Moderatorer?

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Doc H

Son Pari till ordningskvinna!!!!
hon e aktiv & han kan va bitsk när det gäller!

(min röst borde väga tung *fniss*)



sperma, smaken du aldrig glömmer

Jo men få lastbryggan att fatta det. Han e för envis för att fatta helt enkelt. Ska försöka hitta ett bättre forum istället, sen bojkottar ja detta stället i protest.

Anti-spamfilter
 
L

Lastbryggan

Gäst
För det första så har jag aldrig sagt att det räcker med dessa två nya moderatorer men det var dom två som först visade intresse (efter min ansökan i tråden) att hjälpa till, dessutom verkar även dom seriösa.

Det är mycket möjligt att vi behöver fler.

För det andra så har jag svårt att få förtroende för en person som uttrycker sig på det verbalt dåliga sätt som SonPari gör, må hända att hon har tillfört massor av bra saker på forumet men jag tycker att det till stor del i många trådar har gnällts över vilket skitforum detta är.

Anledningen till att jag inte frågat ex. dig "Avslagen Cola" är att jag i min enfalld inte trott att det var så jäkligt innan jag fick se denna tråden, tyckte att det kändes enklast att dom som var intresserade fick mejla mig om sitt intresse i stället för att jag skulle börja fråga runt till dom som jag tyckte var lämpliga.

Utan alla er som är flitiga skribenter så är självklart forumet inget värt och ni skall ha all credits för att ni skriver så mycket bra.

Låt oss nu stället hoppas på att det kan bli lite mer ordning än förut oavsett vilka som modererar i forumet eller inte.

//Mats - Lastbryggan
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Lastbryggan

För det första så har jag aldrig sagt att det räcker med dessa två nya moderatorer men det var dom två som först visade intresse (efter min ansökan i tråden) att hjälpa till, dessutom verkar även dom seriösa.

Det är mycket möjligt att vi behöver fler.

För det andra så har jag svårt att få förtroende för en person som uttrycker sig på det verbalt dåliga sätt som SonPari gör, må hända att hon har tillfört massor av bra saker på forumet men jag tycker att det till stor del i många trådar har gnällts över vilket skitforum detta är.

Anledningen till att jag inte frågat ex. dig "Avslagen Cola" är att jag i min enfalld inte trott att det var så jäkligt innan jag fick se denna tråden, tyckte att det kändes enklast att dom som var intresserade fick mejla mig om sitt intresse i stället för att jag skulle börja fråga runt till dom som jag tyckte var lämpliga.

Utan alla er som är flitiga skribenter så är självklart forumet inget värt och ni skall ha all credits för att ni skriver så mycket bra.

Låt oss nu stället hoppas på att det kan bli lite mer ordning än förut oavsett vilka som modererar i forumet eller inte.

//Mats - Lastbryggan

Jag kanske har skrivit vilket skitforum det är för att det ÄR ett skitforum. Jag kanske dock ville få en lite högre postering så att jag har en chans att ändra på det? Har du ens tänkt så långt?

Anti-spamfilter
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Tyvärr så håller det inte att ha moderatorer som hamnar i bråk och förolmpar folk i var och varannan tråd.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Spartacus

Tyvärr så håller det inte att ha moderatorer som hamnar i bråk och förolmpar folk i var och varannan tråd.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong

Nä men sen e väl inte ja moderator heller eller hur?

Anti-spamfilter
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Originally posted by Spartacus

Tyvärr så håller det inte att ha moderatorer som hamnar i bråk och förolmpar folk i var och varannan tråd.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong

Nä men sen e väl inte ja moderator heller eller hur?

Anti-spamfilter

Nej, och det är just därför du inte är det. En moderator ska vara till hjälp, och inte spåra ur och skälla ut kreti och pleti hela tiden.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Spartacus

Originally posted by SonPari

Originally posted by Spartacus

Tyvärr så håller det inte att ha moderatorer som hamnar i bråk och förolmpar folk i var och varannan tråd.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong

Nä men sen e väl inte ja moderator heller eller hur?

Anti-spamfilter

Nej, och det är just därför du inte är det. En moderator ska vara till hjälp, och inte spåra ur och skälla ut kreti och pleti hela tiden.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong

Nej ja är sån därför att ja inte är moderator, att stå där helt jävla maktlös och se på och inte kunna göra ett jävla skit åt det.

Anti-spamfilter
 
L

Lastbryggan

Gäst
Son Pari till ordningskvinna!!!!
hon e aktiv & han kan va bitsk när det gäller!
Det är mycket möjligt att jag som inte är speciellt aktiv i forumet har uppfattat henne på fel sätt. Finns inget som säger att det som jag tycker är det som är rätt.

Självklart så borde det vara ni aktiva medlemmar som avgör vilka som är lämpliga som moderatorer och inte, är det så att ni vill ha henne till moderator så lyssnar jag naturligtvis på er.

Vi kanske skall ha några fler moderatorer i dom forumen som är mest utsatta för skräp? Vilka är det i så fall.

