Missfärgad sperma

kojdavid

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet inte om någon här har varit med om något liknande, men nyligen så hade jag sex med en tjej ett par gånger utan att det gick för mig (utan kondom f.ö.). Innan själva akten hade det gått kanske 2-3 dagar utan att jag onanerat, om det kan ha något med saken att göra. Jag är van vid att onanera i snitt kanske en gång per dag. Hur som helst så märkte jag dagen efter när jag onanerade och fick utlösning att sperman var lite rödbrunaktigt färgad på vissa ställen. Ungefär som utspottad tandkram brukar färgas om man råkat blöda från tandköttet, för att dra en liknelse...
Jag blev så klart orolig eftersom detta aldrig hänt innan. Fick genast tankar om könssjukdomar o.s.v. Samma sak hände de 2-3 gångerna jag onanerade efter det, men då med mindre missfärgning allt eftersom. Nu har det gått över helt och sperman är "ren". Och jag måste säga att jag fan aldrig varit mer stolt över min säd som jag är nu. :cool:
Både det och vetskapen om att tjejen innan vårt samlag hade testat sig och var frisk har gjort mig lite lugnare. Men fortfarande är jag lite orolig eftersom jag inte vet vad det är frågan om.

Är det någon som känner igen sig eller vet vad det kan röra sig om? Det känns inte som något att oroa sig över, men vad vet jag?
Jag är jävligt tacksam för svar!
 

kojdavid

Ny medlem
Kön
Man
Ja, det är därför jag inte har kollat upp det än. Eftersom det gick över så snabbt. Och efter det så har jag inte haft några mer problem.
Kanske kan vara så att jag irriterade något där nere genom att inte tömma förrän dagen efter?

mb_2000, tack för tipset! Ska se om jag kan kontakta någon sån. Dom borde väl veta om det är bäst att dra och testa sig eller inte.
 
Toppen