Min tvillingsyster och hennes vän emma

D

Deleted member 68599

Gäst
När detta hände var jag Calle artton år, Helene min tvillingsyster var så klart lika gammal nästan hon var två minuter yngre, hennes bästa vän Emma var också artton. Emma var en av tjejerna i skolan som alla killar ville vara tillsammans med perfekt kropp långt blont hår blå ögon ja det fanns inte många som var vackre än Emma. Jag själv fick ofta smita iväg med ett värkande stånd när Emma kom in i köket i bara trosor när hon sovit över hos oss. Helene hade märkt att jag hade svårt att hålla ögonen från Emma.
En dag sade Helene, Emma vill leka med dig.

Hur menar du? Jo både Emma och jag skulle behöva lära oss hur man smeker en kille, vi har sett på porrfilmer där tjejer runkar tills killen sprutar Emma skulle vilja göra det med dig. Du brukar väl spruta Calle. Jo det händer svarade jag, var inte helt sant det hände rätt ofta senaste tiden. Att Emma ville runka av mig klart jag svarade ja.
 
Last edited by a moderator:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
När detta hände var jag Calle fjorton år, Helene min tvillingsyster var så klart lika gammal nästan hon var två minuter yngre, hennes bästa vän Emma var också fjorton. Emma var en av tjejerna i skolan som alla killar ville vara tillsammans med perfekt kropp långt blont hår blå ögon ja det fanns inte många som var vackre än Emma. Jag själv fick ofta smita iväg med ett värkande stånd när Emma kom in i köket i bara trosor när hon sovit över hos oss. Helene hade märkt att jag hade svårt att hålla ögonen från Emma.
En dag sade Helene, Emma vill leka med dig.

Hur menar du? Jo både Emma och jag skulle behöva lära oss hur man smeker en kille, vi har sett på porrfilmer där tjejer runkar tills killen sprutar Emma skulle vilja göra det med dig. Du brukar väl spruta Calle. Jo det händer svarade jag, var inte helt sant det hände rätt ofta senaste tiden. Att Emma ville runka av mig klart jag svarade ja.
Resten här om du vill läsa
Där skulle man varit med. Nu sitter jag här med styv kuk efter att ha läst den här storyn.(y)
 
Toppen