Mitt Konto

Onana

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte logga in på mitt konto och jag kunde regga ett nytt i samma namn och lösenord och min mail är inte regestrerad.

MvH Onana
 

Onana

Ny medlem
Kön
Man
Det står så här på mitt gammla konto Låst pga missbruk! vill hämskt hjärna få reda på vad jag gjort för jag har ingen aning.
 

Onana

Ny medlem
Kön
Man
Jaha nu är vi fler som har samma problem har jag sätt, månne sidan upphöra den har ju inte återhämta sig nämnvärt mycket sen den långvariga flytten och ingen support finns det heller, synd det var trevligt här tycker jag
 

jägare

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Jag har råkat ut för samma sak...Fattar inte vad som hänt. Å när jag försökar maila på webmaster@onanera.se så komemr mailet tillbaka.
Svara gärna om du får en lösning på problemet.
 

Onana

Ny medlem
Kön
Man
Det verkar inte hända ett dugg så jag tror dom får rensa bort mig hänger kvar några dar till sen får vi se
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Inte för att jag har med saken att göra. Men jag tycker att det är tråkigt att ni inte ens får ett svar:( Även om problemet ligger utanför moderatorernas förmåga, så är det dålig stil att inte informera...
 

Onana

Ny medlem
Kön
Man
Vet du vad det beror på du verkar vara rätt insatt på den här saiten föresten Snäckan jag tror du varit inne o kollat läget för länge sedan, tack för att du bryr dig och det var trevligt att en tjej bryr sig om våra kill/gubb problem.:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vet du vad det beror på du verkar vara rätt insatt på den här saiten föresten Snäckan jag tror du varit inne o kollat läget för länge sedan, tack för att du bryr dig och det var trevligt att en tjej bryr sig om våra kill/gubb problem.:D

Nej jag vet inte vad det beror på! Men jag vågar nog garantera att om det hade berott på något som våra moderatorer hade kunnat styra över, så hade problemet varit löst nu!

Detta inte sagt som något försvar till att ni inte fått en endaste liten förklaring från någon! Det är irriterande nonchalant mot alla medlemmar...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har tillskrivit vår käre Admin i ärendet och ännu ej erhållit svar från vederbörligt håll.

Med hopp om förståelse för oss moderater som har fullt upp med att styra...

/Charles-Ingvar
 

påtår

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon sitter på svaret...
Kanske den som nu låst oss pga missbruk kan förklara varför så inte någon annan behöver hamna i missbrukarträsket

KaffeMdopp
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Hej på er,

det är inga konto som är låsta numera. Jag håller på att gå igenom hela forumet just nu, för att försöka reda ut alla konton som har varit låsta, men som inte skulle vara låsta. Har ni frågor, tveka inte att ta kontakt. :)

Mvh
LekenKille
 
Toppen