Muffens utseende - Cameltoe?

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Säger det igen Tuvalu....En underbart fin bild....Tufft gjort:) Vem vet, många med tjejnamn kanske inte är tjejer, därav inga bilder.. Vad vet jag;)

Tatuerad buse
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Nej, nu får det vara nog med bilder. Hade väl kanske hoppats på att jag skulle få fler tjejer att haka på bara någon tog första steget, men nu när det inte blev så så vill jag inte riskera att bli känd som "hon med bilden" på forumet. [red]Dessutom vill jag inte höra om vad ni gör till mina bilder[/red], håll det för er själva, det här är ju en diskussionstråd. ;)
Nej, precis. Så fort nån berättar nåt om sig själv så är det ett jävla runkande och dreglande. Inte särskilt kul att läsa tycker jag. :eek: Man ser direkt vilka desperata apor som sitter bakom spakarna...
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag håller helt och hållet med. Det är helt okej för mig om folk vill hålla på att sexchatta och sånt, men snälla kan ni inte försöka hålla det för er själva? Tycker det är alldeles för många "vanliga" trådar här som flippar ut i värsta runkorgierna. Förstör inte diskussionstrådar med sådant, ta det privat eller starta egna trådar för det om ni absolut måste dela med er av det till hela forumet!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag håller med.
Det intressanta är diskussionen på forumet och det är skönt om man håller trådarna till ämnet...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Måste ju säga att jag inte riktigt får till det här med att bifoga bilder. Dessutom tror att det blir dags att starta en ny tråd om min bild ska upp, eftersom jag inte riktigt tror att den kan klassas som Cameltoe...

Och tuvalu, det var en fin bild, inte för avslöjande, utan fin helt enkelt!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med om att det finns lite för mycket "kåtkommentarer" i luften. Ok nu är jag kille men jag tycker ändå det är rätt vidrigt att läsa om sånna obsceniteter. Kan ju bara känna sympati för Tuvalu som varit modig nog att lägga upp en bild.

Men men.

Masturbation for Salvation
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Måste ju säga att jag inte riktigt får till det här med att bifoga bilder. Dessutom tror att det blir dags att starta en ny tråd om min bild ska upp, eftersom jag inte riktigt tror att den kan klassas som Cameltoe...

Och tuvalu, det var en fin bild, inte för avslöjande, utan fin helt enkelt!

Kolla in Storlek med Bild tråden så står det en guide där.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

mats_

Medlem
Kön
Man
men hallå? detta är väl en sida som alla tar upp ämnet sex, eller?
Då är det väl inte konstigt att folk blir uppkåtade och lägger man samtidigt ut en bild på en oerhört sexig mus så reagerar väl dom flesta "normala" män med att bli upphetsade, eller har jag fel?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Kuken!!
Dur har hittat de rätta bilderna på rakade tjejer, det gör en kåt:D

Kåt runkare
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Nej, det är inget fel i att folk blir uppkåtade av att läsa här, men de kan fan hålla det för sig själva, alternativt välja lämplig tråd/forum att dela med sig av det i och inte förstöra diskussionstrådar med det. :)
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Klart ni får tala om att ni gillar vad ni ser, men inte fan vill vi veta att ni sitter och runkar just för tillfället. Inte jag i alla fall.
Tråden är väl mer tänkt som en diskussion kring vilket utseende på muffen jag och ni gillar bäst, inte nån slags runktråd där alla kommenterar hur man blir upphetsad av en BILD. ;)
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mats_

men hallå? detta är väl en sida som alla tar upp ämnet sex, eller?
Då är det väl inte konstigt att folk blir uppkåtade och lägger man samtidigt ut en bild på en oerhört sexig mus så reagerar väl dom flesta "normala" män med att bli upphetsade, eller har jag fel?
Jag vet inte om de flesta "normala" män också talar om alla sina sexuella fantasier för de som de fantiserar om? Jag gör inte det i alla fall. Man MÅSTE inte tala om precis allt man känner.

Ibland känns det som om män är jävligt lågt stående. Jag är ofta inte stolt över att vara man kan man säga. :eek:
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Nejdå, jag har inte tagit illa upp av någon kommentar, jag förväntade mig nog inget annat än att folk skulle komma med lite sådana kommentarer, jag stör mig mer rent allmänt på att diskussionstrådar flippar ur ibland. :)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag vill bara stämma in i hyllningskören tuvalu, inte så vanligt med så vackra bilder.

Dessutom så är jag extremt svag för bullfittor!
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
för att återgå till ämnet då .....
håller med "kuken" i principen om cameltoe, vad jag menar att en vacker "musbild" lämnar lite över till fantasin, en kvinna i snygga undekläder är mer upphetsande än alla "gynekologbilder", samma där med en fin bulle :p:p

live to ride!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med Marlboro, kan nästan njuta mer av att tänka på hur en tjej ser ut under kläderna än att få allting serverat.

Masturbation for Salvation
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hur mycket man vill se beror helt på hur man är kåt för stunden; om man är lekfullt kåt, eller djuriskt kåt! Sedan kan ju stunden bestämma vilket humör man blir på med. Och inte att förglömma att kvinnokroppen är vacker nog att avnjuta utan att sitta med bånge med.
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
så sant flow...så sant.
Det ultimata är ju att "klättra hela stegen" !!! jag menar:
-älskling ska vi leka? se men inte röra !
Dämpa ljuset lite eller släck helt och tänt massa ljus, luta sej tillbaka i soffan, damen börjar långsamt klä av sig med smekande rörelser, händerna stryker långsamt om bröstens former, följer sidorna ner, vänder sig om, stryker över rumpan och vidare ner mot vaderna samtidigt som hon böjer sig frammåt, reser sig långsamt med ryggen mot dej, händerna följer lårens insida upp till grenen, vänder sig, knäpper upp bh'n och låter den falla, glider fram mot dej, hennes bröst bara cm från dina läppar, du sträcker fram en hand och får genast smisk på fingrarna, se men INTE röra, sätter sig i ditt knä klädd nu i endast trosor gärna see throu, gnuggar rumpan mot ditt skrev, flyttar sig till fotöljen mitt emot, särar låren och låter en hand kupa om bröstet samtidigt som den andra glider neråt och smeker utanpå trosan ............ JÄ**AR det kan ju få en enögd enuck kåt

live to ride!
 
Toppen