msn var på

kungenicam

Ny medlem
Kön
Man
när jag som vanlig hade suttit och lekt på mzn så glömde jag att logga ut och dagen där på när min halvfar skulle låna datorn hände en liten pinsam sak..en viss "kåta anna" började prata med mig..eller jag jag ju inte där utan min halvfar...när jag vaknade så frågade han själklart vad det var men jag förklare att det måste varit nån konstig tjej som addat mig som jag inte viste vem det var..som tur är så är han totalt värdelös på datorer så han fattade inget och trodde glatt på mig..:p mycket pinsamt
 
Kön
Kvinna
Kan ju nämna att när ni är inloggade på MSN och tittar på porrfilm på datorn. Så se till att stänga av funktionen som skriver ut vilken ljudfil/filmfil ni ser på i mediaspelaren.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Kan ju nämna att när ni är inloggade på MSN och tittar på porrfilm på datorn. Så se till att stänga av funktionen som skriver ut vilken ljudfil/filmfil ni ser på i mediaspelaren.

En "dambekant" gjorde den missen en gång, gissa hur kul jag hade.:p

/Ch
 

d.

Ny medlem
Kön
Man
Kan ju nämna att när ni är inloggade på MSN och tittar på porrfilm på datorn. Så se till att stänga av funktionen som skriver ut vilken ljudfil/filmfil ni ser på i mediaspelaren.

Gäller inte det endast för musik?
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Nu hoppas man att man inte redan har gjort bort sig, men var stänger man av dessa funktioner och var ser man om de är på?
 
A

Angel_* [låst_ej_18_IP-adress_registrerad]

Gäst
Har aldirg sett att det står att den visar det man tittar på..
Det står att den visar vad man lyssnar på..

citat: "Visa musikinformation från Windows Mdeia Player som ett personligt meddelande"

Det står det..
 

Trecdor

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
jepp filmfiler visas inte spelar ingen roll vilket format men all musik som kan spelas i media player syns på msn
 

r

Medlem
Kön
Man
Den visar allt som är spelbart i mediaspelaren....

Faktist så visar den bara MP3 filer.... å filmer är oftast i MPG, MPEG eller avi...
såvida ni inte har en låt som typ heter COCKSOCKING BITCH FUCKING MY ASSHOLE så e ni säkra... men vill ni va 110% säkra så kan ni ju slå av den
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Ibland är det skönt med äldre släktingar och bekanta som inte förstår datorer när man gör sådana dundermissar... :oops:
Det värsta är när man själv inte riktigt hänger med och någon nörd kan berätta mer om en själv än vad man själv visste...[:0]
 
Toppen