Minns bh-lösa modet

O

openmindedXXX

Gäst
Underbart med tjejer som går utan bh.
Jag tycker faktiskt det börjar komma tillbaka lite. En del tjejer jag känner, upplever fördelar att gå utan bh.
Vilket vi killar gärna njuter av☺️
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart med tjejer som går utan bh.
Jag tycker faktiskt det börjar komma tillbaka lite. En del tjejer jag känner, upplever fördelar att gå utan bh.
Vilket vi killar gärna njuter av☺️
Visst kör Bianca Ingrosso utan bh? Eller har jag fel? Finns en jag följt på insta från snl (Melissa villasenor) som inte kör bh
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gjorde en kommentar här i tråden i november förra året och den står jag fast vid. Det var läckert att se, då.
Men handen på hjärtat gubbar, det är inte alltid det är så vackert att se hängiga och slängiga bröst under en kvinnas jumper/blus. Jag tycker det är betydligt finare att se en välsvarvad barm som lyfts upp av en diskret bh. Lagom stora, B eller C kupa
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Visst kör Bianca Ingrosso utan bh? Eller har jag fel? Finns en jag följt på insta från snl (Melissa villasenor) som inte kör bh
Bianca kör oftast utan bh, och hon har så j-a snygga bröst. Eller hela hon är ju snygg, men jag tycker om bröst.
Själv skulle jag aldrig sätta på mig en bh, snyggare utan samt att det faktiskt finns hälsofördelar med att gå utan. (•)(•) eller ( • )( • ) spelar ingen roll, tycker alla är fina.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
:)Bianca kör oftast utan bh, och hon har så j-a snygga bröst. Eller hela hon är ju snygg, men jag tycker om bröst.
Själv skulle jag aldrig sätta på mig en bh, snyggare utan samt att det faktiskt finns hälsofördelar med att gå utan. (•)(•) eller ( • )( • ) spelar ingen roll, tycker alla är fina.
Ja dom blev väldigt fina efter förstoringen men dom var fina redan innan det.
Okej
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är definitivt så att många använder bh av praktiska skäl mer än att de skulle skämmas utan bh. Jag känner flera tjejer som gjort bröstförminskning just på grund av problem med ryggen. Efter förminskningen så kör de mycket oftare utan bh :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Bianca kör oftast utan bh, och hon har så j-a snygga bröst. Eller hela hon är ju snygg, men jag tycker om bröst.
Själv skulle jag aldrig sätta på mig en bh, snyggare utan samt att det faktiskt finns hälsofördelar med att gå utan. (•)(•) eller ( • )( • ) spelar ingen roll, tycker alla är fina.
Klart det finns hälsofördelar...
Kvinna utan bh gläder det omgivningen
Glädje är hälsosamt... <3
 
Toppen