Låt oss hålla denna tråden på en seriös nivå och komma fram till vad som är bäst för forumet.:D

//Mats - Lastbryggan
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Varför inte använda hjärnan lite och ta bort ALLA mods ni har nu. Sen göra en poll på tänkbara, och de 2 som har flest röster blir mods? Om folk inte vill ha mig som moderator e det väl en sak men att du sitter som diktator som har NOLL koll på hur saker ligger till det e det som gör mig så jävla sur.

Anti-spamfilter
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Originally posted by Doc H

Son Pari till ordningskvinna!!!!
hon e aktiv & han kan va bitsk när det gäller!

(min röst borde väga tung *fniss*)



sperma, smaken du aldrig glömmer

Jo men få lastbryggan att fatta det. Han e för envis för att fatta helt enkelt. Ska försöka hitta ett bättre forum istället, sen bojkottar ja detta stället i protest.

Anti-spamfilter

vi får hjälpas åt att hålla dem i styr tillsammans istället!
da cape crusaders!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Jag är övertygad om att vi har två bra moderatorer som skulle göra ett minst lika bra jobb som någon annan här inne.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Varför inte använda hjärnan lite och ta bort ALLA mods ni har nu. Sen göra en poll på tänkbara, och de 2 som har flest röster blir mods? Om folk inte vill ha mig som moderator e det väl en sak men att du sitter som diktator som har NOLL koll på hur saker ligger till det e det som gör mig så jävla sur.

Anti-spamfilter

Jag tror inte du förstår. Lastbryggan bad de som var intresserade att mejla honom. Du gjorde inte det, skyll dig själv.

Du är förebannat omogen.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Om vi förhindrar skit i en del av forumet kommer det bara poppa upp mer skit i en annan. Världen kryllar av mytomaner och idioter och vi vill inte ha den sortens människor här.

För att göra detta till en trevligare plats röstar jag för att de mest aktiva och vakna medlemmarna blir mods i de flesta sektorer. Därmed är Son Pari en given kandidat.

Hon är givetvis inte den enda som är berättigad men det är en bra start i vilket fall.

__________________________
Masturbation for Salvation
 
Kön
Kvinna
Nu har jag inte hängt här så jätte länge. Men min bild av SonPari är att hon kan vara bitchig..och med bitchig menar jag inget negativt (jag är också en bitch). Vad jag menar är att det är klös i henne. Även om vissa poster hon har skrivit i har varit klagomål, så har de flesta (jag har läst) varit legitima...kritik kanske kan föras mot hennes sätt att uttrycka sig? Kontentan är endå att hon vill göra detta forum bättre, och om inte det blir bättre så sticker hon. Jag har faktiskt själv funderat på att lägga ned detta efter senaste veckorna, alldeles för mycket okontrollerat skit...och SonPari har rätt, forumet är i förfallostatus. Min pojkvän skriver inte här längre heller av samma orsak. Han sa dock att om det blir bättre så kommer han tillbaka...

SonPari eller inte till moderator, men jag tycker nog en röstning borde vara lämpligt faktiskt.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja vet dock hur detta kommer till att bli, ingenting kommer hända som vanligt, lastbryggan kommer totalignorera detta och ingenting kommer till att hända, lika bra att leta sig om efter ett bättre mer seriöst forum...

Anti-spamfilter
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hmm... Kan inte hjälpa att känna mig lite träffad här.. SonPari, du är verkligen en eldsjäl här och väldigt aktiv och vad du och Mats har för schism mellan er vet jag inte och lägger mig inte i det heller. Men just nu håller jag på att röja upp här så gott jag kan. Det tar dock tid att läsa igenom alla trådar och jag är hyfsat liberal av mig; så länge det inte är några direkta personangrepp eller sånt som kan tänkas stötande så låter jag det vara kvar.

Jag är naturligvis tacksam för all hjälp jag kan få och tar gärna emot mail med "klagomål". Så låt oss hjälpas åt, forumet blir inte bättre av att vi gnäller på varandra!

Puss och kram ;)
 

cowboyman

Ny medlem
Kön
Man
Son Pari, är det konstigt att du inte är moderator?????
En moderator har t.ex. inte ett sånt språk du har.

Börjar tappa intresse efter att ha läst dessa inlägg
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Va e det för språk ja har? Om du menar min svenska så e ja 15 år och har inte svenska som modersmål så visa lite förståelse.

Lund, ja kommer inte hjälpa till ett piss, den lusten har försvunnit iom detta.

Anti-spamfilter
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
ehm, nej SonPari, Cowboyman menar ditt sätt att tala, inte din grammatik.

__________________________
Masturbation for Salvation
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Som sagt SonPari, jag känner inte till vilka kvalifikationer du har, tycker bara att det är synd att du lämnar oss och att du inte vill hjälpa till... :(

Hoppas att ni andra ska trivas lite bättre i framtiden i alla fall!
 
Toppen