Mmf bi omgång 1

Mellanmjölk

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi hade bestämt träff på en lugn pub för att stämma av det sociala. du är 50+, snyggt klädd, i bra form och lite gråsprängt hår med ett snyggt 3-dagarsstubb.

Vi hugger varsin öl och slår oss ned vid ett bord, som alltid är det ju lite nervöst, eller pirrigt kanske är ett bättre ord. Det försvinner snabbt dock och vi sitter länge och pratar om allt möjligt. Vi blir lite salongsberusade och vi känner båda att detta kan bli bra. Vi bestämmer att vi går hem till dig en sväng och tar ett glas där. Innan vi går så går vi in på toaletten för att lätta lite på trycket, det är tomt så jag ställer mig vid urinoaren och uträttar det som uträttas ska. Du kommer sen och ställer dig bredvid mig, förstås helt omöjligt att inte snegla när du lirkar fram kuken. Speglingen övergår snabbt i att med stora ögon glo...den är stor, och "snygg". du märker att min blick fastnat och ler lite oskyldig och säger att jag får se mer sen. Vi knäpper till byxorna och tvättar händerna och lämnar toan. Jag är nu stenhård i kalsongerna. Det är en liten promenad hem till dig så vi promenerar och fortsätter prata om allt möjligt.

när vi väl kliver innanför dörren och hänger av oss jackorna får jag en hometour. Lägenheten är välstädad och stilrent inredd, noterar också lite i smyg att det inte finns någon insyn. vi går ut i köket och tas oss varsin öl för att sen gå vidare till vardagsrummet. Jag sätter mig i soffan du stannar upp och säger att du ofta går naken hemma, frågar om det är okej att du klär av dig. "Självklart" svarar jag..."du såg väl min blick på toaletten tidigare" och skrattar. "ja jag trodde nog att det skulle vara okej" svarar du och flinar tillbaka.

Oblygt börjar du klä av dig, du knäpper upp och tar av dig skjortan, du har sexigt med hår på bröstet. Går sen vidare till byxorna som du hasar ner och lägger i fotöljen. kalsongerna åker av tätt inpå och jag blir om möjligt ännu kåtare när jag ser din kuk välla fram ur kalsongerna. "skönt" säger du och peakar lite om att det också är okej om jag klär av mig. Det känns naturligt så jag gör desamma även om jag är lite generad över att min kuk, som varit stenhård sen toaletten på puben, läcker försats och nästintill pulserar. märker dock att du verkar också gilla det du ser.
nakna sätter vi oss i soffan och samtalet byter lite riktning till sex och varandras kroppar och kukar.

Det ena leder till det andra och snart har vi börjat smeka och känna på varandra. Känner hur din kuk växer mer och mer i min hand, bestämmer mig till slut att luta mig över och suga dig, du lutar dig tillbaka och njuter. Jag varvar sugandet med att runka dig och smeka din härliga pung. Efter en stund säger du åt mig att hejda mig lite, annars kommer du spruta. Vi pausar lite och tar en klunk öl. "Undrar när frun kommer" säger du. Hon är med på det hela och du hade förvarnat henne om att vi skulle ses och om det kändes bra kan det bli mer. Hon har inget emot utan utryckte snarare att om det blev något så ville hon vara med och både titta och knulla med oss.

det hettar till ganska snabbt efter "ölpausen" nu är det du som tar min kuk i din hand, drar ner förhuden i botten och med andra handen smeker du mitt ollon som är helt glansigt av försats. Du runkar mitt ollon sakta med försatsen som glidmedel och jag bara njuter. är påväg att gå för mig men du märker och lyckas få mig att inte spruta.

vi är båda mitt i ett fruktansvärt kåtrus med sug,runk,smekningar,hångel och du har även börjat mjuka upp mig i röven. Jag känner mer och mer att jag vill ha din kuk i mig...jag ber dig att hämta glidmedel så du går till sovrummet och kommer sen tillbaka och sätter dig i soffan igen, jag börjar smörja in din kuk med glidmedel. Sen sätter jag mig på knä grensle över dig och styr ditt ollon mot min röv. Sänker mig sakta över dig och känner mer och mer tryck från ditt ollon mot min röv, sakta känner jag hur rövhålet töjs mer och mer tills det nästan knäpper til och du nu är i mig. Fortsätter långsamt och en stund senare har jag hela din kuk i mig. Vi båda kåtstönar lite när jag väl har dig till roten i mig. Sen börjar jag sakta och försiktigt rida dig samtidigt som vi hånglar hett. Det är fantastiskt skönt.

