mIRC

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Hejhej!

Jag har ett förslag. Skulle det inte vara kul med antingen en IRC kanal eller ett irc-nätverk, som vi på denna fantastiska sida, kan prata på?

På så sätt kan vi nå varandra hela tiden (i stort sätt) och prata om noveller och andra saker, utan att behöva vänta.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Absolut, bara du startar en på ircnet. Kanalen #onanera kan ju iofs vara upptagen :). Nog lika bra att sätta lösenord på kanalen med så att bara folk från forumet faktiskt tittar in.

Är det inte fantastiks att mIRC blivit synonomt med IRC? Samma sak med Excell-blad för kalkylblad, eller googla för "söka på internet" :).
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Varken kanalerna #onanera eller #onanera.se är upptagna, jag brukar snegla in på #onanera men där är aldrig folk...

__________________________
Masturbation for Salvation
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Vilket IRCnät ska vi hålla till på då? Finns ju en hel del :eek:

Hörde jag IRCnet?

DALnet hade ju varit ett alternativ.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
jag brukar hänga på undernet i en kanal som heter #masturbation, mycket folk, lite svenskar men vi kan ju samlas där.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nej, det kan nog konstateras att irc inte var onanera.se:s grej. Två besökare sedan den 12:e. En Anderz och en Avco. Det experimentet läggs ner och jag kan konstatera att de som vill tjatta med andra på forumet antingen föredrar MSN, eller inte är kompetenta nog att installera ett IRC-program :).
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Och för övrigt är det jag som heter Avco på Mirc, du var aldrig inne när jag var det... men som sagt, på undernet finns det en kanal som heter #masturbation där det redan hänger lite folk, ibland många. Oftast killar men det verkar ju som många på detta forum inte har nått emot att snacka kuk och sperma med andra karlar så det ska väl inte vara nått söttre hinder.

ps. ja det finns tjejer där också ds.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Iesus

Ny medlem
Kön
Man
har egen server man hade kunnat peka en subdomän till porten,
så att adressen blir irc.onanera.se, samt sätta upp ett CGI:IRC för dem som inte har IRSSI eller ksIRC eller mIRC, ellre någon annan illasinnat IRC-klient
 
Toppen