på sidan liksom fast i en 69 då kan man både ge och få :)
Kan rekomendera det... ock man liksom inte behöver visa sånt man inte vill...
/
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
69 rules, den e sååå dj..vla hääärlig! När slöSEX e som bäst.





Smisk! känslan som sitter i
 

All fools day

Ny medlem
Kön
Man
Jag har heller aldrig gillat att bli slickad. Ibörjan var det nog mycket skam och sånt, men nu tycker jag inte det är så jobbigt om jag vet att killen tycker om det. Men det händer fortfarande inget för mig när jag blir slickad, jag måste bli smekt med ett finger.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vilken tur jag har haft!
jag har aldrig träffat nån tjej som inte gillat att bli slickad..

Tur för mig eftersom jag gillar det sååå mycket






Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Doc H

69 rules, den e sååå dj..vla hääärlig! När slöSEX e som bäst.

Jovisst, jag tycker också att en 69a är jätteskön, men när jag kommer till en viss punkt av upphetsning har jag väldigt svårt att koncentrera mig på det jag gör. Vilket brukar leda till att först när jag kommit kan jag fortsätta suga min partner tills även han kommer...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Originally posted by Doc H

69 rules, den e sååå dj..vla hääärlig! När slöSEX e som bäst.

Jovisst, jag tycker också att en 69a är jätteskön, men när jag kommer till en viss punkt av upphetsning har jag väldigt svårt att koncentrera mig på det jag gör. Vilket brukar leda till att först när jag kommit kan jag fortsätta suga min partner tills även han kommer...

Det e du inte ensam om, men jag e en gentleman...[}:)]
låter damerna komma först:D





Smisk! känslan som sitter i
 
G

Guest

Gäst
Det talas så mycket i media om hur kvinnor älskar att få fittan slickad! Garanterad orgasm! Sen får man alltid tänka på att vi är olika. Jag tycker inte att få fittan slickad är någon höjdare, ingen garanterad orgasm, har aldrig skett! Däremot får jag orgasm väldigt lätt vid penetrering. Ovanligt, kanske det!

Alla gillar inte att bli slickade, och det behöver inte handla om att man är osäker på hur man smakar och doftar... Det är inte skönt helt enkelt!!:D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
hej. ska försöka att kanske svara.. det händer att jag ogillar min killes sätt att gå rakt på musen, men om han först ger mig ordentlig kroppsmassage på alla andra ställen brukar jag tigga om att bli slickad. Om du är noga med att inte röra musen & mjukar upp din flickvän på alla andra sätt så kanske :sleep::sleep:
 
V

voodoodoll

Gäst
Själv tycker jag inte att det känns så mycket att bli slickad… visst de är väl behagligt, men inte superskönt!
Men däremot om man blivit smekt hårt och våldsamt (sådär som jag gillar det) så kan det vara ljuvligt som få att bli slickad efteråt, då brukar jag vara väldigt känslig samt att de e skönt att avrunda det hela med en mjuk tunga :p
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Har faktiskt aldrig haft ett förhållande där tjejen inte fullständigt älskar att bli slickad...

Tycker att det är minst lika skönt att slicka som att penetrera...så j-a upphetsande att höra tung andning och stönande...

Men...tror också att det är så att det är väldigt intimt för många tjejer att bli slickade...ge det lite tid så kanske du får tillfälle att göra "tungvirveln" igen...

:D:D
 
G

Guest

Gäst
Själv tycker jag inte att det känns så mycket att bli slickad… visst de är väl behagligt, men inte superskönt!
Men däremot om man blivit smekt hårt och våldsamt (sådär som jag gillar det) så kan det vara ljuvligt som få att bli slickad efteråt, då brukar jag vara väldigt känslig samt att de e skönt att avrunda det hela med en mjuk tunga :p

Det är Du och Jag som inte förstått vad som är så fantastiskt, underbart, häftigt... :D
 

dgfm

Ny medlem
Kön
Man
[[/quote]

Det är Du och Jag som inte förstått vad som är så fantastiskt, underbart, häftigt... :D[/quote]


Den som gör det måste göra tokfel...
 
G

Guest

Gäst

Det är Du och Jag som inte förstått vad som är så fantastiskt, underbart, häftigt... :D[/quote]


Den som gör det måste göra tokfel...[/quote]

Tror inte det handlar om det! Jag får orgasm lätt av penetrering och inget annat. Jag är väl ett undantag men jag gillar inte klitorisstimulans, varken med händer eller tunga.
 
Toppen