Morgonsex

Runko

Medlem
Kön
Man
Hade lite morgonsex så här på morgonkvisten och jag känner mig betydligt gladare och piggare än om jag inte haft det. Någon mer här på forumet som känner som jag och att det är ett bra sätt att starta dagen på?
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
minuset med morgonsex är att jag ibland känner mig lite stressad, jobbet väntar & jag kan inte komma hur sent som helst..
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
minuset med morgonsex är att jag ibland känner mig lite stressad, jobbet väntar & jag kan inte komma hur sent som helst..

Jag håller med dig helt.............,men när man är ledig sssssåååååååå....:p
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Om man är ledig och inte har någon tid eller nått att passa är det ju det bästa som finns att börja morronen med ett riktigt skönt morronsex :p
 
M

MissSecret

Gäst
Jag ÄLSKAR morgonsex, är som kåtast då...tyvärr så är min make allt annat än morgonpigg... :(
 
M

MissSecret

Gäst
Jag ÄLSKAR morgonsex, är som kåtast då...tyvärr så är min make allt annat än morgonpigg... :(

får du inte ens fart på honom med lite upphetsande morronsex?!


Nix, det är kört...det blir aldrig något förrän han har vaknat till ordentligt, käkat frukost och druckit dagens första kopp kaffe... :(
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Absolut bäst med morgonsex! Utvilad (i bästa fall) och med huvet fullt av snuskiga drömmar:p. Ungarna som numera är tonåringar,sover garanterat länge, så ingen risk att bli störd heller, vilket var fallet ibland när dom var mindre.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, jag väckte alltid mitt ex runt fyra/fem tiden genom att smeka honom och kanske till och med börja suga av honom lite, hihi, då fick man sig allt något tillslut. ;)
Vet egentligen, men just den tiden på dygnet kunde jag vakna och vara så himla sugen och han var inte sen med att vakna själv, efter min behandling... :p
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmm, jag väckte alltid mitt ex runt fyra/fem tiden genom att smeka honom och kanske till och med börja suga av honom lite, hihi, då fick man sig allt något tillslut. ;)
Vet egentligen, men just den tiden på dygnet kunde jag vakna och vara så himla sugen och han var inte sen med att vakna själv, efter min behandling... :p
---------------
Jo, det har allt blivit några riktigt tidiga race här med. Då jag är den morgonpigga av oss, vaknar jag ofta tidigt. Frugan inte alls morgonpigg, så det har varit blandat bemötande, kan man säga. Men ibland så har det blivit riktigt bra när jag väckt upp henne,fast det kan bli en allt annat än uppskattande reaktion med...! Idealet är väl tycker jag som i mitt föregående inlägg, då hon är mer vaken.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
hehe, grejen är den att då mitt ex väckte mig så gick det inte så bra. När jag väl sover så sover jag och vaknar jag då har man väldigt tur. Men då är jag inte sen på att reagera positivt, men man måste som sagt först lyckas väcka mig. :p Mycket lättare när jag vaknar och ska väcka. ;)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
hehe, grejen är den att då mitt ex väckte mig så gick det inte så bra. När jag väl sover så sover jag och vaknar jag då har man väldigt tur. Men då är jag inte sen på att reagera positivt, men man måste som sagt först lyckas väcka mig. :p Mycket lättare när jag vaknar och ska väcka. ;)
-----------------
Jag är extremt lättväckt, och isynnerhet om det vankas sådana trevliga morgonaktiviteter! Frun som sagt inte lika lättväckt. Till saken hör att jag är rätt envis och inte ger upp i första taget...kan bli lite kontroverser där som sagt[B)].
Men gillar man kvinnor som bjuder visst motstånd, så...;)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag ÄLSKAR morgonsex, är som kåtast då...tyvärr så är min make allt annat än morgonpigg... :(

får du inte ens fart på honom med lite upphetsande morronsex?!


Nix, det är kört...det blir aldrig något förrän han har vaknat till ordentligt, käkat frukost och druckit dagens första kopp kaffe... :(

Intressant, här är det tvärtom, jag vill på morgonen men inte min fru.
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Morgonsexet är mysigt. Han kryper intill mig, halvsovandes och jag känner hur han börjar växa mot min rumpa. Men nattsexet går inte av för hackor. Inatt vaknade jag av att han smekte min ena bröstvårta i sömnen. Jag blev jättekåt och kände att jag snart måste ta tag i hans snopp för att försöka väcka upp honom. Det behövdes aldrig, han vaknade snart och började smeka mig vid anus med sin lediga hand och sen var vi igång. :p:oops: Det var såååå mysigt ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
hehe, grejen är den att då mitt ex väckte mig så gick det inte så bra. När jag väl sover så sover jag och vaknar jag då har man väldigt tur. Men då är jag inte sen på att reagera positivt, men man måste som sagt först lyckas väcka mig. :p Mycket lättare när jag vaknar och ska väcka. ;)
-----------------
Jag är extremt lättväckt, och isynnerhet om det vankas sådana trevliga morgonaktiviteter! Frun som sagt inte lika lättväckt. Till saken hör att jag är rätt envis och inte ger upp i första taget...kan bli lite kontroverser där som sagt[B)].
Men gillar man kvinnor som bjuder visst motstånd, så...;)

haha, man får ju inte ge upp, men man får kanske räkna med att det kan ta sin tid :p Men vad gör man inte för vad man vill ha? :p
 
Toppen