mkt pinsamt..

lickmeplz

Ny medlem
Kön
Kvinna
för ett år sedan så skulle jag och min pojkvän ha oralsex. vi var i hans vardagsrum först där han smek mej lite men hans hund störde oss jätte mycket. så vi gick in på hans rum och fortsatte där.. efter en stund kom jag och började skrika då samtidigt ytterdörren öppnas [:0] det var hans far som kommer hem och han hör mig skrika, mina kläder ligger kvar i vardagsrummet så jag får gömma mej under hans säng, det är inte så mycket utrymme där så det blir vått på hans golv från min fitta, han hinner klä på sig kalsonger och jeans men han har stånd fortfarande, som tur är var det tajta jeans. hans pappa kommer in i hans rum och undrar vad han håller på med, han skäller på att han har ont i magen och var tvungen att skrika! sedan går hans pappa ner i tvättstugan så jag kan hämta mina kläder. sen gick vi hem till mig och hade mer sex. fråga mig inte om pappan undrade vart vi tog vägen när han kom upp igen.;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Lite gullig lögn nästan... Det märks bakom vilka tjejkonton det sitter killar och skriver :)
 
Toppen