Minns ni killar första sprutet?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vi var några killar som brukade runka tillsammans men sedan i 10-12års åldern brukade de flesta av oss spruta, då slutade vi. Själv började bli lite blött redan i 9års åldern men kom så lite att det märkte jag knappt. Var 11år när det började komma några droppar sedan gick det snabbt 12år riktiga sprut inte så kraftiga som nu men iallafall.

Fuzzzzy

Medlem
Jag minns att jag var på ett hotellrum, sprutade över täcket och stönade högt. Kort efter knackade städ och kom in precis efter. Jag hade badbyxor och morgonrock på och smet iväg och skämdes.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Fick du stora satser redan då
Tjena, lite sent svar ;)

Nej, kommer inte riktigt ihåg när det börja bli större satser. Kommer dock ihåg när jag spruta riktigt långt första gången. Var 15-16 år och brukade alltid stå på knä framför några porrtidningar som jag sprutade på. Det var tidningar som jag ” råkat” spruta på så brukade ha dem som underlag. Fick ha 3 tidningar på höjd så att säga, brukade hamna på den längst bort , typ 80-100 cm. Men en gång så skicka jag iväg några strålar en bra bit , mätte inte men tippar på 2-2,5 meter

Thomas B

Medlem
Kön
Man
Imponerad av att ni kommer ihåg när ni sprutade första gången. Jag kan verkligen inte minnas. Vet bara att jag då hade runkat regelbundet i flera år redan...

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Låg och gnodde mot madrassen...var 11-12år. Plötsligt kittlade det till. Trodde först att jag kissat på mig. Men förstod vad som hänt och ville direkt uppleva den känslan flera gånger.

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jodå minns mycket väl. Jag var 13 år och satt på mitt rum och lekte med kuken som var stenhård. Brukade jag göra ibland men det hände inget mer. Ingen hade berättat för mig vad runka var för något. Denna gång hade jag fått tag på en tidskrift med lättklädda damer som jag tittade på. Jag drog i kuken fram och tillbaka och plötsligt pirrade det till och nån mjölkgrå vätska sprutade ut ur kuken och hamnade på golvet. Vilken skön känsla. Sen slaknade kuken och jag kände mig konstig i kroppen. Var lite orolig att jag gjort något farligt. Senare lärde jag mig att det bara var naturligt för pojkar att runka. Ett par dag senare gjorde jag om samma sak men då var jag beredd på att kuken skulle spruta. Nu är kuken 70+ och åtskilliga liter sperma har den spottat ur sig. Fitta fick den inte smaka på förrän i 20-års åldern men det är en annan historia.

KrilleDill

Medlem
Kön
Man
Jag va 12 år. Började med att man vaknade till på natten med en känsla av att kissa på sig men det va lite annat klet som kommit ut. Men när man va vaken satt jag en del på toaletten och drog i snoppen tills det kom. Härlig känsla.
Hade dock runkat en del redan från 10 år och fått torr orgasm tidigare.

PeterBengtsson

Välbekant medlem
Ålder
53
Jag va typ 12. Var ensam hemma. Gned på kuken och fantiserade om tjejerna i klassen.
Efter ett tag la jag mig på mage i sängen och låtsades knulla genom att jucka mot madrassen. Plötsigt kom det en helt ny känsla. Jag kom i byxorna. Tog en liten stund innan jag förstod vad som hänt

Toppen