Mitt livs kärlek i Linköping, del 2

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Jag har beskrivit min underbara kärleks upplevelse under mina fyra studentår i Linköping. Nu tänkte jag ge några mer ingående beskrivningar om hur mitt liv var under de här åren. Min vän Tom var drygt 30 år äldre än mig när vi träffades. Jag var 21 och han var (minst) 53. Han var ingen vacker man, ett antal kilon för mycket men han var en otroligt snäll och förstående man, om än en smula svartsjuk. Han var en kontrollfreak som plockade upp mig med bil efter mina möten/efterfester på universitetet. Han var noga med att jag tränade väl, vi älskade så gott som varje dag. När jag kom hem från mina föreläsningarna satt han helt naken i sin fåtölj med kuken rest, han bara nickade åt mig. Jag tog av mig kläderna och smorde in mitt stjärthål från en blå burk, Nivea. Med ett par fingrar kollade han mig sedan gränslade jag honom och han pressade in sin kuk i mitt stjärthål, vi kysstes intensivt och när det gick för honom kramade han om mig hårt. Jag tränade väl, som jag sa och han propsade på att jag skulle göra en årlig läkarundesökning. Läkaren på den lokala vårdstationen tyckte det var överdrivet vid min ålder men Tom propsade på det.

Han var oförstående till att jag intresserade mig för kvinnor, under en studentfest träffade jag Ann, den som sedan skulle bli min hustru, han tyckte hon var en slampa och det stämde väl men hon var en ganska sexig slampa, hon har därefter varit kåt på allt som inte varit fastskruvat. Men det är en annan historia.

Han älskade att jag masserade honom var morgon, jag skulle slicka hans stjärthål och pung och penis, inte nödvändigtvis till utlösning. Han njöt även när jag slickade hans fötter och tår. Jag njöt också mycket av det.

Han återvände, som jag sa till Estland. Det visade sig att han hade en sjukdom som tog kol på honom.

Efter några år visade sig att han hade testaminerat en summa pengar till mig. Dessa har jag skänkt till Ukraina efter hans önskemål.
 
Toppen