Mobiltelefoner som sexleksak?

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag funderade på det men det verkade så krångligt att ligga och ringa sig själv osv. Föredrar också min riktiga vibrator.
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Vem minns inte Babben Larsson monolog om Telefonsex ?

När hon väl hade fått in den så hördes det ju inte vad dom sa. :)

/Johan
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Tycker att det sexigaste som finns är tjejer som vet vad de vill. Dvs som köper riktiga leksaker. Låt mig sedan få "komma på dem" så är min lycka gjord.
 
G

Guest

Gäst
Det tror jag inte är vanligt! Tjejer som vill leka själva köper nog en vibrator istället för att använda mobilen... Min mobil skulle inte ge mig någon njutning iaf.. INte på det sättet iaf... ;):p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det tror jag inte är vanligt! Tjejer som vill leka själva köper nog en vibrator istället för att använda mobilen... Min mobil skulle inte ge mig någon njutning iaf.. INte på det sättet iaf... ;):p
hmm hur vill du att din telefon ska ge dig njutning då??;)
 
G

Guest

Gäst
Det tror jag inte är vanligt! Tjejer som vill leka själva köper nog en vibrator istället för att använda mobilen... Min mobil skulle inte ge mig någon njutning iaf.. INte på det sättet iaf... ;):p
hmm hur vill du att din telefon ska ge dig njutning då??;)

Finns många sätt men det jag syftade på va att i örat höra en sexig mans röst och smeka med handen(eller vibratorn) innanför trosorna... ;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det tror jag inte är vanligt! Tjejer som vill leka själva köper nog en vibrator istället för att använda mobilen... Min mobil skulle inte ge mig någon njutning iaf.. INte på det sättet iaf... ;):p

Tack! det känns trygt att veta...För oss som lagar dem!
 
Toppen