mitt ollon blir känsligt

  • Thread starter Solp - spärrad ej 18
  • Startdatum
S

Solp - spärrad ej 18

Gäst
jag har precis fyllt 13 och när jag runkar så blir mitt ollon bara väldigt känsligt efter ett tag.. någon som också har haft det problemet? snälla ge mig bra svar :)
 

doberman

Ny medlem
Kön
Man
jag har precis fyllt 13 och när jag runkar så blir mitt ollon bara väldigt känsligt efter ett tag.. någon som också har haft det problemet? snälla ge mig bra svar :)
Gå och ta bort förhuden så kommer det problemet att försvinna då ser din penis ut som min sen
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
du menar väl att stället under ollonet där förhuden är fäst blir känsligt då du runkar? var inte orolig för det. brukar gå över med tiden, men ansträng inte förhuden för mycket, det brukar hjälpa med att använda nån fet handsalva då man runkar

jag har precis fyllt 13 och när jag runkar så blir mitt ollon bara väldigt känsligt efter ett tag.. någon som också har haft det problemet? snälla ge mig bra svar :)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ollonet kommer att förlora en del av känslgheten allteftersom du blir äldre, omskuren eller ej. Oroa dej inte.
 
A

AndyCamRunkare

Gäst
jag tycker inte att man ska spärra folk för att dom e under 18... till exempel personen som startade denna tråd... dett e en perfekt sida för dom som skämms för att fråga sin mor och/eller far...

eftersom det e möjligt för en moderator att spärra användare, borde det väl vara lika lätt att spärra bilder att gå till den personens ip adress...

bara vad jag tycker... hur som hällst så e denna sida en av dom bästa jag e inne på... och jag e väl snart en stammis på denna sida...
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
jag tycker inte att man ska spärra folk för att dom e under 18... till exempel personen som startade denna tråd... dett e en perfekt sida för dom som skämms för att fråga sin mor och/eller far...

eftersom det e möjligt för en moderator att spärra användare, borde det väl vara lika lätt att spärra bilder att gå till den personens ip adress...

bara vad jag tycker... hur som hällst så e denna sida en av dom bästa jag e inne på... och jag e väl snart en stammis på denna sida...


det e nog så att det är lag krav tyvärr
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Lagkrav eller inte. Var ska dessa unga killar o tjejer ta vägen då med sina frågor de vill avge anonymt?? Är det några som verkligen behöver ett forum som detta så är det väl alla tonåringar.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag tror att många minderåriga kommer hit under vetskapen att de kommer att bli spärrade. De blir medlem, ställer en fråga, uppger sin ålder och blir spärrade.

Huvudsaken är att de kan gå in och kolla på svaren de får.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Jag tror att många minderåriga kommer hit under vetskapen att de kommer att bli spärrade. De blir medlem, ställer en fråga, uppger sin ålder och blir spärrade.

Huvudsaken är att de kan gå in och kolla på svaren de får.

Och vill de ställa en följdfråga tvingas de försöka regga sig igen o igen.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
sorry grabbar, detta är en site för vuxna. Det är bara så, det är inte någonting vi kan göra åt det är jag rätt. Reglerna och lagen säger 18, och det är så det är och förblir.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Något jag har märkt är att precis när man har runkat samtidigt som ollonet blivit smekt så är det i princip omöjligt att fortsätta. Ollonet blir skitkänsligt precis efter orgasmen. Men varför?

Fattar inte problemet egentligen. Ollonet blir mer känsligt när du runkar. Hmm är det ett problem.
 
Toppen