Mitt livs kärlek i Linköping

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Denna verkliga historia utspelades i Linköping för ett antal år sedan. Jag hade precis inlett mina studier på universitetet, 22 år och oerfaren på livet.
Under en inkilningsfest i Flamman blev jag lite väl i hatten och avbröt för att bege mig hem till min lägenhet i Ryd. Det ville sig inte bättre än att jag blev tvungen att uppsöka ett buskage för att spy upp kvällens njutningar. Bakom mig stannade en bil till och en man kom fram och undrade hur det stod till. Han fattade läget och erbjöd mig att följa med honom hem för att försöka hitta botemedel. Han bodde i Skäggetorp och väl framme erbjöd han mig vatten, Albyl (som det hette på den tiden), kaffe och något lätt att äta. Jag fick även duscha mig fri från spyan medan han sköljde upp min skjorta. Han var otroligt vänlig och hjälpsam. Jag sov över i gästrummet och han bjöd på kaffe och rostat bröd på morgonen. Därefter skjutsade han mig till Ryd. Han gav mig en lapp med sitt telefonnummer och sa att han gärna träffade mig igen, det visade sig att han var 53 år. Jag repade mig och efter några dagar kände jag att jag ville ta upp kontakten igen. Jag gillade honom på nåt sätt. Han plockade upp mig vid tappstationen vid Rydsrondellen. Jag hade med mig böcker då jag behövde plugga. Han bjöd på middag och vi snackade hela kvällen efter att ha delat en flaska vin. Ingen läxläsning. Detta pågick under sex veckor, vi träffades och åt god mat, jag började plugga hos honom och den enda kontakten var att han masserade min nacke och axlar när han tyckte att jag pluggat för länge. En massage som jag älskade. Efter ungefär sex veckor kom jag till hans lägenhet efter en löprunda och han föreslog att jag skulle ta en dusch, han skulle fixa handduk. Han kom in i duschen och såg mig naken med ett halvt stånd. Han tar min kuk I sin hand och kramar den. Det exploderar i mitt huvud av njutning. När hans andra hand kramar min överfyllda pung vet jag inte var jag ska ta vägen. Vi kysser varandra och han torkar mig med handduken och leder mig till sitt sovrum. Den natten var en av de mest fulländade i mitt liv. Han tog hand om mig på ett sätt som tog andan ur mig. Kyssar, smek, sug och slick. Smaka och svälja sperma, njut i stjärten. Vi höll på så under de fyra år som min utbildning tog. Vi älskade i hans bil, ute i naturen, överallt. Han var en underbar läromästare och mentor. När jag flyttade till Lund, för min praktik period bröt vi nästan ihop, av saknad.
Jag satt i min lilla lägenhet i Lund som jag fick hyra innan jag hittat eget. Plötsligt knackade det på dörren och han stod där. Vi hade inte setts på tre veckor. Han bara sköt mig åt sidan, ställde sig på golvet och sa " Jag åker hem till Estland om två dagar från Kastrup, Min familj behöver mig. Visa mig nu vad du lärt dig" Sedan klädde han av sig naken och inbjöd mig att tillfredsställa honom på de sätt han lärt mig. Vi somnade utmattade i min lilla säng efter två dygns njutning och när jag vaknade följande dag så var han försvunnen.
 
Toppen