Mitt första inlägg

BorttappadeNallen

Ny medlem
Kön
Man
Hej allihopa!


Detta är mitt första inlägg och jag tycker detta forumet verkar väldigt mysigt å upphetsande.


Jag heter alltså Lasse, e 17 år,brunt hår,gillar spela xbox och runka,blåa ögon,blont hår.



Jag har även en förstafråga och det är varför låter min tjejs "fågelnäste" som om hon skiter ur det när jag har samlag i vissa ställningar? jag tycker det låter så otrevligt, kanske är det för att hon har ätit eller något? typ kanske något som gör henne gasfylld? hon kan ju käkat vad som helst,typ makaroner e gött,makaroner å köttbullar:p



12345678910111//__*************Lasse The Fjälle*******--//12345678910

Mjukiskramar*
 

SOLO

Medlem
Originally posted by BorttappadeNallen

Hej allihopa!


Detta är mitt första inlägg och jag tycker detta forumet verkar väldigt mysigt å upphetsande.


Jag heter alltså Lasse, e 17 år,brunt hår,gillar spela xbox och runka,blåa ögon,blont hår.



Jag har även en förstafråga och det är varför låter min tjejs "fågelnäste" som om hon skiter ur det när jag har samlag i vissa ställningar? jag tycker det låter så otrevligt, kanske är det för att hon har ätit eller något? typ kanske något som gör henne gasfylld? hon kan ju käkat vad som helst,typ makaroner e gött,makaroner å köttbullar:p



12345678910111//__*************Lasse The Fjälle*******--//12345678910

Mjukiskramar*

Det du hør kallas "muspruttar" och ær inga gaser, det ær helt enkelt luft som sipprar in nær du penetrerar (trycker in den i) henne. Sen pressas luften ut nær du før in den djupare, det ær då ljudet uppstår.
Gaser kommer inte ur vaginan.
 
Toppen