mitt första sex

V

voodoodoll

Gäst
Åh jag är så djävla överlycklig!!!!!!
Kanske inte rätt sida och kanske inte många egentligen bryr men jag vill bara dela med mig om detta!

Jag var 13 år när jag förlorade oskulden. Mitt debutsex ledde till att jag fick vestibulit. En sjukdom som gör att sex/penetration gör ont!
Har lidigt av den grova sorten vissa perioder vilket innebär att jag inte har kunnat ha tighta byxor eller kunnat ha stringtrosor, tamponger har varit en omöjlighet… jag har inte ens kunnat cykla eller sitta ner längre än några minuter utan att få ont i underlivet.

Har med andra ord ALDRIG kunnat ha sex på det ”vanliga” viset, dvs. bli penetrerad. Har inte ens kunnat ha fingrar inne i slidan. (mer info om vestibulit på http://vestibulit.gq.nu/ för den som vill veta mer)
Förstod inte riktigt vad det var för fel dom första åren… försökte ha sex ibland när jag råkade förälska mig, men alla försök misslyckades och jag valde att ta avstånd från kärleksrelationer.

Träffade i alla fall en kille när jag var 16år som jag absolut inte ville ta avstånd från. Berättade för honom om mina problem och han ville i alla fall satsa på ett förhållande med mig.
Trots att jag läst att det inte fanns någon behandling som funkade så sökte jag hjälp. Efter tre år fick jag den hjälpen; Terapi som byggde på någon form av hypnos (vette fan hur jag skall förklara?).
Det hann tyvärr ta slut mellan mig och den-där-killen efter 2 och ett halv år. Den enda sex vi kunnat ha var oralsex, vilket jag varit nöjd med eftersom att jag aldrig upplevt ”sex på vanligt vis” och har där med aldrig riktigt saknat det. Han däremot hade ju upplevt det med tjejer innan mig och saknade det, och upplevde att det orsakade ”en vägg” mellan oss gjorde det omöjligt att komma riktigt nära varandra. Så det sket sig till slut (absolut inte bara för sexets skull).

Nu tror jag att jag har gått i terapi i snart ett år… har även helt avstått från att försöka ha sex sedan november. Har under det här året upplevt förbättringar så som att byxor och stringtrosor inte gör ont, jag kan dessutom sitta i längre stunder utan att det skall börja värka.

Ja och till saken; åkte till Göteborg för två veckor sedan för att komma bort från hemmet lite. Var ut på krogen med min storasyster (som är bosatt i göteborg). Min storasyster presenterar mig för en kille som jag blir stormförtjust i!
Nästa kväll träffades vi igen och spenderade hela natten ute med varandra.
Sedan ringer han mig på söndagen och vill umgås… jag är alldeles för ivrig för att komma med alla detaljer och förvandla detta till en novell (som hade blivit en väldigt läsvärd ;-P)
Så skitsamma; det slutar med att vi har sex! Och då menar jag ”på riktigt”- en hård kuk inträngd i MITT sköte!
I början kändes det väl itne så speciellt… det var skönt, men inte så speciellt. Men jag var väl mest fascinerad över att det fungerade.
Han avbryter då och då för att slicka och smeka mig. Han är så ömsint som jag aldrig upplevt någon vara mot mig. Efter en stund så knullar han mig medans han smeker min klitoris på samma gång. Upplever en orgasm på ett sätt jag aldrig fått tillfälle att uppleva det förut.
Efteråt berättar jag för honom att det här egentligen var andra gången i hela mitt liv jag har haft sex
(jag fyller 20 i år), och första gången någonsin som jag kunnat njuta av det…
hehe, spenderade två dygn med honom, under den tiden hann vi ha sex 7 gånger ^^
vissa gånger gjorde det lite ont men det var mest bara skönt! Var kanske lite öm i underlivet när jag åkte hem från göteborg ;-P

Men fan… jag e så djävla överlycklig just nu!
Har aldrig riktigt trott att jag skulle kunna ha sex någonsin…
Till och med nu har jag svårt att tro att jag verkligen har fått uppleva det till slut.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Oj Stort grattis till dig!
Jag har inte så jättestor erfarenhet av vestibulit men jag har stött på det via mitt jobb inom vården.
Ditt inlägg gjorde mig jätteglad, eftersom jag älskar sex och tanken på att aldrig mer kunna ha det pga. smärta, är hemsk hemsk...!

Jag antar detta tar ditt liv till nya spännande, sköna upplevelser och jag är så glad för din skull!

Blir säkert fler resor till Göteborg? ;)

:love:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
F-n vad kul, grattis!! Det där var riktigt positivt o höra.

Bara å hoppas att du får rabattkort på biljetter till Göteborg! :D:D
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Shockterapi har man ju med folk som är rädda för spindlar, du kanske borde fått en kuk lite tidigare... skämt åsido.

Skönt och kul att det äntligt gått bra för dig! :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tack för att du delar med dig av din lycka voodoodoll!

Det är uppenbarligen sant det där de säger - att det finns "goa gubbar" i Göteborg;)
 
V

voodoodoll

Gäst
tack tack alla :oops:

yes, skall bli "spännande" se nu nästa gång jag åker ner och hälsar på honom om det fortfarande funkar... livrädd för att detta bara var något tillfälligt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tack för att du delar med dig av din lycka voodoodoll!

Det är uppenbarligen sant det där de säger - att det finns "goa gubbar" i Göteborg;)
bara att hålla med & säga lycka till
jag trodde/visste inte det fanns detta Vestibulit
det låter inte som en lätt sak att leva med....

hoppas att du får många trevliga & mysiga stunder!;)
 
Toppen