Minska mängden förhud...

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Har det problemet att vare sig "den" är slak eller fullt erigerad så är fortfarande positionen på förhuden helt framåt. Har inte några problem att dra den bakåt i vilket läge som helst men det ändra problemet jag ser så är då en komdom ska på :)

Till mina funderingar...
Finns det något annat man kan "göra" än att operera bort en lite mängd ca 1 - 1,5 cm ca ? Om det skulle "försvinna" 1-1,5 cm så skulle förhuden vid slakt tillstånd vara över allt ändå, så att säga. Gör det ingrepp pga att man har för mycket, och inte har rent medicinska problem ? Finns det något som skulle kunna gå snett så vid ett ev ingrepp ? Hur blir det där de har avlägsnat hud, när det har läkt dvs vid "snittet" ? Hur lång tid tar det innan det har läkt helt ?
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Detta påminner väl om det som görs vid en vanlig omskärelse och det är ju - lindrigt sagt - ett rutiningrepp som väl någon miljard män redan har gjort. Typ.
Vilket får mig att tänk på ett fenomen som måste drabba dessa stackare: det måste ju bli mindre skönt att runka efter ett sådant ingrepp? Förhudens flitiga resa över flänsen är ju en klart stimulerande känsla som dessa gossa alltså blir snuvade på....:unsure:
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Det jag har hört talats om är "delvis omskärelse" då man bara tar det som är xtra men inte behövs för att täcka så :/ aja får fråga något som är lite mer insatt...
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Jag har gjort en delvis omskärelse. Det som händer är att man lär sig runka på ett nytt sätt och det är lika skönt men känns cleanare på något sätt.

Oscarboy
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Originally posted by oscarboy

Jag har gjort en delvis omskärelse. Det som händer är att man lär sig runka på ett nytt sätt och det är lika skönt men känns cleanare på något sätt.

Oscarboy

Kan inte du svara på detta då:

Gör det ingrepp pga att man har för mycket, och inte har rent medicinska problem ? Hur blir det där de har avlägsnat hud, när det har läkt dvs vid "snittet" ? Hur lång tid tar det innan det har läkt helt ?
 
Toppen