Morsan och hennes väninna!

Ullis86

Ny medlem
Kön
Kvinna
En av de klart pinsammaste ögonblick i mitt liv hände precis då jag flyttat in i min egna lägenhet.
Alla möbler var på plats och allt var tiptop, det fattades bara gardiner i fönsterna.
Min mammas väninna var sömmerska och hon hade lovat att sy dem till mig.

Det var dagen efter jag flyttat in och jag bara njöt utav att äntligen få bo för mig själv. Så pass mycket att jag låg kvar i sängen på förmiddagen.
Eftersom jag, även när jag bodde hemma hos föräldrarna, hade för vana att onanera innan jag steg ur sängen, påbörjade jag detsamma.
Jag låg och smekte mig själv med min nyinförskaffade stav. Jag hade kommit en bra bit på väg och var helt inne i mig själv, s.a.s. att jag inte hör att ytterdörren öppnas och min mamma och hennes väninna hade kommit in för att mäta fönster.

Precis innan jag känner att jag kommer att explodera i en härlig orgasm, öppnar jag upp mina ögon lite och ser till min förskräckelse att både min mamma och hennes väninna stirrar på mig, där jag ligger på sängen, med ögon stora som tefat, ansikten röda som jordgubbar och med hakan nere!
Jag var så nära orgasmen att jag inte kunde hejda den och min mamma och väninna får se mig explodera i en kraftig orgasm mitt framför ögonen på dem!

Jag var så utmattad av orgasmen att jag inte orkade röra mig ur fläcken utan bara låg där och hoppades att allt skulle vara en grym dröm, allt medan de fortfarande stod kvar som förstenade!

Det kändes som evigheter innan de rörde på sig och bara vände på sig och gick ut ur mitt sovrum. Jag stannade kvar tills de gått... :unsure: :love:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
men det var ju skönt iallafall
gillar såna här storys men förundras lite av att dom flesta alltid kommer precis i ögonblicket dom bli upptäckta???
Jag har själv blivit påkommen några ggr då jag gillar spänningen att man kan bli "påkommen" men jag har inte sprutat exakt när man blir upptäckt nån gång vilket alla andra tycks göra eller är det en liten dröm kanske?;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Åååhhh fy fa-aan.
Den var illa.

Hur gör man i en sån situation??
Att stanna kvar därinne tills de gått är hur jävla skämmigt som helst. Man har liksom ingen som helst dignitet kvar. Jag tror ärligt talat att jag väntat ett par minuter, dragit på en Tshirt och boxers och sen gått direkt till duschen. Jag skulle säga,

"tjena! Ska bara ta en dusch! Ge mig 5 ok?..."

...det hade varit bara lite mindre pinsamt, men jag har en teori att nånting bara är pinsamt om andra ser att man skäms.

... men fy faan vad jag lider med dig!
:unsure:
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Din morsa och hennes väninna skulle ha en stor spark i röven för att de gått in i din lägenhet utan att ringa på.[:(!][:(!]
Fortsätt njuta, grabben!:p
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Det HÄR blev ju jäkligt pinsamt förstås!
FORTSÄTT NJUTA TJEJEN!![/size=3]
(Blev så förbannad av din historia så jag måste skrivit fel....:oops::oops::oops:)
Förlåt Ullis!
Jimmy
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Ja gud, det är ju ens värsta mardröm... Det är en sak att vara osäker på om någon vet eller märker utan att man själv är medveten om det, men när någon bara klampar in sådär och står och stirrar på en, och så kan man inte hålla tillbaka... Uh... :oops:
Själv är jag lite orolig när jag och min sambo håller på för vår hyresvärd tror att han bara kan klampa in hur som helst... Oavsett om det är låst eller inte. Och han ringer aldrig och kollar om man är hemma först... Det är lite antiklimax när man tror att nu - när man äntligen bor själv, utan familjen, ska man få vara ifred. men icke...:eek:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
JAg kommer ihåg en gång när jag satt ensam hemma en gång när jag var 17 år.
Jag satt vid köksbordet och åt en skål med BAJS, då kom min pappa in och såg att jag hade bajs i hela huvudet:p
Det var pinsamt, jag kommer aldrig äta BAJS med olåst dörr i fortsättningen.
LÄNGE LEVE AVFÖRINGEN!!!!

SUCK....[:(!]
 

Jont3

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Ja du kanska pinsamt ja :)

Men hur tror du dem som kom på dig känner sig, tror du inte att de tycker att det var pinsamt att gå in på dig, de måste ju vara livrädda att du inte dödar dem eller nått ;)
Även fast du inte skulle göra nått sånt så går det väldigt konstiga tankar ingenom huvet på folk, du slår på dig själv och de slår på sig själva för att de kom på dig. Så ta de bara lilla lugna du :)
Tror även inte att det kommer ha så stor effekt mellan din mor och dig... vadå hon födde dig finns det nåt som kan ta sönder det förhållandet....
Nu börjar jag att gå ur fokus här men lunga puckar... cya...
 
W

willewalle[föör ung]

Gäst
Jag va 14 då jag en gång lite åskrädd smög in till min mamma och kröp ner bakom hennes breda stjärt.Pinsamt fick jag stånd som mamma förstås märkte.Hon vände sig om och hennes mogna bröst tryckte mot mig.Mamma som ensamstående mor tog tanksprit tag i min styva pojkpick
det tog bara några sekunder och så spröt jag min sats rakt ut på mammas bröst.Mamma drog av sitt nattlinne och torkade min slaknade pick.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag va 14 då jag en gång lite åskrädd smög in till min mamma och kröp ner bakom hennes breda stjärt.Pinsamt fick jag stånd som mamma förstås märkte.Hon vände sig om och hennes mogna bröst tryckte mot mig.Mamma som ensamstående mor tog tanksprit tag i min styva pojkpick
det tog bara några sekunder och så spröt jag min sats rakt ut på mammas bröst.Mamma drog av sitt nattlinne och torkade min slaknade pick.

Eller hur.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag va 14 då jag en gång lite åskrädd smög in till min mamma och kröp ner bakom hennes breda stjärt.Pinsamt fick jag stånd som mamma förstås märkte.Hon vände sig om och hennes mogna bröst tryckte mot mig.Mamma som ensamstående mor tog tanksprit tag i min styva pojkpick
det tog bara några sekunder och så spröt jag min sats rakt ut på mammas bröst.Mamma drog av sitt nattlinne och torkade min slaknade pick.

...Och sen vaknade du.
 
Toppen