min tjejs tidigare killar

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
kan inte sluta tänka på de kukar som varit inne i min söta tjej före mej.... blir så kåt!
Är jag ovanlig som bara vill krossa näsan på alla ex min tjej haft, om de kommer nära henne idag? Kan leva med att hon haft snubbar innan mig, kan t o m vara glad att de lärt upp henne till att vara den fantastiska partner hon är. Har inga problem med trekanter o gruppsex med henne. Men kommer nån av hennes ex fram när vi är ute är mitt tålamod noll. Är der bara jag?

AndLargbg

Välbekant medlem
Är jag ovanlig som bara vill krossa näsan på alla ex min tjej haft, om de kommer nära henne idag? Kan leva med att hon haft snubbar innan mig, kan t o m vara glad att de lärt upp henne till att vara den fantastiska partner hon är. Har inga problem med trekanter o gruppsex med henne. Men kommer nån av hennes ex fram när vi är ute är mitt tålamod noll. Är der bara jag?
Helt enig med dej.

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Utöver det faktum att de en gång var ihop med henne, och inte är det längre, har du någon anledning att ha såna våldsamma fantasier om dem? Vadan detta behov av att misshandla dem?

Toppen