Mjuka klappar

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Lien fråga till er män, vad tycker ni är julfint under ;) och vad ger ni om ni ger en mjuk julklapp....God Jul på Er alla

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Trosor som är väldigt genomskinliga - gärna string eller en läcker body, högt skuren och halvgenomskinlig med halvlånga ärmar :p:p:p
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Under många år har jag tyckt att string på en kvinna är det sexigaste som gått att skåda, men nu på senare tid har jag börjat tycka att det är aningen vulgärt.
Någontig som jag tycker är bland dom sexigaste underkläderna är dessa `boxertrosor`som är ganska "låga" och visar riktigt bra konturer av musen.
...Undrar om nå´n förstod vad jag menade...

Sen fantiserar säkert fler än jag om att bli tagen av en supersexig tomtemor i stayups och tomteluva!!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Har inhandlat 3 par hipsters från Nelly till min tjej skall ut o spana mer imorgon funderar å¨strumpor och strumpebands hållare.
 
Toppen