bestämmer mig efter en stund att byta position, så jag låter dig glida ur mig och jag vänder mig sedan till att ha ryggen mot ditt ansikte och rida dig i reverse. Nu går det lättare för din kuk att tränga in, men jag fortsätter försiktigt och långsamt...

plötsligt hör vi en nyckel i dörren...jag pausar lite och du säger bara "nej fortsätt, det är bara frun". Jag låter kåtheten styra så jag fortsätter rida dig, nu lite snabbare...vi hör ett "hallå" från frun som klev in genom ytterdörren men vi har inte förmågan att svara utan det är endast kåtstön som kommer från oss.
hon kliver in i vardagsrummet och jag får ögonkontakt med henne. Nästintill lite läskigt som på en millisekund går hennes blick från att vara neutral till en riktigt "kåtblick". "jösses va trevligt ni verkar ha" säger hon. Vi pausar vi ridandet och kåtle mot henne och svara "ja vi har det härligt"...du frågar om hon vill vara med, "gärna svarar hon, men måste fräscha till mig lite" hon går iväg på toa och vi passar på att vila lite.
kom vi går till köket och fyller på våra glas säger du. väl i köket slår kåtheten till igen och jag lägger mig på köksbordet du är snabbt på plats och börjar försiktigt knulla mig på köksbordet. Frun kommer sen in naken i köket och häller upp ett glas vin och bara står och tittar på oss. Ser på henne att hon blir riktigt kåt av att se oss. Hon börjar smeka sin redan våta fitta. dröjer inte länge förens frun tar sig upp på köksbordet och grenslar mitt ansikte och jag får slicka hennes härliga våta och rakade fitta. mannen knullar mig allt hårdare och runkar mig samtidigt. Alla stönar högt.

jag tror han märker att jag är riktigt nära på att spruta, så han saktar ner och drar sig ur mig och frun kliver av mig. "Kom vi går till vardagsrummet igen" säger han. Väl där sätter han sig i soffan igen, jag är inte sen med att likt tidigare vända mig med ryggen mot hans ansikte och styr in kuken i mig igen, "jag måste få spruta nu, knulla mig tills jag kommer" säger jag. Skillnaden nu är att även frun kommer fram och grenslar i sin tur mig. hon styr in min kuk i henne. njuter och stönar högt av att både känna hans kuk stötas djupt i mig samtidigt som jag får känna hennes våta fitt omsluta min kuk. alla börjar stöna allt högre och vi känner allihop att nu släpper vi allt och låter det gå.

börjar med att jag hör hur mannen närmar sig, försöker öka och hålla stadig takt till slut både hör och känner jag hur han fullkomligt exploderar i mig, det gör mig så fruktansvärt kåt så jag känner att det går för mig också. Med hans kuk i mig fortsätter jag rida och känner hans sperma börja rinna ur mig samtidigt som jag knullar henne. hör samtidigt hur hon börjar stöna allt högre, precis innan jag sprutar så stönar hon högt och nästintill vibrerar. min kuk glider ur henne och hon kommer i en rejäl fontänorgasm...hon har knappt slutat spruta innan hon styr in min kuk igen och precis när jag känner hennes krampande fitta omsluta mitt ollon så går det för mig...jag fyller henne med vad som känns som litervis sperma...GUD SÅ SKÖNT...min sperma rinner ur henne, ner längs mina ljumskar och det blir härligt kladdigt...vi kliver av varandra och faller ihop i soffan. kladdiga av sperma och fittsaft andas vi tungt och njuter av efterdyningarna av det som varit en av de kraftigaste orgasmerna vi alla upplevt...

kåtheten lägger sig inte riktigt, efter en stunds återhämtning smyger omgång 2 långsamt igång...fortfarande kladdiga av sperman och fittsaften

linin

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Vilken härlig novell! Fem av fem! Ser gärna en fortsättning på denna!

Last edited:
Toppen