MITT I SMETEN 3

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Max var en reslig karl i den begynnande medelåldern. "Horan" (han kallade henne så) till fru hade gjort slut och stuckit med en annan kärl. Max hade haft en blöt kväll på krogen La Torra Bravo eller vafan den hette och åtskilliga STOR STARK hade runnit nerför strupen. Men inget ragg. Max började så smått tröttna på "hororna" (han kallade fruntimren så) men vad göra åt den pockande könsdriften? Flera läckerbitar hade passerat revy under kvällen - särskilt den lilla mörka servitrisen med de fylliga röda läpparna - och Max kände att han måste lätta på trycket om det så skulle bli för egen hand. Men det kunde ju vara skönt med lite stimuli så Max beslöt att slinka in på ett stripp-hak. 110:- i entré och sedan in i en mörk lokal där "Tiara,19" snart skulle visa ALLT (nåja, fittan brukade man ju sällan få se). Max valde att kolla på lite p-film först och gick trappan upp till videorummen. På storduk förevisades de senaste våfflorna non stop. Max slog sig ner på första bänkraden. Färgad dam med enorma meloner red en monstruöst stor kuk och Max kände hur staken började längta ut innanför gylfen. Plötsligt hördes ett våldsamt fnitter längre bak i lokalen. Två tonårskillar snubblade nästan omkull ett par platser från Max. Han sneglade på de bägge grabbarna. En mörk med turkiskt utseende. Den andre ljus med feminina drag. Vem fan var det han liknade? undrade Max. Jo, den där drag show-snubben Engfors. Richard Engfors heter han visst. Den ljuse var klädd i nån slags sjömanskostym. Kom han från en maskerad? Den mörke såg jävligt macho ut i svart läderpaj. "Bögjävlar!" tänkte Max och sneglade surt på grabbarna som fnittrade värre än ett par fnask. Den mörke satte sig i knät på den ljuse och vad som var så jävla kul kunde inte Max förstå.

Max fortsatte glo på filmen och nu blev den svartra bruttan tagen doggie av sin muskulöse påsättare. Han såg ut som den värste Mike Tyson. Plötsligt noterade Max att Mustafa-snubben lämnade lokalen. Den blonde satt ensam kvar. Max märkte till sin förvåning att han inte kunde slita blicken från killen. Plötsligt vände den blonde på sig och mötte Max blick. Max tittade mot filmduken igen där Tyson sprutade en rejäl sats över den svarta damens saftiga bak. Max sneglade mot den blonde igen och märkte hur han fortfarande satt och stirrade mot Max. "Jävla pinsamt!" tänkte Max och vek undan med blicken. Plötsligt kände han en hand mot sitt lår. Den fräcke killen hade krupit upp intill Max. - En aning trångt, va? sa Max och försökte låta irriterad men lät nog mest hest kåt. - Det har du väl ingenting emot? sa den blonde som hade en ljus sensuell stämma. Max såg honom djupt i ögonen. Enormt snygg kille med härliga blå ögon att drunkna i och en välformad mun. Sjömansmössan hängde på sned över de blonda lockarna. Musiken dånade från undervåningen vilket var signalen att "Tiara,19" börjat strippa. Till tonerna av Pet Shop Boyz It´s a sin. Sjömanspojken plutade med läpparna och nynnade med. Max kände hur den fräcke killen masserade insidan av låret. - Jag försöker..eh..få lite filmro.. stakade sig Max och märkte hur heldumt det lät. - Tror nog allt du vill bli lite störd. retades den blonde med förföriskt smeksam stämma. - DU JAG ÄR INTE BÖG! röt Max. - Du, inte jag heller. fnittrade sailor boy.

Sjömanspojkens ivriga fingrar nådde nu trakterna kring Max lem. Snart hade han den lilla näven innanför Max kalsonger. Max började flåsa. - Är du inte lack längre? flinade pojkvaskern och masserade den stenhårda kuken. - Du..du..är lite för..ung.. stånkade Max. - Ingen fara , jag är arton å får köra bil å skjuta med k-pist - fast inte handla på systemet föståss! smilade sailorn som nu tagit fram Max stake och runkade den i stadiga tag. Plötsligt slutade han och satte sig med armarna i kors. Max såg med panik i blick mot pojken. Denne garvade när han såg ståndet. - Har lilla jag åstadkommit detta? fnittrade han och slängde nonchalant med det långa blonda håret så sjömansmössan for i golvet. - Usch vad den är stor! fortsatte han och försökte låta spelat äcklad. - SLUTA LARVA! röt Max. Kom igen - jag kan betala! Grabben satte sig på huk, böjde sig över Max kön och började suga.

Slurp! Snask! Smask! Lät verkligen himmelskt skönt då grabben sög. Han sög med en frenesi som var helt jäkla obeskrivlig. Max stånkade och kände att han när som helst skulle explodera. Sjömanspojken släppte kuken med ett plopp. Max såg på honom och hur han retsamt lät tungan glida över läpparna. - Vill farbror jag ska fortsätta? Eller det kanske gör för ont? sa sailor boy retfullt och fladdrade med de långa ögonfransarna. - Snälla . . ! vädjade Max. Grabben kastade sig över lemmen igen och sög nu som om han var fast besluten på att tömma Max på sista droppen. - Fy sån kåtjävel du är! garvade sailorn och duckade för satsen som stänkte åt alla håll. - Och du är jävligt fräck i mun! konstaterade Max. Han stoppade tillbaka sin avsugna snopp bakom gylfen igen, reste sig och tänkte skynda ur lokalen. Då uppenbarade sig plötsligt den blondes kompis. Nu fann sig Max inringad av de bägge tonårsgrabbarna. - Tror du jag gjorde det här gratis? sa den blonde med betydligt obehagligare stämma. Max prövade att knuffa undan grabbarna men innan han visste ordet av hade den mörke blixtsnabbt knäat honom i skrevet. Max föll i golvet. Killarna sparkade över honom på rygg. Den mörke satte sig grensle över Max bröst och drog snabbt fram plånboken ur dennes innerficka. Langade vidare plånboken till den blonde som nickade gillande medan han räknade sedelbuntarna & kontokorten. - Tät gubbjävel! muttrade han. Grabbarna gav Max var sin avskedsspark innan de garvande dröp iväg. Max låg mörbultad kvar. Hade ingen större lust till polisanmälan. Ville helst bara försvinna ur denna lokal. Först häftigt avsugen och sedan nerslagen och robbad. Sicken jäddra kväll! På filmduken avtecknade sig THE END med stora bokstäver.
 
Last edited:

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
OK! Då litar jag på dig
Återkommer när jag läst vidare ...
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Du har redan vågat säga det . . . :sneaky: . . . tur du fortsatte läsa då . . . å jag får la säga som arne hegerfors: "det kommer mera!" . . . :p
 
Toppen