Mjölkning?

Xstream

Ny medlem
Kön
Man
vad är det? är det farligt? måste man vara över en speciell ålder för det? kan nån förklara vad det är?

plz förklara allt ni kan om det


Glad runkare:D
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
här en engelsk förklaring på termen:

milking the cock

verb. milked the cock, milk the cock, milking the cock, milks the cock

The practice of removing excess semen from the urethra after ejaculation, usually by applying pressure beginning just forward of the scrotum and moving up towards the head of the penis.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Där ser man hur bra det kan vara med frågor!

Jag har alltid trott (felaktigt uppenbarligen) att "mjölka" var detsamma som att runka...


Jag menar - är man tillräckligt gammal för att veta hur det går till när en ko mjölkas för hand, då ligger det nära till hand med den associationen:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
ok

men varför gör man det? blir typ kuken större? kan nån förklara hur man mjölkar?

Nu är väl inte jag rätt "man" att svara på din fråga. Men jag har svårt att tänka mig ett bättre svar än det som Isdx ger.
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Googlade lite. Poängen ar att spruta mer och längre:

http://forum.literotica.com:81/showthread.php?t=98657

"He describes his cum as oozing out in a steady flow, instead of shooting out all at once. "

Och så här gör man:
"You massage the mans prostate gland with your fingers or a dildo up his ass while you stroke his cock. chances are the first time you touch his prostate hes gonna squirt uncontrollably, but try it a few times and you will be able to learn how to control him so that he flows instead."

Jag har det inte så på grejer i analen, men kanske bör man be frugan att testa detta ändå.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Xstream
Det är bara att översätta engelskan som Isdx visade. Efter du har sprutat ut din säd, så finns det alltid lite säd kvar i urinröret (som sitter på kukens undersida). Om du drar med fingret längs urinröret kommer det sista av satsen ut. Då slipper du att kladda ner kalsongerna eller lakanen i sängen. Det sista av satsen brukar annars vänta en stund innan det kommer ut.

Det är i Prostata som sädesledaren mynnar ut i urinröret. Efter en orgasm finns det sperma kvar, och nästa gång du kissar rensas sperman ut helt. Därför skall man aldrig lämna urinprov direkt efter en runk, då blir värdena fel!
 

SkellefteJohan

Ny medlem
Kön
Man
Ah jo jag brukar faktiskt göra det. Så slipper man få massa kladd överallt. Men apropå det: Även om jag "tömmer" kuken på sperma, så kommer det efter kanske en kvart en genomskinlig vätska ur kuken. Är det en slags rengöringsvätska eller? :sleep:
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Ah jo jag brukar faktiskt göra det. Så slipper man få massa kladd överallt. Men apropå det: Även om jag "tömmer" kuken på sperma, så kommer det efter kanske en kvart en genomskinlig vätska ur kuken. Är det en slags rengöringsvätska eller?


Nej det tror jag inte. Det är samma klara vätska som kommer ibland om du börjar bli kåt och innan du börjar runka (eller knulla). Det är ju alltid en liten bit av urinröret upp till prostata som man inte kommer åt att tömma med fingret.[green][/green]
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Vid utlösningen slungas sädesvätskan ut stötvis i en bestämd ordning. Först kommer prostatavätska och spermier, därefter kommer den mer trögflytande vätskan från sädesblåsorna. Kort efter utlösningen blir sädesvätskan geléartad under några minuter för att sedan bli lättflytande igen.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
ett tillägg ännu:

Sädesvätskan innehåller vätska som kommer från prostatakörteln och sädesblåsorna. En mindre mängd vätska (normalt två till sex milliliter) kommer från urinrörskörtlarna, Cowpers körtlar, och bitestiklarna (någon droppe). Spermier som normalt finns i sädesvätskan är bara en mycket liten del av hela sädesvätskan. De kan enbart ses genom mikroskop.
 
Toppen